יום שישי, 5 באפריל 2019

סדרת סירים ומחבתות Arcosteel Adoni

סדרת סירים ומחבתות חדשה של המותג Arcosteel והשף מאיר אדוני בעלת שלוש שכבות ציפוי Stone עמיד ומונע הידבקות. בישול בסיר ובמחבת נון סטיק איכותיות משנה את חווית הבישול ומקלה עליו, כדאי להשקיע בציוד מטבח ברמה גבוהה ולנצל את מבצעי הפסח.


המותג Arcosteel משיק לרגל חג פסח סדרת סירים ומחבתות חדשה כחלק המותגArcosteel Adoni  בשיתוף השף מאיר אדוני. הסדרה החדשה כוללת מגוון סירים ומחבתות איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. לכלי הבישול 3 שכבות של ציפוי Stone עמיד ומונע הידבקות המאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר. הסירים שומרים על מוליכות חום שווה בזמן הבישול כך שהאוכל יכול להתבשל באופן אחיד ללא דפנות קרות או שרופות.
צילום יח"צ



כל סיר בסדרה מוצע באריזת מתנה מהודרת, הכוללת בתוכה ספרון מתכונים של השף מאיר אדוני, עם 12 מתכונים נבחרים מתוך רשת המסעדות הכשרה החדשה של השף "דוניא".
חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג Arcosteel בישראל והיבואנית הגדולה לכלי מטבח לשוק המוסדי והפרטי, ממשיכה לשלב כוחות עם השף מאיר אדוני ומרחיבה יחד עמו את סדרות הכלים הנושאות את השם: Arcosteel Adoni לבישול מקצועי במטבח הביתי. הסדרות הקיימות כוללת מגוון סירים ומחבתות, לוחות חיתוך מקצועיים, מכתש ועלי וסכיני שף מקצועיות.
הסדרה החדשה כוללת 5 מחבתות ו-7 סירים בגדלים שונים המאובזרים במכסי זכוכית מחוסמת עם פתח לשחרור אדים. הכלים ניתנים לשימוש בכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) ובתנור עד 180 מעלות. הכלים קלים לניקוי וניתנים לשטיפה במדיח כלים.
צילום יח"צ
אני התנסיתי במחבת 26 איכותית נון סטיק עם שוליים גבוהים. הכנתי איתה תבשיל שעועית ירוקה עדינה ובטטה וההכנה היתה קלה ונוחה.





מידע

טווח מחירים: מחבתות 149-199 ₪, סירים 219-389 ₪
מבצע השקה: 25% הנחה! בתוקף עד 1.5.2019
להשיג בחנויות כלי הבית המובחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr