יום שבת, 19 במרץ 2016

מכשירי חשמל לבישול בריא מבית ניופאן

מכשירי חשמל לבישול בריא מבית ניופאן מאפשרים בישול בריא, מגוון וקל, ורזה, ובעיקר – טעים! התנסיתי בסדנת בישול בריא ולהלן מתכונים וצילומים מהסדנה.
מכשירי חשמל לבישול בריא מבית ניופאן
מגמת הבישול הבריא תופסת תאוצה. ואיתה מכשירי החשמל לבישול בריא למטבח שמאפשרים בישול בריאותי יותר וקל יותר. בין המכשירים של ניופאן שיעזרו לנו לבשל בריא ניתן למנות את: אקטיפריי של טפאל לבישול ללא שמן, מג'ימיקסר של מג'ימיקס ללישת בצקים כולל בצקים קשים, מולטי קוקר (סיר בישול) של טפאל, מכשיר אידוי של מג'ימיקס, מכין מרק של מולינקס, מסחטת מיצים של מג'ימיקס ומולינקס ועוד. הנה כמה מהמכשירים.
בסדנה שנערכה בבית ניופאן במנדרין הכרתי מכשירי חשמל לבישול בריא של ניופאן והתנסיתי בשימוש בהם. בתפריט היו מנות בריאות כמו סלמון עם ירקות, חביתיות (פנקייק) מלוחות מחיטה מלאה עם קרם גבינת עיזים, פלפל קלוי ועוד.
במהלך הסדנה גיליתי שקל ופשוט לבשל עם המכשירים וניתן לחסוך עימם הרבה עבודה והרבה שמן. כשחצי מאיתנו רוצים לרזות ורבים רוצים אוכל בריא יותר, אין ספק שיש פה משהו חשוב.
התחלנו עם פיש אנד צ'יפס אותו הכנו באקטיפריי של טפאל Actifry.
חולמים על צ'יפס? ממשיכים לחלום כי הוא מלא שמן? סיר טיגון ובישול אקטיפריי מאפשר לכם לטגן עם כף שמן לקילו תפוחי אדמה. לא האמנתי שיש לזה טעם של צ'יפס אבל הכנו צ'יפס עם כף שמן בסדנה ויצא צ'יפס מעולה! כמו רגיל! הנה הוא בפעולה בסדנה. עשינו בו גם שניצלוני דג מתובלים.
הנה המתכון: פיש אנד צ'יפס
המשכנו לסלמון. את הסלמון הכנו בסיר אידוי של מג'ימיקס שמאפשר אידוי בשטח פנים גדול בשלוש קומות וללא ריח.
הנה המתכון: דג סלמון מאודה עם קרם דגים וקשקשי זוקיני
עוד הכנו פנקייק תרד וגבינות עם קרם גבינת עיזים וגרנולה מלוחה ללא שמן בפלטת בישול לפנקייק.

הנה המתכון: פנקייק תרד וגבינות עם קרם גבינת עיזים וגרנולה מלוחה
ואם אתם רוצים ללמוד עוד מתכונים בריאים נהדרים, פאולה רוזנברג מגישה באתר "לבריאות מניופאן" מתכונים, כולל סרטי מתכונים, וטיפים לשימוש במכשירי חשמל לבישול בריא מבית ניופאן. אגב, ניופאן חוגגת 30 שנה של יבוא מוצרי איכות ומעבר ליבוא, שיווק ומכירה מתקיימות בבית ניופאן סדנאות בישול, כשתוכלו גם למצוא סדנת בישול בריא דומה לזו שבה אני השתתפתי.
 קצת לפני שאסיים, אני מעדכנת שיש לי אקטיפריי שקיבלתי מאחי ועשיתי איתו מגוון דברים, השימוש הכי פופולרי אצלינו הוא להכנת צ'יפס עם מעט שמן. בנוסף, אני מכינה פוטטו צ'יפס בטטה שנחטף בכל ארוח. מכינה מראש ומפעילה קצת לפני ההגשה והאורחים מתים על זה!
 פוטטו צ'יפס בטטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr