יום שני, 4 בינואר 2016

פאנקו – חנות אלכוהול באינטרנט שכדאי להכיר

פאנקו (Paneco) היא חנות אלכוהול באינטרנט שהולכת לעשות לשוק האלכוהול מה שאמזון ואיביי עשו לשוק הספרים והקמעונאות. בפאנקו יש גם אלכוהול משובח ומשתלם, משלוחים חינם מהבקבוק הראשון, חבילות לארועים עם אפשרות החזרה של עד 30% מהרכישה והמון חידושים אחרים שפשוט חובה לבדוק לכל אוהבי השתיה החריפה! ועל הדרך קבלו טיפים להכנת קוקטיילים מהמומחים של פאנקו!
פאנקו – חנות אלכוהול באינטרנט שכדאי להכיר

אז מה מיוחד בפאנקו?
בפאנקו יש שפע מבחר עם יינות, בירות, ליקרים ואלכוהול מחו"ל במחירים משתלמים במיוחד ומשלוח חינם החל מהבקבוק הראשון!
בפאנקו יש מבצעים מיוחדים ב-Paneco Time שהוא Happy hour שבועי של מבצעים לרשומים לאתר (הרשמה חינם).
המחירים של פאנקו מתחרים במחירי הדיוטי פרי, לא ישתלם לכם להיסחב עם בקבוקים ולהתעכב ביציאה ובחזרה, מה גם שכמות האלכוהול המותרת לאדם מעל גיל 18 להביא בחזרה מחו"ל לפי מדריך המכס מוגבלת ל-22 ליטר יין וליטר אחד של  משקאות אלכוהוליים חזקים יותר.
המשלוח בחנות אלכוהול באינטרנט פאנקו הוא חינם, מהבקבוק הראשון, תוך שני ימי עסקים בשעות אחרי הצהרים וערב עם גמישות בתאום ללא מינימום רכישה. שימו לב שתצטרכו מישהו מעל גיל 18 שיקבל את האלכוהול.

ניתן לרכוש בפאנקו חבילות לחתונות וארועים במחירים משתלמים במיוחד, המשלוח יגיע לאן שתרצו ביום הארוע או מתי שתבחרו. תוכלו להחזיר עד 30%% מהאלכוהול לארוע שלא השתמשתם בתנאי שהבקבוקים לא נפתחו. ואם אתם לא מבינים בתחום ולא יודעים מה כדאי להזמין, בפאנקו יש חבילות המגיעות במארזים לארוע לפי סוג הארוע וכמות המשתתפים. ואם אתם לא בטוחים שזה מה שמתאים לכם – דברו עם שרות לקוחות והם יעזרו לכם וייעצו לכם. בשילוב עם המחירים הנוחים וההחזר של עד 30%, זו עסקה בטוחה למדי שיכולה לעשות לכם את הארוע ולחסוך לכם הרבה כסף.

אם אינכם מכירים את המותגים מחו"ל, תשמחו לדעת שפאנקו דואגים לאיכות המשקאות שהם רוכשים ויש להם תו תקן. כחלק מההזמנה שלי רציתי גוורטסטרמינר ולא הכרתי את המותר שנמכר בפאנקו וקצת חששתי. אז אני יכולה לספר לכם שטעמתי את הגוורטסטרמינר של Blue Nun הגרמני בארוע ההשקה עוד בטרם  הזמנתי ומצאתי יין עשיר ומתקתק עם ניחוחות נהדרים! זהו יין שאהוב על הקהל הרחב וקיבל ביקורות טובות (אתם מוזמנים לחפש בגוגל מידע אודותיו).
בפאנקו תמצאו גם מתנות ומוצרים משלימים, פותחנים (אפילו חשמלי), פקקים, פיית מזיגה, קרח, כוסות ועוד. למשל, ראו את הכוסות המרקדות של פאנקו. הכוסות נוטות על הצד ומסתובבות על צירן כך שהן מערבבות את המשקה שבתוכן. רעיון נהדר למתנה!

באתר אלכוהול פאנקו יש שרות לקוחות מצויין. כשהסתבכתי עם ההזמנה ולא הבנתי איך להכניס קוד שובר (בדיעבד התברר שגם כשכתוב ללחוץ על הכפתור למימוש לפעמים מפספסים אותו). פניתי לשרות לקוחות שענו באופן מיידי(!) ומהר סידרו לי את זה ואחרי רענון הדף יכולתי לגשת ל"קופה" ולשלם מיידית.
בפאנקו יש גם בלוג עם מתכונים ומידע על אלכוהול. אני השתתפתי בסדנת קוקטיילים בהשקה של פאנקו וטעמתי ממבחר האלכוהול המשובח ויכולה להעיד על איכותו. הנה כמה טיפים של הברמנים של פאנקו לקוקטיילים.
טיפים להכנה והגשת אלכוהול וקוקטיילים
השתמשו באלכוהול איכותי – תוכלו לקבל ייעוץ בפאנקו אם אינכם מבינים מספיק.  קוקטיילים הם לא משקה של שאריות אלא משקה איכותי וטעמו יהיה כטעם חומרי הגלם!
היו יצירתיים, קוקטיילים מורכבים בבסיסם מאלכוהול, סוכר ומשקה חמוץ, כמו סאוור. פעם הקוקטיילים היו מורכבים מ 2-3 מרכיבים, כיום יש הרבה יותר שילובים והרבה יותר מרכיבים. כדאי גם להצטייד בסבלנות – זה גם דורש יותר זמן הכנה. התעדכנו במתכונים ובחידושים (למשל, דרך הבלוג של פאנקו).
הכינו מרכיבים מראש. למשל, ניתן להכין סאוור (המרכיב החמוץ בקוקטייל) בקלות בבית מראש ולשמור במקרר: שני שליש מיץ לימון (או ליים), שליש מי סוכר (1:1 מים וסוכר שהורתחו וקוררו). הכניסו כוסות ואפילו את השייקר למקפיא.

הצטיידו בכוסות מגוונות ומעניינות, שוטים, גבוהות נמוכות, מזכוכית ומחומרים אחרים. בכל התמונות כאן מופיעות כוסות שונות בהגשות שונות, הנה הגשה של קוקטייל בספל ממתכת.

שלבו ירקות, פירות, עשבי תיבול, קישוטים, כולל קישוטים אכילים. זה מעשיר את  הקוקטייל בטעמים. כתשו את התבלינים בכוס הם משחררים שמן ארומטי שמעשיר את הקוקטייל ונותן לו ארומה נהדרת!

הגישו בחן, אנחנו אוכלים ושותים עם העיניים – הנה הגשות עם קליפת לימון ותפוז מיובש.

זה הזמן גם לקצת "הופעה" בהכנת הקוקטייל. בבית אין לכם בארמן אבל תוכלו עדיין להכין, אפילו יחד עם החברים ולעשות שמח תוך כדי הכנה. כי קוקטייל עושה שמח! ואין כמו לשקשק לצלילי המוזיקה!

ההזמנה
בסוף השבוע שעבר הזמנתי מפאנקו חבילה של משקאות, כולל יינות. תהליך ההזמנה היה חלק ביותר, הוספתי לסל ושילמתי בקופה. מייד הגיע אישור הזמנה עם הסברים על המשלוח, שיגיע בשעות אחרי הצהרים ביום שני ולפני זה אקבל SMS עם פרטים ומספר למקרה שאצטרך לשנות את מועד המסירה. להפתעתי המשלוח הגיע כבר ביום ראשון לפנות ערב, עוד בטרם קיבלתי את ההודעה אפילו. השליח ביעילות ביקש אישור שאני מעל גיל 18 (תודה על המחמאה!) והחתים אותי על אישור הקבלה במסופון.
החבילה הגיעה ארוזה היטב. קופסה סגורה עטופה בניילון פצפצים מיוחד. כל בקבוק בפנים היה עטוף בשקית אוויר מיוחדת שמגנה עליו. הרבה יותר קל מלסחוב בקבוקים מהסופר!

היינות הגיע שלמים ומבריקים, עכשיו נשאר רק להרים כוס לחיים!

לסיכום, חוות דעתי
האתר של פאנקו כיום מכיל מבחר טוב של אלכוהול וקצת פחות ביינות ובירות, אני מקווה שבקרוב ייתווספו עוד יינות ובירות נוספים. תהליך ההזמנה קל והמשלוח מגיע ארוז היטב בנוחות לאחר שני ימי עבודה. המחיר מעולה והנוחות גבוהה. אין לי ספק שפאנקו בדרך להיות האמזון של האלכוהול!
גילוי נאות: השרות ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr