יום ראשון, 26 ביוני 2016

מוצרים חדשים בשופרסל – לארוחה איטלקית

מוצרים חדשים בשופרסל – חמאה עם מלח אטלנטי, פסטה טריה מצוננת ושמנת לבישול. עוד מוצרים איכותיים שמאפשרים להכין ארוחה טעימה ברמה גבוהה במינימום מאמץ.

החמאה עם מלח אטלנטי מגיעה בגליל של 250 גרם ומתאימה במיוחד לאירוח. כלומר, אם תצליחו לשמור עליה עד שיגיעו האורחים. החמאה הזאת, מיוצרת בבלגיה, וכמו החמאות האירופאית יש לה צבע צהוב נהדר וטעם עשיר במיוחד. המלח לא מורגש באופן בולט (אם תכננתם קרמל מלוח תצטרכו להוסיף מלח) אבל היא פשוט מצויינת כמו שהיא על הלחם, ולכל דבר – תירס, פסטה, וכו'.
הפסטה הטריה המצוננת של שופרסל כוללת מגוון של רביולי. אנחנו טעמנו רביולי גבינה ותרד. בצק מצוין, מילוי בכמות טובה ולא גדולה. טעם התרד די מודגש. סך הכל פסטה טובה מאוד, תוצרת הארץ.

בסדרה של שופרסל יש גם פסטה מצוננת תוצרת איטליה, אנחנו טעמנו פסטה חונקי כמרים. חונקי כמרים היא פסטה של צינורות דקים יחסית. הפסטה של שופרסל, המיוצרת באיטליה היא עבה יחסית ומגולגלת. פסטה מצויינת שמרגישים שמגיעה מהמקורות – מאיטליה. ממליצה לבשל אותה קצת יותר מהזמן שרשום על האריזה, הבצק די עבה.

גם השמנת לבישול של שופרסל, כמו שאר מוצרי החלב, מצויינת. מומלצת ברוטבי שמנת. את הרוטב לפסטות הכנתי עם רוטב רוזה שהמתכון שלו ברשומת הניוקי. להחליף את השמנת מתוקה בשמנת לבישול ואין צורך להסמיך את הרוטב.
לסיכום, עוד מוצרים חדשים בשופרסל שטעים לאכול!
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr