יום רביעי, 11 במרץ 2020

שתי סדרות של כלי בישול מתמחים של מורפי ריצ'רדס

שתי סדרות חדשות של כלי בישול מתמחים מבית המותג מורפי ריצ'רדס: סדרת פלטינום (Platinum) וסדרת בלק שייל (פצל שחור Black Shale). הייחודיות בסדרות מעבר לאיכותן הגבוהה והמודרנית גם בסיר וגם בציפויו היא בהתאמת כלי הבישול למה שמבשלים בהן – קרפ, גריל, הקפצה, פסטה, וכו'.

חברת שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית מתרחבת ונכנסת לשוק כלי הבישול בישראל. כצעד ראשון, השיקה שריג קולקציית כלי בישול ייחודיים ואיכותיים של המותג האירופאי המצליח בעולם מורפי ריצ'ארדס. המוצרים עומדים בסטנדרט אירופאי, מיוצרים בטכנולוגיה ברמה גבוהה ומותאמים במיוחד לשוק הצריכה הישראלי.
כלי הבישול החדשים כוללים שתי סדרות חדשות: Platinum ו-Black Shale.
סדרת פלטינום Platinum כוללת 12 כלים: מחבתות בגדלים 20-32 ס"מ , מחבת לגריל, ווק וקרפ כמו גם סירים בגדלים 20,24,28.
סדרת BLACK SHALE  (פצל שחור) כוללת 19 כלים: מחבתות בגדלים 20-32, מחבת לגריל, ווק, קרפ ופלנצ'ה. כמו גם סירים בגדלים 20-32, ( 2.5ליטר ועד 10.5 ליטר) סוטז'ים בגדלים 28 ועד 40.
הכלים מגיעים בציפויים אירופאיים בעלי תקן המבטיחים ציפוי  מחומרים בריאים (ללא קדמיום ועופרת) ובטוחים לשימוש. כלי הבישול מותאמים לכל סוגי הכיריים - גז, אינדוקציה, חשמל והלוגן וכולם מגיעים עם שנתיים אחריות.

סדרת פלטינום  Platinum

מיוצרים מחישול בו משנים את צורת האלומיניום המקורת על ידי לחץ המופעל על ידיד מכבש גדול – בכיפוף וחישול. והידיות מורכבות בשלב הסופי. זוהי טכנולוגיה בדיוק גבוה. התחתית עבה ומאפשרת פיזור חום וחיסכון באנרגיה עם דופן דקה יותר להפחתת משקל הסיר. הידיות לא מתחממות. המכסים מזכוכית מחוסמת עם ידית מתכת המאפשרים חימום בתנור. הציפוי מונע הדבקות המזון והוא בטוח ובריא ובעל תקן אירופאי.
בסדרת הפלטינום תוכלו למצוא מחבת מותאמת להכנת אומלט, מחבת מותאמת לסלמון, סיר ייעודי לקציצות, וסיר ייעודי לאורז.

סיר פסטה וקסרול מסדרת פלטינום

מבין הסירים בחרתי סיר פסטה וקסרול מסדרת פלטינום בקוטר 28 ונפח 7.7 ליטר (אני חייבת להודות שהבחירה היתה קשה מאוד). הבחירה היתה בגלל הצרכים שלנו (סיר קדרה ופסטה חדש גדול יחסית נונסטיק) הגיע הזמן להחליף סיר ישן מנירוסטה!
הסיר קל יחסית למרות שהוא גדול ורחב, הידיות לא מתחממות וניתן להכניס אותו לתנור וכמובן יש לו ציפוי נונסטיק איכותי!

סדרת Black Shale

כלי הבישול מיוצרים מיציקת פלדה אליה מוזרק אלומיניום מותך בלחץ גבוה, התחתית בעובי אופטימלי עם פיזור חום אחיד, עמידות בתנור עד 150 מעלות. גם המכסים עשויים מזכוכית מחוסמת עם ידית מתכת המאפשרים חימום בתנור.
בסדרת ה BLACK SHALE ניתן למצוא רוסטר איכותי עם מכסה ארומטי לבישול קדירה, מחבת פנקייקים, פלאנצ'ה ועוד.

סוטאז' 36 מסדרת Black Shale

הסוטאז' הכי מדהים שיש! אני חייבת לציין שזו לא היתה הבחירה הראשונה שלי (סדרת פלטינום מצאה חן בעיני מאוד) והתאהבתי בה ברגע שהתחלתי להשתמש בסוטאז'! יש לו את כל היתרונות - הוא לא כבד כמו שחששתי למרות שמדובר בסיר גדול מאוד! ניתן לשימוש בכל סוגי הכיריים וגם לתנור. פיזור החום בו מעולה, ובלהבה הגדולה אפילו הייתי צריכה להחליש את האש! הציפוי מעולה, כלום לא נדבק ולא צריך להשתמש בהרבה שמן. מגני הסיליקון המצורפים מבודדים והידיים לא נכוות כשמבשלים. 
אז מה הכנתי? עוף עם תפוחי אדמה, חצילים ועגבניות מדהים לחג.

מידע

מחבתות החל מ- 219 שקלים ועד 399 שקלים. סירים החל מ-329 ועד 599 שקלים. להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר "שריג אלקטריק" היבואנית הרשמית. 
עדכון: במשביר לצרכן יש עד סוף ספטמבר 2020 הנחה של 40% פלוס הנחת מועדון של 25%!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr