יום שבת, 9 באפריל 2016

ברביקיו סנטר של כרמל דיירקט בהרצליה פיתוח

חברת האאוטדור והגאג'טים למטבח כרמל דיירקט הקימה מרכז תצוגה חדש באיזור התעשיה בהרצליה פיתוח "ברביקיו סנטר" של ציוד אאוטדור, גרילים, ריהוט גן איכותי וכלים נלווים. במרכז מוצגים ונמכרים מגוון מותגי גרילי גז, פחמים, מעשנות, מטבחי חוץ, ריהוט גן וכלים לברביקיו.
ברביקיו סנטר של כרמל דיירקט בהרצליה פיתוח

כרמל דיירקט היא חברה משפחתית שהוקמה לפני 14 שנה. יובל סלע טוניס, מבעלי החברה, מספר שהתחילו לפני 14 שנה ביבוא גריל מדרום אפריקה שאותו מכרו מדלת לדלת. מאז החברה גדלה והיא אחת הגדולות והמוכרות בארץ כשבין השאר בכרמל מייבאים ומשווקים כלי מטבח ייחודיים וגאג'טים למטבח. למשל, מסטר סלייסר, הקוצץ המפורסם שכרמל מיבאת, הפך ללהיט ונמכרו ממנו כ-600 אלף יחידות! הלהיט החדש של החברה הוא Bamix, מיקסר חזק במיוחד. חנות החברה נמצאת בלוד, אך המוצרים נמכרים במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ.
מרכז התצוגה החדש של חטיבת האאוטדור של החברה נפתח בימים אלו באיזור התעשיה הרצליה פיתוח ומטרתו להיות one stop shop למוצרי הארוח חוץ, כלומר גרילים, מטבחי חוץ, ריהוט חוץ איכותי וכלי בישול והגשה משלימים. והמיקום – קרוב לאיזור השרון.
 כרמל מיבאת ומשווקת מגוון רחב וייחודי של גרילים איכותיים, מעשנות ובקרוב גם טאבונים. בין המותגים של החברה ניתן למנות את GrandHall, Napoleon, Caeser, Lynx ועוד. בתחום הריהוט מיובא ריהוט גן הולנדי של Hartman ושמשיות שוויצריות של Glatz. המותג הבולט בתחום הכלים הוא Tramontina שידוע בעיקר בזכות הסכינים שלו.
 הנה סקירה של המותגים שמוצגים באולם התצוגה החדש של כרמל דיירקט בהרצליה פיתוח:
גרילים של גרנד הול GrandHall
גרנד הול הוא הגריל מספר 1 אצל כרמל דיירקט, גם מבחינת כמות הגרילים בתצוגה והמגוון וגם מבחינת הידע והנסיון של כרמל עם המותג הבינלאומי, שקיים כבר משנת 1976, ונותן 5 שנות אחריות כוללת על המוצרים. החידושים במותג שמוצגים השנה הם ההתאמה למרפסות שמש. כיום כשיש הרבה בניה רוויה וטרנד של מרפסות שמש, יש רצון לשבת בחוץ ולהנות מארוחת ברביקיו גם על המרסות. לגרנד הול יש מגוון דגמי גריל כשחלקם מותאמים למרפסות גם מבחינת קומפקטיות ויכולת קיפול הגריל וגם בטכנולוגיה חדישה שמפחיתה את כמות העשן והאנרגיה. למותג גם גרילי בילט אין ומטבחי חוץ מודולריים קטנים. מחירי הגרילים של גרנד הול נעים בין 2000-6000 ש"ח.

גרילים של נפוליון Napoleon
נפוליון היא חברה קנדית שמייצרת מגוון גרילים ומעשנות. החל מגרילים ניידים, גרילי פחמים, מעשנות וסוגים רבים של גרילי גז, כולל גרילים המותאמים לשילוב במטבח חיצוני, ומטבחים חיצוניים שלמים.
הגרילים של נפוליון עם סדרת גרילים בעלי מבעריםSizzle Zone  המגיעים עד 900 מעלות, כך ניתן להשיג תוצאה של צליה וצריבה מקצועית של הבשר ברמה של שף. מחירי הגרילים החל מ-3000 ש"ח.

גרילים של סיזר Caesar
בלוגו של סיזר יש King of Grills והוא נקרא על שם יוליוס קיסר המנהיג הרומי המפורסם. למותג מבחר מטבחים משולבים גריל והוא מציג גריל גז עוצמתי במיוחד במטבחים חיצוניים איכותיים מודולריים מנירוסטה, כולל כיור, מקרר ומקפיא בילט אין.

גרילים של לינקס Lynx
הגרילים של Lynx יוקרתיים, הם מיוצרים בארה"ב כבר משנת 1996. הגרילים של Lynx איכותיים ויפים במיוחד ובעלי מבחר סוגי מבערים המצטיינים בפיזור חום אחיד. הם משולבים במטבחי חוץ וציוד נלווה כמקררים, כירות שונות, ומגוון אביזרים. גרילי לינקס מצטיינים בקלות הניקוי שלהם מה שהופך אותם פופולריים מאוד.
גריל פחמים ומעשנה של GrillDome
גריל זה הוא שילוב של גריל-טאבון. הוא מצופה באבן שמוט עשויה מ Terapex – שבעה סוגים של קרמיקה טבעית שאוגרת את החום בנוסף לאש. הוא מאפשר צליה והכנה של מגוון מאכלים כולל בשר ועוף, בצקים ועישון. הגריל הוא ייחודי של יצרן הודי-אמריקאי הקיים כבר 30 שנה. מגיע ב-3 גדלים בטווח מחירים 3000-7000 ש"ח.

בנוסף, בקרוב יגיעו טאבונים איטלקיים במבחר גדלים, כולל גדלים ביתיים למרפסת ולחצר. האפייה בטאבון הופכת פופולרית במסעדות וחודרת גם לשוק הביתי. 
לכרמל יש מגוון מוצרים ופתרון לכל אחד גם במרפסת וגם בחוץ הבדלים בעוצמות החום ובתכונות הטאבונים השונים, ובכל מקרה, הפעלה ואפייה בטאבון דורשת לימוד והתמחות.
כלי מטבח והגשה של Tramontina
להשלמה לחווית האאוטדור כרמל מיבאת את כלי הבישול, ההגשה והאוכל של מותג ברזילאי איכותי Tramontina. החברה שקיימת כבר למעלה ממאה שנה מייצרת כלים איכותיים כמו סכיני שף, סכו"ם וכלי מטבח שנמכרים בכל העולם.

בתחום ריהוט גן, כרמל מייבאת את מוצרי Glatz, מותג שמשיות שוויצרי מוביל באירופה שקיים כבר כ-120 שנה במבחר בדים, צבעים וסגנונות.  וריהוט גן הולנדי של Hartman שעשוי מהחומרים הטובים ביותר ועמיד בכל תנאי מזג האויר. בקולקציה יש מערכות ישיבה, כסאות, כורסאות ושולחנות, מיטות שיזוף ועוד.

אולם התצוגה נמצא בקצה הצפוני של רחוב משכית באיזור התעשיה הרצליה פיתוח. בחזיתו חניה פרטית ללקוחות לנוחיות המבקרים. האולם רחב ידיים ובמרכזו ריהוט גן ושמשיות. סביב האולם ממוקמים אינספור דגמי הגרילים של מותגי כרמל ומטבחי חוץ. לצד הכניסה נמצא אולם תצוגה אינטימי יותר של הכלים. בקומה השניה יתמקם בקרוב משרד עיצוב שיתן שרות עיצוב למי שצריך עזרה בשילוב המטבח החיצוני והריהוט לבית ולגן והתאמתו לבית.
לפרטים: ברביקיו סנטר Carmel Outdoor, משכית 1 הרצליה פיתוח, פתוח א'-ה' 9:00-18:00, ו' 09:00-13:00 טלפון: 1-700-700-642

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr