יום שישי, 22 בינואר 2016

אביזרי מטבח מיוחדים

אם אתם משוגעים על אביזרי מטבח מיוחדים ופטנטים אתם חייבים לבקר ב-BRASS, חנות אביזרי מטבח בנמל תל אביב. בחנות יש שלל אביזרי מטבח, גן עדן לכל חובב בישול וחידושים מהמותגים המובילים בחו"ל.
אביזרי מטבח מיוחדים



לאחרונה הוזמנתי לשמוע על אביזרי מטבח מיוחדים. ב-BRASS שבנמל תל אביב קיבל אותנו שף ויועץ קולינרי צ'רלי פדידה שהכין לנו ארוחה קלה עם אביזרי מטבח מובילים שרובם מיובאים מהחברות המובילות בחו"ל. סקרתי כאן כמה מהאביזרים, כולם פטנטים מיוחדים ובעיצוב ייחודי. 

מנדולינה  Pull’n Slice של Chef’n
זוהי מנדולינה בטיחותית במיוחד וקלה להפעלה. את הירק מניחים במגרעת ולוחצים עליו עם המכסה הקטן. את הפעולה של החיתוך עושים באמצעות הזזת הלוחית עם היד השניה. המנדולינה ניתנת לכיוון לפרוסות, רצועות צ'יפס ורצועות דקות (ג'וליאן) וחותכת ב-4 עוביים לבחירה.
מחיר: 249.00 

קולפן 3 מצבים+ג'וליאן Chef’n
קולפן עם שלושה סכינים שונים מתחלפים לקילוף ישר, משונן וג'וליאן. ניתן לרחיצה במדיח.
מחיר: 80 ש"ח 

מוט סוחט לימון וליים של Chef’n
סוחט את הלימון לכל כלי קיבול או קערה, אך מומלץ לא לסחוט ישר על הסלט בגלל שהגרעינים נופלים.
מחיר: 45 ש"ח 

מסחטת תפוזים כתומה עם מכפיל כח Chef’n
מסחטה שבאמצעותה ניתן לסחוט פירות הדר. דורש הפעלת עוצמה אך סוחט ביעילות.
מחיר: 179 ש"ח 

פורס ביצה וגבינת מוצרלה FlipSlice של Chef’n
מאפשר לפרוס ביצה לאורך ולרוחב וגם גבינות רכות כמו מוצרלה.
מחיר: 69.90 

קוצץ עשבי תיבול מתגלגל Chef’n
קוצץ שמתלבש על האצבע ובמעבר מהיר על הקרש הוא קוצץ את עשבי התיבול לעובי הרצוי. מתאים מאוד להקפאת תבלינים!
מחיר: 80 ש"ח
 מיני מטחנת מלח ופלפל מגנט Chef’n
מטחנה קטנה מעוצבת בחן. ניתן גם לרכוש אותה בסט של מלחיה ופלפליה.
מחיר:99.90 

בסדנה במקום הכין לנו צ'רלי מנה ראשונה של סלט קולרבי ועליו פרוסות ביצה קשה. הוא השתמש במנדולינה לפרוס לרצועות דקות את הקולרבי (בתמונה של החיתוך של הקולרבי), תיבל בלימון עם המוט סוחט הלימון, פרס את הביצה עם FlipSlice, קישט עם עלי כוסברה שגזר עם מספרי עשבי תיבול Brabantia ופיזר מלח ופלפל עם מטחנות מלח ופלפל מיני. מנה קלה, בריאה ומרעננת. 

בנוסף לגאג'טים האלו, יש עוד שפע אביזרי מכמו מסיר עוקץ עגבניה, מגלען דובדבנים, פורס תותים, קול, ופורס אננס, מערבל רוטב, ועוד. לחברה גם מבחר אביזרי וכלי בישול ומטבח.
כל אביזרי מטבח וגאג'טים מהממים האלו נמכרים ב-BRASS שלה חנות בנמל תל אביב, ברח' האצל 53 בראשון לציון, ובמשרדי החברה בכניסה לקיבוץ חורשים. כדאי לבדוק באתר של BRASS או להגיע לאחת החנויות כי יש הרבה מבצעים והנחות והמחירים בדרך כלל נמוכים ממחירי המחירון שרשמתי כאן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr