יום חמישי, 12 במאי 2016

עוגת אוראו - עוגת רושם

עוגת אוראו המורכבת משכבות של עוגת שוקולד וקרם אוראו. עוגת רושם שלא תאמינו כמה קל להכין אותה! מזכירה קצת עוגית אוראו בגלל שתי שכבות עוגת השוקולד כשבאמצע קרם (טוב, גם למעלה מרחתי קרם) אבל מתוחכמת יותר בשילוב הטעמים. 
עוגת אוראו - עוגת רושם


לכבוד יום העצמאות הוזמנו לארוחת ברביקיו אצל חברים. אני אחרי שתי נסיעות לחו"ל בהפרש של שבוע עסוקה ועייפה. אבל ברור לי שלא אוותר על עוגת רושם, וכזאת שגם הילדים יאהבו. אז אילתרתי עוגת אוראו בצורה של עוגית אוראו עם קרם. כמובן שזו עוגה קלה להכנה!
המצרכים
6 ביצים רצוי בטמפרטורת החדר
½1 כוסות סוכר
½1 כוסות שוקולית
½1 כוסות שמן
½1 כוסות קמח תופח
1 שמנת חמוצה
1/2 כוס נס קפה עם חלב, או אספרסו בחלב
1 כף תמצית וניל
לקרם
¼1 שמנת מתוקה (כוס ורבע)
¾ (שלושת רבעי) כוס חלב
1 אינסטנט פודינג אוראו (הבאתי מארה"ב הנה פרטים עליו בעוגת קרם שוקולד ואוראו) או אינסטנט פודינג וניל ועוגיות מפוררות של אוראו
3 עוגיות אוראו חצויות לקישוט
ההכנה
להקציף את הביצים עם הסוכר במהירות גבוהה לקצף חזק. להוסיף את השמן, השוקולית, הנוזלים ולערבב עם המיקסר. להוסיף את הקמח ולערבב עד שנספג.
לחלק לשתי תבניות משומנות בגודל 24. לאפות כ-35 דקות. להוציא כשהעוגה מוכנה אך לא יבשה מדי. לצנן.
להקציף את חומרי הקרם (אם משתמשים באינסטנט וניל, את פירורי העוגיות עדיף לקפל לקרם אחרי ההקצפה). להניח עוגה אחת על משטח הגשה. למרוח באופן גס מחצית מהקרם. להניח את העוגה השניה וללחוץ קצת שהקרם יציץ מהצדדים. עד כאן בעצם עוגת אוראו היא עוגית אוראו עם שתי "עוגיות שוקולד" וקרם באמצע…אבל אני אוהבת למרוח את שאר הקרם על העוגה ולעטר בחצאי אוראו. זה הרבה יותר טעים ומרשים!
ניתן להכין מראש ולשמור בקרור – במקרה זה להניח את העוגיות ממש לפני ההגשה.
וישר לארוחת יום העצמאות…




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr