יום שני, 28 בספטמבר 2020

PREPSTAR – מעבד מזון קומפקטי מבית מורפי ריצ'רדס

מעבד מזון קטן, עוצמתי ושימושי שנכנס בקערית אחת קטנה? זו בדיוק ההגדרה של PREPSTAR. הוא מגרר, פורס, קוצץ, מגרר, מערבל ומקציף, ניתן לניקוי במדיח כלים ונכנס כולו על אביזריו לאחסון בקערית שלו! 

כשלאחרונה מעבד המזון שלי התחיל לעשות צרות, חיפשתי משהו שלא יתפוס לי ארון שלם, לא יהיה כל כך כבד, ויתנקה בקלות. כך בדיוק בחרתי ב-PREPSTAR של מורפי ריצ'רדס (דגם 401014). זהו מעבד מזון רב תכליתי וקומפקטי במיוחד. הנה הסרטון של המוצר.

מבחינת מפרט יש קערה בגודל 4 ליטר, 3 דיסקיות – לפריסה דקה, גירור עבה וגירור דק. סכין לקיצוץ (כולל ריסוק קרח). אביזר מקציף. העוצמה של 350 ואט. מתקן האחסון של החלקים נכנס כולו לתוך הקערה.

כל החלקים נכנסים לאחסון בתוך הקערה

חלקים לגרור, פריסה, קיצוץ והקצפה

ל-
PREPSTAR קערה בנפח 4 ליטר (ענקית!) לקערה פס גומי שמהדק אותה היטב למשטח העבודה כך שלא תחליק בזמן העבודה וקימור המשמש כידית אחיזה. היא שקופה וקל לראות מה קורה בתוכה.

מתקן לאחסון מכיל שקע לכל חלק בתוך הקערה, כך שהוא תופס בין חצי לרבע ממקום האחסון של מעבד מזון סטנדרטי! וזה אחד היתרונות הבולטים שלו, הוא גם קל ביותר לאחסון וניוד כך שניתן אפילו לקחת אותו כשצריכים לבשל במקום אחר.

את המעבד הכנסתי לעבודה די מהר. הדבר הראשון שעשיתי אתו היה קיצוץ של ירקות לתבשיל: גזר ופלפל. את הגזר גררתי עם המגררת הדקה ואת הפלפל עם סכין הקיצוץ בקערה במצב של פולסים. ההרכבה מתברר לא קלה בפעמים הראשונות. וקצת התברברנו עם הפעלתו. אבל ברגע שקלטנו איך מפעילים (עקבנו אחרי ההוראות שלא תמיד הבנו) גילינו שהוא סופר עוצמתי ויעיל. תוך רגע הירקות היו מוכנים ולא מעוכים (הוא חד ועוצמתי). ועוד רגע אחד לשטיפה וזהו!


האתגר שנתקלנו בו היה באחסון המכשיר, לקח לי זמן לפצח מה מניחים איפה ואיך בדיוק זה נכנס לקערה ואיך "לנעול" את המכסה. בפעם השניה והשלישית, אגב, כבר הלך בקלות.

הפעם השניה שהשתמשתי בו היתה להכנת עוגת גבינה פירורים לוטוס. ריסוק עוגיות הלוטוס הלך נהדר בשניות. אפילו לא שטפתי את הקערה ורק החלפתי את הלהב במקציף. השמנת הוקצפה בשניות להפתעתי הרבה. החסרון היחיד שהיא כיסתה את הקערה ולא יכולתי לראות מתי היא מתייצבת. הכנת העוגה לקחה דקות מספר והמעבד כולו נכנס למדיח הכלים, פרט לסכין שאני לא מכניסה כי סכינים מתקהים במדיח. העוצמה וקלות השימוש מרשימה!

קיצוץ פתי בר - מצב פולס


הקצפה - מצב פעולה מהירות

העוגה, אגב, יצאה מדהימה, זוהי עוגת גבינה קלאסית ללא אפייה. הבסיס הוא פירורי ביסקוויט לוטוס וחמאה שעליו קרם גבינה עם אינסטנט פודינג.  ויש לי טיפ – הגימור של העוגה הוא העיקר. אנחנו אוכלים בעיניים ובעיקר כשזה מגיע לקינוח. לכן, כדאי לעשות את העוגה גבוהה כי היא יותר מרשימה ככה. והטיפ השני, להזליף מעל ממרח לוטוס מחומם כך שבקצוות העוגה להזליף כמות קטנה בקצוות העוגה שתיזל ותיצור מראה של "נזילת" הממרח בצידי העוגה. והשלישי – לשים על העוגה ממתק או ביסקויט, אני שמתי במרכז עוגיית לוטוס חתוכה באלכסון.

חוות דעתי

רב תכליתי הרבה שימושים במכשיר אחד – גירור, קיצוץ, ערבול, הקצפה וכו'.

דורש מעט תחכום ומעקב אחרי ההוראות בלימוד ההרכבה והאריזה לאחסון. 

עוצמתי מאוד, בנפח גבוה של קערה, רוחב הפתח לגירור מעט צר.

קומפקטי, קל משקל, נוח לנשיאה.

לסיכום, המעבד מתאים במיוחד לצעירים אבל יעשה את העבודה גם לבשלנים רציניים יותר שרוצים מכשיר אחד קל וקומפקטי!

מידע

PREPSTAR באתר מורפי ריצ'רדס, מחירון 499 ש"ח. תוכלו למצוא ברחבי הרשת (למשל במחסני חשמל) במחיר זול יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr