יום ראשון, 17 במרץ 2019

מן האדמה – מעדנית דליקטסים משובחת וארועי טעימות

מן האדמה - מעדנייה חדשה ומשובחת במיוחד נפתחה בכפר סבא הירוקה. המעדנייה מצטרפת לאחותה הנמצאת בנתניה ולדוכנים בקניונים ברחבי הארץ. ניתן למצוא כן אינספור גבינות, ממרחים, זיתים, חלבות בטעמים, יינות ודליקטסים. בימי שישי וערבי חג תמצאו כאן שוק יום שישי עליז עם כריכים, אמפנדס, טעימות יינות ומוזיקה נעימה.
מן האדמה – מעדנית דליקטסים משובחת וארועי טעימות
מן האדמה – מעדנית דליקטסים משובחת וארועי טעימות

כשהגעתי למן האדמה בשעות הבוקר המאוחרות של יום שישי חורפי גיליתי פה חגיגה גדולה. חגיגה של טעימות, ריחות וצבעים לקול מוזיקה עליזה. לולא העברית ברקע לרגע הייתי חושבת שאני בשוק גבינות בהולנד. שולחן הגבינות במרכז החנות היה עמוס בגבינות. מאות סוגי גבינות רכות, קשות וחצי קשות. גבינות עיזים, כבשים ובקר. מבחר מטורף מהארץ ומחו"ל, חלקן מיוצר ומוזמן במיוחד בשביל המעדניה. קממברט, גאודה, ברי, צ'דר, חלומי, מוצרלה, תום, פרמזן, ועוד. חגיגה של טעמים ממבחר ענק של מחלבות בוטיק בארץ ובעולם (הולנד, איטליה, צרפת ועוד).  גולת הכותרת (והגבינה היקרה ביותר שתמצאו פה) היא גבינת הכמהין המעלפת. צוות המעדניה הסתובב, עזר והציע טעימות של גבינות מיוחדות באוירה חגיגית במיוחד!






בכניסה לחנות עמד שולחן טעימות יין. השבוע הגישו פה טעימות של יינות של יקבי גוש עציון וזו היתה הזדמנות לשתות יין משובח ולטעום כמה סוגים. לזה אפשר לצרף פלטת גבינות, כריכים או אמפנדס שמוכרים טרי במקום ולעשות בראנץ'.




דליקטסים
החנות עמוסה דליקטסים כל מה שצריך לאירוח – ממרחים, זיתים, כבושים, חלבה טריה בטעמים. פינת הטעימות הקטנה סיפקה את סקרנותנו לגבי הממרחים – והם מעולים! יש ממרח עגבניות מיובשות, ממרח זיתים ירוקים, ממרח שום, ממרח ארטישוק, טפנד זיתים ירוקים, פסטו בזיליקום וממרח פלפל. ו הבחירה קשה. הכי התלהבתי ממרח הפלפלים הכתמתם והמתובל – חלומי!  ואם זה לא מספיק, יש גם חמאת כמהין שזה ממש שיחוק אלוהי! 







על השולחן ליד יש כבושים וזיתים שווים, חלבות טריות בטעמים מיוחדים, למשל, טעמתם פעם חלבה אוריאו?



עוד תמצאו במעדניה שמן זית, בקלאוות, מאפים ריבות, מרינדות, שמן קוקוס, גריסיני, פסטות יבשות וטריות, בירות ומבחר יינות. ויש גם טחינה גולמית טהורה ומלאה משומשום בלאדי טהור מסוג טרזינה של המעדניה.





יין מן האדמה אדם וחוה
אל מבחר היינות הנרחב במעדניה (מעל 120 יינות מובחרים מיקבים ישראליים) מצטרפים שני יינות מותג הבית של מן האדמה נמכרים כאן: אדום ולבן.
אדם 2017 – מכיל 100% קברנה סוביניון הגדל במיוחד עבור מן האדמה בכרם מבודד דרומית לירושלים בגובה 840 מטר. היין התיישן 6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. ליין גוף בינוני וצבע בורדו עשיר. היין עגול ומעט חמצמץ ובעל בעל טעם שיורי ארוך.
חוה 2014 – יין לבן יבש, בלנד של 40% ויונייה, 40% רוסאן ו-20% שרדונה. היין תסס בחביות עץ אלון צרפתי ויושן על שמריו במשך 10 חודשים. יין קליל בעל טעם עץ קליל וחומציות נעימה.
מידע
המוצרים כאן כשרים. מחירי הדליקטסים כאן סבירים כמקובל ואף יש שפע מבצעים. כדאי לעקוב אחרי דף הפייסבוק של מן האדמה. יש גם מועדון מן האדמה עם מבצעים ייחודיים, מתנות וצבירות.
מחירים לדוגמא: גבינות מכמה עשרות שקלים ומגיעים עד 250 ש"ח. ממרח 18 ש"ח עכשיו במבצע 3 ב-50 ש"ח. ממרח חמאה כמהין עם פורצ'יני ב-25 ש"ח. טחינה 30 ש"ח לקילו. יין אדם וחוה 79 ש"ח לבקבוק והוא נמכר כרגע במבצע 2 ב-150.

מן האדמה, אנגל 78, מרכז דמרי סנטר, כפר סבא
סניף נתניה: הבונים 24, א.ת. פולג
דוכנים בקניונים ובשווקים: צלצלו 054-6620175 ולארועי חברות: 050-9809005

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr