יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

מתנות לחגי תשרי - חוגגים יחד את ראש השנה!

לקראת ראש השנה וחגי תשרי אני מביאה לכם מבחר הצעות למתנות – יינות, שוקולד, מארזים מתוקים, מאפים וגם רעיונות למתנות לבית ולמטבח. יחד עם האירוח שחזר אלינו יש המון חידושים ומשלוחים מרעננים שמגיעים הישר הביתה!



יינות של יקב ברבדו

קופאז' 2019 - בלנד המשלב שלושה זני ענבים אדומים שנבצרו כל אחד מחלקת כרם יחידנית במועד ההבשלה האופטימלי עבורו: 60% קברנה סוביניון, 25% שיראז, 15% פטי ורדו. היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים. היין עשיר ומלא נוכחות, מורכב מאד ועם זאת רך נגיש ונעים לשתיה. מחיר 120 .

שיראז 2019 - מכיל 100% ענבי שיראז כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף. היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים. זהו הוא יין חם, ים תיכוני קסום. עז בצבעו ומאופיין במורכבות רבה המשלבת פרי בשל ועסיסי, תיבול ים תיכוני ורכות מן החביות. מחיר: 120 .


קישור: יקב ברבדו

יינות של יקבי ירושלים

פטיט ורדו רזרב 2018 - יין אדום יבש, שהופק מענבי פטיט וורדו מכרם יחידני בהרי ירושליםשהתיישן היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 15 חודשים. היין בעל גוון ארגמני עמוק וארומות של פטל שחור - אוכמניות, לקריץ ועור. היין בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. מחיר: 130 ₪

רוזה פרימיום 2020 - יין רוזה יבש, שהופק מענבי פינו נואר מהאזור הגבוה של השומרון. היין בעל גוון ורוד בהיר וארומות של תות, פטל, ופריחת הדרים. היין בעל גוף בינוני וחומציות מאוזנת. מחיר: 65 ₪.



קישור: יקבי ירושלים

Celebration Bottle

הבקבוק החגיגי עם מגוון החטיפים המוקטנים של חברת מרס - Snickers, Bounty, Twix, Milky way, Mars, Maltesers, ו-Galaxy, חוזר ובגדול,  ומגיע השנה לכל רשתות השיווק בתפוצה ארצית... מחליף את הבונבוניירה המסורתית עם מלללא שוקולדים שכל אחד יכול למצוא מה שהוא אוהב.


מארז "יופי של שנה מתוקה" של Yoffi

מארז חגיגי במיוחד, המכיל את כל טוב הארץ באריזת בוטיק מעוצבת. המארז המהודר, שכולו מוצרים מחומרים טבעיים ללא חומרים מעובדים מעניקים חוויה קולינרית אותנטית תוצרת הארץ, הוא גם בעל אחריות חברתית, היות ונארז על ידי אנשים עם מוגבלויות.

המוצרים במארז: דבש פרחי בר טהור - 250 ג', שמן זית - 100 מ"ל, טחינה שוקולד - 190 ג', ממרח תמרים - 250 ג'.

מחיר מומלץ לצרכן של מארז "יופי של שנה מתוקה": 150 ₪. מחיר מבצע לחגי תשרי בין התאריכים 1/8-30/10 עם קוד קופון Yoffi10.

קישור ישיר לרכישת מארז החג

קישור: אתר Yoffi אינסטגרם

BakeShop TLV

בבייקשופ מבית קפה Jolie תמצאו מארזים מתוקים מוכנים או בהרכבה עצמית, שמגיעים הביתה בסל רטרו לבן מגניב. המארז שהתנסיתי בו כולל ריבות, דבש (פטורה!), צ'אי, עוגיות, מאפים, עוגות ואפילו אלכוהול. המלצה חמה שלי אל תוותרו על הטארטים, הם נמסים בפה וטעמם גן עדן!





קישור: בייקשופ

נעמן

לקראת החג נצטייד בכלים לבישול ואירוח וגם במתנות באוויר מושלמת. בנעמן מציעים תבניות אפייה ובישול חדשניות עם זרימת אוויר ייחודית לאפייה מושלמת עם ציפוי Non stick לשימוש מופחת בשמן ולניקוי קל ונוח. Nova - סדרת סירים ומחבתות אלגנטית לחווית בישול איכותית;  וגם סדרות כלי הגשה ואירוח בעיצוב בלעדי של סטודיו הבית Tutto Arte, כלים ססגוניים בשילוב מקורי של קרמיקה ועץ מבית המותג האוסטרלי מקסוול&וויליאמס, מפות, מפיות ואביזרים משלימים נוספים שעוצבו במיוחד כדי להעניק לשולחן החג Total Look מושלם.  

מוצרי הקולקציה החדשה כבר זמינים בכ-80 חנויות נעמן בפריסה ארצית ובאתר האון ליין עם הטבות מיוחדות לחברי מועדון הלקוחות נעמן וורדינון NV CLUB ולמצטרפים חדשים!


קישור: נעמן

"נשואה למאפייה" בדוקטור עור

שיתוף פעולה ייחודי של דוקטור עור עם כוהנת האפייה קרן אגם כולל מארזים עם הספר החדש שלה "נשואה למאפייה" והנחות הטבות ופינוקים באתר המותג, במהלך חודש אוגוסט. במסגרת שיתוף הפעולה, תינתן הנחה של החל מ- 30% על מגוון מוצרי הדרמו-קוסמטיקה באתר המותג ובנוסף, צרכני דוקטור עור יוכלו ליהנות מהטבה בלעדית שתינתן במתנה על כל רכישה באתר: כרטיס לסדנת אפייה דיגיטלית של קרן אגם, שתתקיים לצרכני דוקטור עור בלבד בתאריך ה 7.10.21 בשעה 17:30.


ההטבות יימשכו עד ה- 9.9.21 באתר דוקטור עור.

טעמי חגי תשרי בגלידה אלדו

טעמים חדשים של גלידה איטלקית Gelato הצטרפו לגלידות האיכותיות על טהרת חומרי הגלם הטיבעיים:

עוקץ הדבורה Bee Sting -  גלידת שוקולד לבן עם דבש וצ'ילי.

Powerful מסקרפונה Powerful Mascarpone - גלידת מסקרפונה עם דבש, ומעליה רוטב של קרמל עם צ'אנקים קראנצ'יים של חטיף אנרגיה עם דבש.

גלידת לוטוס פקאן ודבש Lotus Pecan Honey Parve  (כשר פרווהׂ)

סורבה רימונים קלאסי Pomegranate Sorbet -  סורבה איטלקי המכיל לפחות 50% מיץ רימונים סחוט טיבעי. ללא ציבעי מאכל או רכז.



קישור: אלדו

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr