יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

חורף קל עם שופרסל: אוכל מוכן, בסיס לשקשוקה וערכת סופגניות

שופרסל עושה לנו את החיים קלים עם שלוש סדרות חדשות. הראשונה, אוכל מוכן טרי וטבעי "המטבח הישראלי", השניה, בסיס לשקשוקה, לחריימה וסלטים של ד"ר שקשוקה, והשלישית – ערכת סופגניות להכנה עצמית. קבלו סקירה של המוצרים החדשים – מה חשבתי עליהם, וטיפים להכנת הסופגניות בערכה.


"המטבח הישראלי" – אוכל מוכן של שופרסל
סדרה חדשה של שופרסל של אוכל מוכן הכולל מרקים ותוספות צמחוניים. התוספות כוללות תוספות כמו נולדס, אורז סיני, אורז עם צימוקים וקוסקוס. והמרקים כוללים מרק אפונה, מרק ירקות וגרגרי חומוס , מרק ירקות כתומים, ועוד.


הסדרה כולה מבוססת על חומרי גלם טריים "כמו בבית"ף מתובלת היטב, ללא חומרי משמרים וארוזה בוואקום. המרקים סמיכים ועשירים וההרגשה היא ממש של אוכל של בית. טוב, בבית שלי לא מתבלים כל כך אז הילדים שלי לא הסתדרו עם הסדרה, אבל המבוגרים שבחבורה (אני ובן הזוג) ממש נהנינו. אני מהנודלס בעיקר, ובן זוגי מהמרקים. בהחלט פתרון נהדר לחסוך זמן במטבח!


בסיס לשקשוקה, לחריימה וסלטים של ד"ר שקשוקה
בסדרה החדשה של ד"ר שקשוקה יש רטבים מוכנים – לשפוך, להוסיף ביצה/דג, לבשל ולהגיש. בנוסף יש סלטים נלווים כמו חומוס, טחינה, סלט גמבינו (חציל-פלפל-עגבניות) פיקנטי ועוד.


ניסיתי מהסדרה את רוטב השקשוקה. הכנסתי למחבת, דקה, ביצה, והופ יש שקשוקה. כרגיל לא עבר את הביקורת של הילדים בגלל שהיא מתובלת, אבל אני ממש התלהבתי – ממש כייף בערב עכשיו כשאני רוצה משהו קל וחם ואין לי חשק להתחיל לחתוך, לטגן, לתבל. השקשוקה לא חריפה, לא חמוצה, רק מתובלת מה שמתאים לכל אחד! אפילו מלח לא הוספתי!



סלט הגמבינו היה לי חריף מדי אבל בן הזוג נהנה.


ערכה להכנת סופגניות "1-2-3 סופגניה" של שופרסל
הערכה מכילה תערובת להכנת סופגניות, מזרק, מילוי בטעם תות שדה ואבקת סוכר. הערכה מתאימה להכנת סופגניות לטיגון או אפייה. הערכה מתאימה למי שרוצה להכין סופגניות "אמיתיות" עם שמרים ולא יודעת להתעסק עם שמרים, כמויות וערבובים אלא מחפשת משהו שכבר מדוד ולא צריך לסתבך אלא לעקוב אחרי ההוראות. עדיין, מדובר פה על לישה והתפחה ולדעתי יש צורך בידע מינימלי בעיקר בתקופה הזו כשקר מאוד והבצק עלול לא לתפוח. לכן, ברצוני להוסיף את הטיפים האלו למי שרוצה להכין סופגניות עם הערכה:
1.     להשתמש במים פושרים ולא קרים.
2.     אם המטבח קר, להדליק את התנור על 50-60 מעלות ולהכניס לתוכו את הבצק מכוסה ולסגור את דלת התנור (אפשר גם לכבות את התנור). ייתכן שהבצק יכפיל את נפחו יותר מהר, אז לעקוב ולהוציא אותו כשתפח).
3.     אחרי שמחלקים את הבצק, לגלגל אותו שיהיו סופגניות חלקות כשאת ה"תפר" להשאיר בתחתית הכדור.
4.     אם אופים, לאפות ב-170 מעלות זו אפייה מבוקרת יותר.
5.     ממליצה להשתמש במלית איכותית ומעניינת יותר כמו נוטלה, קונפיטורה, ריבת חלב, וכו'. המילוי עושה את הסופגניה בימינו. ואפשר גם לקשט את הסופגניות הנה פעילות קישוט סופגניות.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr