יום שני, 12 בספטמבר 2016

חנות טסה חדשה בכפר סבא

חנות טסה חדשה נפתחה באיזור התעשייה בכפר סבא, בסמוך לקניון G. חנות טסה היא מגה סטור לכל צרכי הארועים וימי ההולדת. תמצאו בטסה הכל – ממתקים, צרכי אפייה, עוגות מוכנות, יין ואלכוהול, חד פעמי, הפתעות (גם בשקל), מתנות וקישוטים – כל מה שצריך כדי להרים מסיבה במקום אחד ועם אריזות מגה!

חנות טסה היא רשת חנויות לצרכי ארועים וממתקים. בכל חנויות הרשת תמצאו את כל הדרוש למסיבות עד לרמה של אלכוהול ויין. בחלק מהחנויות (כמו זו שבכפר סבא) יש גם צעצועים ומתנות, והפתעות בשקל. נרות מעוצבים, זיקוקים וקישוטים. יש גם מבחר של כלים חד פעמיים ברמות שונות של איכות ומחיר, וגם כלים למוס וקינוחים. אחד היתרונות של טסה הן האריזות הגדולות "אריזות מגה" של ממתקים. אלו  אריזות ענק המתאימות במיוחד למסיבות במחירים משתלמים במיוחד! 


בחנות טסה יש מגוון שוקולד וממתקים נהדר. כולל שוקולד שוויצרי משובח כמו מילקה, טובלרון, רגוסה (אם אתם לא מכירים את המותג, אני ממליצה בחום – שוקולד טעים ביותר!), אוראו, M&M.

גם לאפייה יש שפע של תבניות ואביזרים, אבקות, תערובות ובסיסי מרנג וספוג לעוגה. קצפת, בצק סוכר, אביזרים לבצק סוכר, קישוטים מוכנים לבצק סוכר ולעוגות בכלל. בין חומרי הגלם תמצאו גם שוקולד לובקה, ממרחים ומליות, קרוקונט ועוד. טרטלטים ואפילו מקרונים. אוהבי בצק הסוכר ימצאו בצק סוכר במגוון גדלים וצבעים, צבעי מאכל ג'ל, אייסינג (כולל אייסינג מוכן לשימוש) ואבקות שונות. מבחינת כלים – שפע! מערוכי רידוד עם דגמים, חותכנים שונים (למשל חותכני תחרה), כלי פיסול, ועוד.



ואם אתם מעדיפים לרכוש עוגה מוכנה – גם את זה תמצאו בטסה.


להשלמת הארוע תוכלו לקנות מתנות והפתעות "בשקל".

בחנות טסה יש גם מחלקה ללא גלוטן ומחלקה ללא סוכר. לנושא טבעונות וכשרות בדקו את הכתוב על האריזה, או שאלו את עובדי החנות.

לקראת החגים תמצאו בטסה מארזי חג עשירים. הנה דוגמא לסלילת שי מתוקה ועשירה שראיתי בחנות.


מקנה 3% הנחה קבועה ולקראת הפתיחה 10% הנחה!
יש חניה חינם בחנות סטה בכפר סבא, הכניסה מרחוב הסדנה. החניה היא תת קרקעית. קחו כרטיס חניה ובחנות יתנו לכם מדבקה לחניה כדי שלא תשלמו חניה.
מידע
חנות טסה, הסדנה 6 כפר סבא

גילוי נאות: הייתי אורחת החנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr