יום שישי, 4 במרץ 2016

חדש מפודאפיל – מולטי רוסטר ואייקייק חדש

חדש מפודאפיל – מולטי רוסטר ואייקייק חדש. המולטי רוסטר הוא סיר מיוחד לבישול ואפייה שמתאים לצלייה עם מלח. האייקיייק החדש הוא דגם משופר ומשוכלל של האיקייק – אופה מהיר "מולטיקייק" עם מתג הפעלה, טיימר ושלל תבניות בצורות ולמטרות שונות. המוצרים האיכותיים, כמו שלל המוצרים של פודאפיל כמו הסירים, המחבתות ועוד, נהדרים לכל בית ומתאימים למתנות לחגים כמו פורים ופסח.
חדש מפודאפיל – מולטי רוסטר ואייקייק חדש


מולטי רוסטר
מולטי רוסטר הוא פיתוח ישראלי חדש מפודאפיל. מולטי רוסטר הוא סיר-תבנית שמתאים לבישול ואפייה. הייחוד שלו הוא במבנה הייחודי. יש לו בבסיסו שוליים המותאמים במיוחד להנחת מלח כך שניתן יהיה לצלות תבשילים, כמו עוף, במלח ללא מגע במלח! הסיר הוא חלק מסדרת סירי "בלק מארבל", יציקה עם ציפוי שיש איכותיים שאינם נדבקים ואין צורך אפילו בשימוש בשמן! ואין צורך בנייר כסף או נייר אפייה. בשולי הסיר, התעלה, ניתן להכניס עד 250 גרם מלח (שניתן לשמור לכמה בישולים, כיוון שאינו נוגע באוכל). המלח משתתף בצליה אך המיצים נשארים בנתח הבשר (או עוף או דגים או ירקות) ולא הופכים למלוחים. ניתן גם לשלב את הצלייה עם המלח עם עשבי תיבול, מלח מעושן ועוד אפשרויות כיד הדמיון. בנוסף, יש חור במכסה להכנסת נוזלים ותיבול מבלי לפתוח את המכסה!
המולטי רוסטר כולל את התבנית הייחודית וגם מכסה. ניתן להשתמש בו בחום עד 200 מעלות.

המולטי רוסטר יכול גם לשמש כסיר רגיל. הוא מגיע עם ספר מתכונים. ויש עליו שנתיים אחריות.
מחירו 449 שח ויש 30% הנחה לקראת פסח (יוצא 315 ש"ח)
הנה מתכון לעוף בגריל עם עגבניות מיובשות ומלח גס במולטי רוסטר
מולטי קייק מדגם חדש 

המולטיקייק המוכר עבר שדרוג לדגם חדש וגדול יותר, עם מתג הפעלה וטיימר. בנוסף, נוספו עוד סוגי תבניות, המתאימות למכשיר החדש בלבד (התבניות הקודמות מהדגם הקודם מתאימות לשני הדגמים). המכשיר מאפשר שליפה קלה של תבניות וקלות בניקוי. 

התבניות החדשות הן: פלאנצ׳ה לצלייה (להכנת תבשילים כמו מעורב ירושלמים), תבנית לפיתות ותבנית משולשים. לקראת חג השבועות יצאו צבעים נוספים. 

המכשיר שימושי מאוד גם לפורים למשלוח מנות.
הוא נמכר במחיר 349 שח הכולל מארז מולטיקייק ו 4 תבניות, חוברת מתכונים ואחריות לשנה.
פודאפיל היא חברה ישראלית שלה מגוון מוצרים איכותיים למטבח. היא מוכרת בעיקר בסדרת המחבתות והסירים שלה, אך יש לה מגוון מוצרים למטבח ככלי בישול, אפייה, אחסון, אביזרים ועוד. 

המוצרים נמכרים בכל הרשתות הגדולות לבישול וגם בחנויות מתנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr