יום רביעי, 5 בפברואר 2014

קאפקייקס מעוצבים ליום האוהבים – Valentine's day

מחפשים מתנה יפה מעשה ידיכם לכבוד יום האוהבים (Valentine's Day)? נסו את הקאפקייקס המעוצבים הרומנטיים האלו, כייף להכין אותם ועוד יותר כייף לקבל ולאכול.
קאפקייקס מעוצבים ליום האוהבים – Valentine's day

לצורך כך כדאי להצטייד בבצק סוכר לבן וורוד או אדום (לפחות, כמובן שמספר הצבעים והעיצוב הוא לפי אוות נפשכם). מערוך, חותכן עגול או משונן בקוטר הקאפקייקס, ומספר חותכנים קטנים לקישוט. לפני שתתחילו, אם אין לכם ניסיון בעבודה עם בצק סוכר, אני ממליצה לקרוא על בצק סוכר למתחילים. אפשר גם ללמוד קצת על הכנת סוכריות מההדרכה להכנת סוכריות מבצק סוכר .
ראשית, צריך להכין קאפקייקס. אפשר להכין את קאפקייקס השוקולית, או קפאקייקס ג'וי, או מכל מתכון אחר שאתם אוהבים. אם לקאפקייקס יש "גבעה" צריך לחתוך וליישר אותו. ואז למרוח קרם כרצונכם (גם ריבה או ממרח שוקולד יתאימו למשימה). הקרם חשוב לא רק לטעם אלא על מנת שבצק הסוכר ידבק לקאפקייק.

שלב ראשון בקישוט הוא הכנת המשטח הצבעוני על הקאפקייק. מרדדים את בצק הסוכר על מעט אבקת סוכר או קורנפלור ובאמצעות חותכן עגול או משונן בגודל הקאפקייק קורצים עיגול ומניחים על הקאפקייק.

קורצים בבצק לבן (או לפי הצבעים שבחרתם) צורות קטנות ומדביקים אותם על גבי הקפאקייקס באמצעות מעט מים.

חשוב מאוד כאן לארוז את הקאפקייקס בעטיפה יפה. אפשר לארוז בצלופן עם סרט, בקופסה עם "חלון שקוף" או בקופסת לב רומנטית עם פרחים מיובשים. העיקר שהתוצאה תהיה יפה ורומנטית!

הפעילות מתאימה גם לבית חם או בית מארח עם ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr