יום שישי, 1 בינואר 2016

דומינוס פיצה שף Assaf Granit by Domino's Pizza

דומינוס פיצה שף היא סדרה של 3 פיצות גורמה דקות שפיתחו השפים אסף גרניט ואורי נבון, את הפיצות האלו אתם חייבים לטעום!  3 פיצות גורמה דקות מבצק ייחודי וחדש עם תוספות שהופכות את הפיצה לפיצת גורמה שהמבוגרים יבקשו: פיצת 4 המחבתות, פיצת בצלאל ובפיצת בקרנה.
פיצות שף אסף גרניט – 4 מחבתות, בצלאל, בקרנה (צילום דן פרץ)
כשהזמנתי את הפיצה החדשה של דומינוס פיצה שף – פיצת 4 המחבתות, לא חשבתי שהיא תהיה כזאת הצלחה. חשבתי לתומי שמדובר בעוד פיצה שהילדים יאכלו ויסלקו את התוספות ולי ישארו כמה משולשים. אז זהו, שמדובר בחוויית פיצה חדשה לגמרי בארץ. הפיצה שהזמנו והגיעה תוך פחות מחצי שעה נראית אחרת, ונטעמת אחרת.
הפיצה מרובעת בצורת מלבן. הבצק שלה דק אך לא יותר מדי והשולים עבים. מרגישים שהבצק שונה, יש לו פריכות ומרקם מצויין שמצא חן בעיני הרבה יותר מהמרקם של הפיצה הרגילה. רוטב עגבניות מאוזן עם מתיקות קלה ושכבה יפה של 100% מוצרלה. והתוספות – הן משדרגות את הפיצה למנה עשירה ביותר.

אנחנו הזמנו את פיצת 4 המחבתות הכוללת: ארטישוק, קונפי שום, עגבניות צלויות וקרעי בצל מטוגן. התוספות, כולן טריות ואיכותיות מקפיצות את הפיצה לרמה אחרת לחלוטין. הפיצה הגיעה עם קופסא קטנה של צנוברים ובזיליקום טרי.


הנוער סיים את הפיצה ובקושי השאיר לנו טעימה. ואפילו אכל את רוב התוספות. 
אגב, את אותה הפיצה (4 מחבתות) הזמין אחי בעקבות המלצתי והיא קצרה תשואות רמות בקרב החבורה שלו שנעה בין גילאי 20-78.

בנוסף לפיצה 4 המחבתות, יש גם בסדרה פיצה בצלאל עם סוגי בצל שונים מקורמלים מבצל סגול בסילאן ועד לבן עם כורכום (מימין). ופיצה בקרנה, המכילה פרוסות חזה בקר דקיקות וגבינת גרנה פדאנה (דומה לפרמזן) (משמאל).
 
פיצה פולנטה ופיצה שקשוקית – צילום: דן פרץ
פיצה פולנטה היא אחת הפיצות החדשות בסדרת דומינוס פיצה של של אסף גרניט ואורי נבון. ביחד עם פיצה שקשוקית החדשה היא מצטרפת לפיצות השף הקודמות – פיצת 4 המחבתות, פיצה בצלאל, ופיצה בקרנה. זו הוכחה נוספת שפיצה יכולה להיות מעדן ואינה רק אוכל מהיר כשמתעצלים לבשל!
פיצה פולנטה – זוהי פיצה לבנה עם שלל טעמים. הבצק האיכותי של הפיצות החדשות עם חמאה ושמנת, שבבי פולנטה, עם גילופי גבינת פרמזן, גראנה פדאנה וכדורי בייבי מוצרלה ותוספת פיטריות ואספרגוס.
בתור מי שלא מחובבי הפולנטה הייתי קצת סקפטית. אבל הופתעתי ובגדול. הפיצה הזו, כמו הפיצה הקודמת מהסדרה שאותה טעמתיפיצת 4 המחבתות, נותנות מימד חדש לחלוטין לפיצות – פיצות גורמה. אין מדובר בארוחה מהירה לילדים כי אם מאכל מתוחכם ובעל טעמים מורכבים.
פיצה  פולנטה היא פיצה לבנה, כשהטעם העיקרי שלה מגיע משילוב הפולנטה החמאה והגבינות ולא מהתוספות (יש מעט פטריות ואספרגוס). הטעם שלה מתוחכם ומהנה ומתאים יותר למבוגרים, אם כי הנוער התעניין בה גם.
הפיצה מגיעה עם קופסת פלסטיק קטנה שמזכירה ריבות במלון ועליה כתוב "מתבל כמהין". אל תזלזלו בה ואל תמהרו להתפטר ממנה, יש בה שמן כמהין שישדרג כל ביס. הוא שיספיק לכם לפיצה וגם למאכלים אחרים (תוכלו להשתמש בו בהכנת פסטה הרבה אחרי שהפיצה תיגמר ולשדרג כל מנה).

עם פיצת הפולנטה הושקה גם פיצה שקשוקית שאותה לא טעמתי. אל תטעו בשם, היא אינה קשורה לשקשוקה אלא לשוק. ואני מצטטת את המידע עליה "משלבת את ניחוחות השוק הירושלמי – טחינה, עמבה ובשר: הפיצה מורכבת מבשר בקר טחון ואיכותי, צנוברים ופיסטוקים לצד אריסה פיקנטית, לימון כבוש, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית מגורדת ולהשלמת הטעם גם פסי טחינה משובחת"

מספרים לי שתהליך היצירה של הפיצות היה ארוך מורכב ומוקפד, השתתפו בו שני שפים מובילים, שנה וחצי של פיתוח, 100 פיצות שונות שניסו עד לתוצאה שנקראת כיום: Assaf Granit by Domino's Pizza. השפים אסף גרניט ואורי נבון עמלו עם אנשי דומינוס כל התקופה עד לבחירת הפיצות החדשות. הפיצות יוגשו גם במסעדת מחניודה.

מחיר הפיצות בסדרה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, כיום במבצע 55 ש"ח בהזמנת פיצה מהסדרה ופיצה משפחתית 100% מוצרלה.

גילוי נאות: הפיצה ניתנה לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr