יום רביעי, 7 במאי 2014

גרפיקה לארוע וקישוטים למסיבה

גרפיקה מתאימה הופכת שולחן כיבוד לשולחן מעוצב אלגנטי ומשדרגת כל ארוע. כבר מזמן התלהבתי מהרעיון ועשיתי לבד דגלונים לקאפקייקס אולם הדרך המקצועית והמרשימה ביותר היא בשימוש בתבניות מהאינטרנט שאותן ניתן להדפיס במדפסת צבע איכותית ביתית או בחנות לפיתוח/הדפסת תמונות.
גרפיקה לארוע וקישוטים למסיבה


אז נתחיל ב"מה" – מה ניתן להדפיס? כל מה שצריך לארוע – הזמנות, באנר, תויות לאוכל, כיסוי לקאפקייקס, באנרים לכוסות/צנצנות/בקבוקים, אריזות ל"מתנות לאורחים", פתקי תודה, ועוד שלל דברים…
איפה מוצאים את זה? מחפשים בגוגל party printables אני אוהבת להוסיף free (למרות שמקבלים גם כאלו שאינם חינמיים). אם רוצים משהו ספציפי כמו דגלונים לקאפקייקס לרשום במקום party (או בנוסף) cupcake, אם רוצים באנר – banner, וכו. אם רוצים צבע או נושא מסוים מוסיפים תאור, למשל Pink party printables.
אני גם מנסה להוסיף את המילה editable כלומר שניתן לערוך את הכיתוב, אבל ברוב אלו שניתנים חינם זה לא ניתן.
אני השתמשתי לבאנר בקובץ חינמי מ:http://www.snapfish.com/snapfish/storepage/storePageId=page-printables-party-kits. יש את כל האותיות והמספרים ופשוט מדפיסים את אלו שצריכים.
גילוי נאות: לא רציתי לבזבז דפים, אלא להדפיס רק את האותיות שאני צריכה, לכן העתקתי אותן ברזולוציה גבוהה ובזהירות לקובץ וורד שהדפסתי. זה פגם קצת בצבע והיה הבדל קטן בין צבע המספרים לאותיות.
לגבי ההדפסה – עדיף להשתמש בנייר צילום מט איכותי. ניתן גם להדפיס בחנות מקומית, בחנות הפוטו המקומית לוקחים 3 שקלים על דף ומעל ל-10 דפים נותנים הנחה. אני לא בטוחה שבבית זה זול יותר, אבל זה נח וזמין יותר במיוחד אם צריכים להדפיס משהו ברגע האחרון. שימו לב שיש לבחור הדפסה בגודל המקור' ללא שוליים, גודל A4 של נייר (8.5×11). ממליצה לעשות כמה נסיונות בשחור לבן על נייר רגיל על מנת ללמוד את ההגדרות. הנה הדפסת הבאנר.

 והנה הדפים המודפסים. גוזרים אותם במדויק.

וכך זה נראה לאחר מיקומם/תלייתם. אם תרצו תוכלו ללמוד על עיצוב שולחן מתוקים לארוע ויש גם דוגמא נוספת של עיצוב שולחן למסיבת הפתעה.
נוסף לבאנר הדפסתי תויות מזון ו"דגלים" לקשים.  השתמשתי בקישורים הבא ממנו ניתן להוריד בחינם סטים להדפסה שניתן לערוך אותם ב-PDF. זה האתר: 
על הקובץ יש הוראות עריכה והדפסה. צריך ללחוץ Control-K לבחירת הפונט בעברית. אני משתמשת בקורא PDF סטנדרטי שאינו כולל רשיון לשמירת הקובץ כך שערכתי את הקובץ ורשמתי את התוית לכל הכיבוד וכן חלק "עדן בת מצווה" לדגלונים קשים והדפסתי. בפעם הראשונה פספסתי והמדפסת היתה בטעות על landscape בגלל הדפסת הבאנר, ולכן יצאו לי רק 3 שורות, גם אני לא מושלמת.

כמובן גוזרים במדויק את התויות.

ומציבים אותן במקומן על השולחן.
שאפשר להכין תויות גם לצנצנות. 

ולסיום לוקחים תויות לדגלים ומחוררים אותן בשני מקומות באמצעות מחורר. רצוי ללמוד על גרסת טיוטה איפה למקם את החורים. לי הם יצאו קרובים מדי לטעמי.
את התויות המחוררות משחילים על הקשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr