יום שבת, 16 באפריל 2016

קרש הפשרה מהירה של סלייסר

פטנט למטבח: קרש הפשרה מהירה, קירור וחיתוך של סלייסר מבית כרמל דיירקט. הקרש מפשיר את האוכל פי 10 יותר מהר! הקרש משמש גם להאצת קירור תבשילים בטרם הכנסה למקרר או למקפיא ומגיע עם סט של 3 משטחי חיתוך איכותיים. מעכשיו אפשר לבשל בלי לתכנן יותר מדי זמן מראש!
קרש הפשרה מהירה של סלייסר


קרש ההפשרה מסדרת Slicer  של כרמל דיירקט הוא אחד הדברים החדשים שניסיתי לאחרונה.
הקרש בנוי מחומר מיוחד שנקרא PTFE שיש לו מוליכות טמפרטורה גבוהה במיוחד. הוא  מוגבה, מה שמאפשר לו יציבות ולהיות מופרד מהמשטח עליו הוא עומד ומגביר את הולכת הטמפרטורה לסביבה. תכונות אלו תורמות לכך שהוא יעיל להפשרה וקירור פי 10 ממשטח רגיל כמו שיש, עץ, או צלחת.
הייעוד העיקרי שלו הוא הפשרה מהירה של בשר ועוף, ולצורך כך גם יש בו מגרעת מסביב שמאפשרת איסוף נוזלים, שלא יטפטפו החוצה ושהמצרך המופשר לא ישב בתוך הנוזלים.
קרש ההפשרה יכול לשמש להפשרת בשר ועוף או מצרכים קפואים אחרים, ולקרור של תבשילים לפני הכנסתם למקרר או למקפיא, וכמובן לכל מטרה אחרת, כמו קרור תה למשל.
לקרש יש רגלי סיליקון אינטגרליות מונעות החלקה בעת השימוש, בעיקר כשמשתמשים בו כקרש חיתוך. הוא מגיע עם 3 משטחי חיתוך צבעוניים (אדום, צהוב, ירוק) ויש לו מגרעת מיוחדת כך שהמשטחים מתחברים להקרש ומאפשרים חיתוך יציב, תוך שניתן לנתק משטח אחרי החיתוך להחלפה או להנחת הירק/בשר שנחתך בצד לשמירתו עד הבישול. משטחי החיתוך מפוליפרופילן עבה יחסית וקשיח, ונח להזיז אותם גם כשיש עליהם מזון.


גודל הקרש 20 על 30 ס"מ.
בדרך כלל הפשרה של עוף ובשר מחוץ למקרר אינה מומלצת. היתרון של קרש ההפשרה המהירה הוא שהוא יוצר סביבה קרה יחסית ששומרת על הבשר והעוף ויחד עם זאת מפזר את הקור ומאיץ את ההפשרה. התוצאה היא הפשרה הרבה יותר מהירה ועם פחות חיידקים.
ניסיתי את הקרש בטמפרטורה אביבית ולא חמה. בהתחלה הפשרתי חזה עוף פרוס לשניצל. להשוואה הנחתי חתיכת חזה עוף על צלחת ליד. אחרי פחות משעה כשבדקתי, חזה העוף שעל הקרש כבר הפשיר, החתיכה בצלחת עדיין לא. להערכתי ההפשרה היתה אף קצרה יותר אך לא חשבתי שזה יקרה מהר כל כך.



כשבישלתי פרגיות עם בטטה ואפונה, הפשרתי את הפרגיות על הקרש. זה לקח כשעה וחצי. ללא הקרש בכלל לא הייתי מנסה להפשיר כך ברגע האחרון.


הפשרה מהירה של פרגיות
 
הפרגיות מופשרות
ניצלתי את משטחי החיתוך לחתוך את הפרגיות, כשעל הקרש שמתי אותן חתוכות חזרה. הקרש היה קר מאוד למגע ושמר על הפרגיות קרות וטריות בזמן העבודה.  בנוסף, ניצלתי את משטחי החיתוך לחיתוך הירקות לתבשילים.

והמנה של פרגיות עם בטטה ואפונה יצאה אליפות!


קל מאוד לשטוף את הקרש ואת משטחי החיתוך. כשהשתמשתי במים חמים הרגשתי שוב את מוליכות החומר וכיצד הוא מפזר את החום באופן אחיד ברחבי המשטח (בהשוואה לכלים אחרים שרחצתי).
לסיכום, מוצר שימושי מאוד! אנחנו לא כל כך מתוכננים והקרש אצלינו בשימוש כמעט יומיומי להפשרת חזה עוף. אם אתם צריכים רעיון למתנה לחובבי בישול או סתם לממהרים -אני ממליצה, אני מאוד מרוצה ממנו!
את הקרש מיבאת חברת כרמל דיירקט שמשווקת את המותג Slicer ועוד מגוון רחב של מוצרים למטבח ולברביקיו. החברה פתחה לאחרונה את ברביקיו סנטר בהרצליה.
הקרש נמכר כיום ב-250 ש"ח (במקום ב-300 ש"ח), כולל משלוח ואחריות לשנה. ניתן להשיגו בבית "כרמל דיירקט" או בחנויות כלי הבית (מידע ב- 1-700-700-642).
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr