יום שני, 26 בפברואר 2018

פסח בנעמן – מבצעים וסדרות לחג וסירים חדשים Smart Cook

בנעמן כבר מתכוננים לפסח. החידושים לחג כוללים סדרת סירים חדשה Smart Cook לבישול בריא, כלי פורצלן בעיצובים מרשימים, סכו"ם רטרו ועוד.
פסח בנעמן – מבצעים וסדרות לחג וסירים חדשים Smart Cook

סדרת סירים חדשה Smart Cook

סדרת סירים חדשה סמרטקוק Smart Cook שמגיעה אחרי סדרת האיירון ספריי Iron Spray.  סדרת סמרטקוק מסיבית וחזקה לפיזור חום אחיד והייחוד שלה הוא בעיגול הפנימי שבו מתאסף השמן. יש לו שתי מטרות – אחת לבישול מדוד והשניה למניעת בריחת השמן לקצוות. העיגול הפנימי מכיל שקעים ל-5 גרם שמן והחיצוני ל-10 גרם שמן, מה שמאפשר למדוד את כמות השמן שבה משתמשים. בנוסף, השמן מתרכז במרכז במקום בישול האוכל ולא נוזל לשוליים ומשאיר את האוכל להתייבש. המחבתות והסירים מתאימים גם לתנור ובעלי ידיות אחיזה שאינן מתחממות. הציפוי למניעת הדבקות של הסירים הוא האיכותי ביותר של חברת גרבלון הגרמנית וכלי הסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים.


על העיצוב אמון היועץ של נעמן, השף אסף גרניט. הוא אף משתמש בכלים של נעמן במסעדותיו. הוא גם הסביר לנו על הסדרה החדשה.

אגב, על מנת לשמור על הסירים המנעו משימוש באבקות כביסה וסן מוריץ, שיטפו אותם בכרית יפנית ובמים חמים מיד אחרי השימוש או במדיח הכלים וכך תשמרו על הציפוי לאורך זמן.

פורצלן Aqua במראה של עבודת יד וסכו"ם רטרו

סט כלי פורצלן מהמם, בגימור עבודת יד בצורה אסימטרית בגווני לבן ואקווה. רחיצים במדיח ועמידים בתנור. להשלמת הלוק - סכום רטרו העשוי מכסף משובח 18/10 מה שאומר שהוא חזק וקל.



הסדרה השקופה מבית Borcam

סדרה שלמה של שקופים קלים ונוחים לאחיזה ונשיאה. ביניהם תמצאו כד שבו תא פנימי לפירות. שימו לב שהשקופים אינם מתאימים לשימוש במדיח.


סדרות קרמיקה – גרציה וקנדי

סדרות גרציה Grazia וקנדי Candy היפות מתאימות לתנור, להגשה, למקרר ולמדיח. רב שימושיות ואלגנטיות.

סדרת פח בציפוי אמייל לאחסון

סדרת פח מעוצבת לאחסון למטבח – לשקיות תה, שום, בצל עם חורי אוורור ועוד.

מבצעים

נעמן בהובלת היועץ הקולינארי שלה השף אסף גרניט, יוצאת לרגל חג הפסח  במבצעים אטרקטיביים במיוחד – 50% הנחה בקניה מעל 199 ₪, 40% בקנייה בין 100 ל-199 ₪ ו-30% הנחה בקניה עד 100 ₪ על כלי בישול וטיגון, סכו"ם, כלי אוכל והגשה, אביזרי אחסון ותבניות.
מבצע השקה מיוחד של מבחר הכלים מסדרת 'נעמן'Smart Cook   שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.4.18 ו/או עד גמר המלאי.

הקדימו את הקניות לחג, זה משתלם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr