יום חמישי, 3 בספטמבר 2020

ארגל – הסוד לארוח בבית כמו שף במסעדה

 רוצים לארח בסטייל כמו במסעדה במסעדה? כמו שגב משה, חיים כהן או כמו בתוכנית ריאליטי של שפים? חושבים על לפתוח עסק ביתי לארוח וקייטרינג עקב המצב? הסוד שאשתף עמכם הוא שאת כלי המטבח וההגשה הכי יפים ואיכותיים תמצאו בארגל שם קונים השפים, המסעדות והמלונות שרק עכשיו פתחה את שעריה ומאפשרת ללקוחות פרטיים לרכוש את מוצריה. בנוסף, יש הנחה של 20% על מיטב כלי ההגשה רק עד ראש השנה! ועל השאר – תגידו שאני הפניתי אתכם ותקבלו 10% הנחה.


ארגל היא הספקית המובילה בישראל לציוד למסעדות, כלי מטבח והגשה מאז 1974. רוב המסעדות, המלונות והשפים רוכשים אצל ארגל את כלי המטבח וההגשה. לאורך השנים החברה מכרה בסיטונאות בלבד לתחום המסעדנות. בין הלקוחות של ארגל נמצאים שפים כמו שגב משה, אבי ביטון, חיים כהן, ועוד רבים אחרים כמו כן מסעדות: פסטל, טוטו, קפה פופולר, הבראסרי, סרפינה, רשתות כמו: קפה קפה, לנדוור, גרג ועוד רבים וטובים ובתי מלון: ישרוטל, נורמן, וולדורף אסטוריה, ריץ קרלטון, אלמא. לאחרונה, בגלל המצב והדרישה היא פתחה את שעריה לקהל הפרטי.
הגעתי לסניף הראשי הסמוך לרחוב קיבוץ גלויות בתל אביב (יש חניה חינם ללקוחות) להתרשם וגם להצטייד לקראת עונת החגים. גם אם לא אארח את כל המשפחה המורחבת, כל ארוחה אצלינו תהפוך לחגיגה בזכות ההגשה היפה.


בארגל יש חנות ענקת המשתרעת על כ-400 מטר ועמוסת כלים מהקטן לגדול ובעיקר ברמה גבוהה מאוד. יש יש פה מעל 5000 פריטים מגוון ענק של כלי בישול כמו סירים, מחבתות, סכינים קרשים, מכשירי חשמל קטנים, משטחים שונים גם להגשה. כלים בצורות וצבעים, מזכוכית, פורצלן, מלאמין והכל לפי הטרנדים המובילים, וגם כלים קלאסיים. המוצרים כולם מיוצרים באירופה, באיכות גבוהה במיוחד. הצלחות מותאמות לעבודה אינטנסיבית של מסעדות ולכן הן חזקות במיוחד, עם פחות צ'יפים (זה השם של השבר שיש בשוליים של הצלחת לרוב), ולא יישרטו מהשימוש בסכו"ם. מתאימות למיקרוגל ומדיח כלים והצלחות יחזיקו שנים ארוכות בבית באותה איכות כפי שנקנו. המחירים הם של כלי יוקרה, אך במחירים סיטונאיים מהיבואן ישירות לצרכן ללא פערי תיווך. ויש גם עודפים במחירים משתלמים במיוחד.
ארגל אקספרס תמונה - ארגל
ארגל אקספרס תמונה - ארגל
החלק שענין אותי במיוחד הוא איזור כלי ההגשה ובאופן ספציפי צלחות, או מה שאנחנו קוראים סרוויז. הבחירה ממש קשה יש פה מגוון סגנונות, חומרים וצבעים. לבן? יש אינספור, חום, בז', אדום, שחור, כחול או צבעוני, הכל יש!


 התפעלתי במיוחד מכלי מלמין. הם נראים וגם מרגישים כמו חרסינה, אבל קלים במיוחד ויש להם עיצוב מזרח תיכוני משגע. תראו את הסט הזה – איזה כייפי לארוחה במרפסת או בגינה! המלמין הזה איכותי ולא מרגיש כמו כלי פלסטיק וגם נכנס למדיח הכלים.


נדלקתי מאוד על הדוגמה הזו של החרסינה הצבעונית – זה מדליק לשלב שני צבעים על שולחן אחד! אגב, למרות שזה כמו קרמיקה, זה עמיד ולא יקבל שברים קטנים (צ'יפים) כמו כלי החרסינה הרגילים ויש לו ברק נהדר. בסוף ויתרתי לטובת צלחת חלקה כדי שהצלחת לא תגנוב את ההצגה מהאוכל. אולי אחזור בחג הבא וארחיב את המגוון בהמשך :-) אנחנו מכורים לפרזנטציה יפה ואצלי משתמשים בצלחות היפות ביומיום ולא מחכים לארועים מיוחדים.


החנות היא גן שעשועים לאוהבי הבישול וגם חמדתי סכו"ם ועוד גאג'טים. יש פה מבחר מדהים, כוסות, סירים, סכינים, מכשירי חשמל, אפילו סינרים, מגבות ועוד!


הנה סרטון שממחיש את המבחר.

הזכרתי עודפים, הנה איזור המבצעים, גם מזה יש בשפע.

קונים מהתחום, אנשי מקצוע, מעצבים וכו' שקונים בכמות גדולה יפגשו את הצוות בחדר התצוגה שבקומה העליונה. אני הצצתי שם ועפתי על מה שיש שם כמו שאומרים. ניתן לראות כאן את הכלים מסודרים בפריסה שזה מרשים בפני עצמו.
ארגל – חדר תצוגה, תמונה ארגל
ארגל - חדר תצוגה, תמונה ארגל

ואם תשאלו מה בחרתי – סט יפה של צלחות מכמה צבעים שכל מנה נראית עליהם סוף הדרך!

ארגל - מידע פרקטי

כל כלי ההגשה בחנויות ב-20% הנחה עד ראש השנה (18.9.2020), שווה ממש! בנוסף, תהיו  יהיו זכאים ל-10% הנחה נוספת על כל שאר המוצרים בחנות (רק תגידו שטלי שרון המליצה). ללא כפל הנחות.
אתר ארגל אקספרס, כתובות: שארית ישראל 37 תל אביב, הקורנס 7 חיפה, דרך בית לחם 142, תלפיות, ירושלים.
אין קניה אונליין, אבל שווה לבקר שם זה כייף בפני עצמו! והחניה חינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr