יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

מוצרים חדשים

חידושים קולינריים בשוק לאחרונה מראים על התקדמות במגוון המוצרים הבריאותיים באוסם עם הסימן התזונתי, מבחר גדול יותר של מלחים ייחודיים עם מלח הימליה ורוד בשלוש וריאציות ונקטר ג'מפ בגודל חדש.
חידושים קולינריים – אוקטובר 2017

פריכיות Fitness - אסם

פריכיות חדשות של אוסם תחת המותג Fitness. הפריכיות מכילות מגוון דגנים מלאים, הן דקות במיוחד ובמרקם מצויין. אפילו אני שאינני אוהבת פריכיות נהניתי לנגוס בהן. הפריכיות מגיעות בשתי גרסאות: פריכיות 3 דגנים ופריכיות 3 דגנים וקינואה. שימו לב שהפריכיות מכילות גלוטן. 15 קלוריות לפריכית. אהבתי!





פריכיות Fitness, 120 גרם, 10₪, כשר בד"צ העדה החרדית.

פתי בר עם הפלוס התזונתי - אסם

מוצר חדש ובריאותי יותר מסדרת הפלוס התזונתי – פתי בר המכיל 50% דגנים מלאים. שימו לב שמדובר פה על מוצר בריאותי יותר אבל לא דיאטתי. פריכותו טובה ולדעתי ההבדל בטעם מול הפתי בר הרגיל בקושי מורגש, אם בכלל. מומלץ!
פתי בר פלוס, 500 גרם, במחיר זהה למארז דומה של פתי בר רגיל. כשר בד"צ העדה החרדית.

מלח הימליה ורוד  - תבואות


אנחנו מאוד אוהבים תבלינים מיוחדים ובכלל זה מלח. בתוספת של כמה שקלים יש שדרוג של הארוחה והרגשה של גורמה גם ביומיום. מלח הימליה ורוד נראה טוב, טבעי יותר (לא מזוהם מהקרקע) ועשיר במינרלים כמו מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן בזכותם הוא ורוד. הוא מעודן יותר ויפה גם לקישוט מנות. אצלינו זה להיט!
סדרת מלח הימאליה. צילום - אייל קרן
תבואות משווקת מלח הימליה ורוד בשקיות של קילו בשלוש צורות: דק, גס וקריסטל, כך שאפשר לבחור במלח שלם לקישוט או ליתרונות ההמסה האיטית, במטחנה, או כמלח רץ.
מלח הימליה, תבואות, 1 ק"ג, 19.90₪. כשר בד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה. להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע.

נקטר תות בננה ונקטר אפרסק בפחית – ג'אמפ

נקטר ג'אמפ תות בננה ונקטר אפרסק במארז פחית חדש בנפח של 330 מ"ל המצטרף לבקבוק משפחתי 1.5 ליטר, בקבוק 500 מ"ל. הנקטר מכיל כ-40% פרי ועם תוספת סוכר.

נקטר תות בננה ונקטר אפרסק בפחית, 330 מ"ל, להשיג ברשתות הנוחות והקיוסקים.

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr