יום רביעי, 1 במרץ 2017

קאריבנה סול רום מתובל – חדש בפאנקו

קאריבנה סול רום מתובל Caribena Sol Spiced Rum הוא רום בתיבול וניל, אגוז מוסקט וציפורן. הוא מתאים לשתיה כמות שהוא, לערבוב עם קולה או ספרייט או שילוב בקוקטיילים. הוא משווק בלעדית על ידי פאנקו במחיר אטרקטיבי.
קאריבנה סול רום מתובל – חדש בפאנקו
המקור של הרום המתובל הוא מברבדוס, הוא שמש לחגיגות למלחים והפיראטים באיזור.
הקאריבנה סול רום מתובל משווק בבקבוק זכוכית מעוטר בסמל המזכיר שמש עם מסיכה אקזוטית, ועיטור של ספינת מפרש בהשראת התקופה בה שלחו דואר בצורת "מכתב בבקבוק". יש לו צבע קרמל שחום.
הקאריבנה סול רום מתובל הוא רום עם וניל אגוז מוסקט, ציפורן ועוד תבלינים. אגב, יש בו גם צבע קרמל והוא מתוק מאוד והוניל מאוד דומיננטי. כתוב עליו " המיוצר מבלנד של משקאות רום משובחים ומזוקקים מהאי ברבדוס, שעברו סינון בפחם ושולבו עם רכיבים ותבלינים טבעיים שגדלו בשמש." הריכוז שלו הוא 35% אלכוהול והוא כשר. מיוצר בארה"ב.
קרדיט: פאנקו
את הקאריבנה סול רום מתובל אפשר לשתות כמו שהוא, לערבב עם מים מינרליים, עם קולה או ספרייט או לשלב בקוקטיילים.

מתכונים לקוקטיילים עם רום מתובל

Anal Violation
קוקטייל בעל שם שערורייתי המכיל:
235 מ"ל מיץ תפוזים (או מיץ הדרים אחר)
90 מ"ל ויסקי קנדי
60 מ"ל רום מתובל
לערבב היטב ולהגיש על קרח בכוס זכוכית גבוהה

Apple Sauce
90 מ"ל רסק תפוחים
30 מ"ל רום מתובל
120 מ"ל סאוור
10 מ"ל ליקר תפוזים
360 מ"ל קרח מרוסק
לכתוש בבלנדר להגיש בכוס גבוהה

מידע
את הקאריבנה סול רום מתובל משווקים בלעדית בפאנקו, חנות האלכוהול המקוונת. המחירים של פאנקו אטרקטיביים במיוחד, ותוכלו לקרוא עוד על פאנקו בכתבות על השקת האתר ועל סקירת שנה לפאנקו. החברה, אגב, נוסדה על ידי בעלי Duty Free America הענקית בארה"ב. יש לפאנקו חנות באילת שם המחירים אף זולים יותר בגלל הפטור ממע"מ.
קאריבנה סול רום מתובל Caribena Sol Spiced Rum, 1 ליטר, משווק בלעדי בפאנקו, 89 ש"ח במבצע (76.07 ש"ח באילת). שליחות עד הבית חינם.
כשר בהשגחת ה-OU

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr