יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

מתוקתקת – קופסת פלסטיק הרמטית בגדלים שונים


מתוקתקת, קופסת הפלסטיק של קורטיקו, מתחדשת בגדלים שונים. קופסאות פלסטיק הן חלק חשוב בציוד המטבח המודרני. הקופסאות מסדרת מתוקתקת שקופות, נסגרות הרמטית ומתאימות למקפיא, למדיח ולמיקרוגל, ומעכשיו – בכמה גדלים שימושיים.




אני מלכת הפריזר. אני מכינה כמות גדולה של אוכל ומקפיאה – כדורי בשר, עוף, בלונז, סלמון, ועוד שפע תבשילים. אני אפילו מקפיאה תבלינים (וכתבתי על זה הסברים בכתבה "הקפאת תבלינים"). ובנוסף, אני לא מכניסה סירים למקרר. הכל נכנס לקופסאות. גם בארונות הכל מאוחסן בקופסאות. יש לי ארון מטבח שלם שמוקדש לקופסאות פלסטיק מכל הגדלים והסוגים. באופן לא מפתיע שמחתי לנסות את הקופסאות החדשות של קורטיקו מסדרת מתוקתקת. כבר כתבתי בעבר על קופסת מתוקתקת. ועכשיו יש גם גדלים חדשים:650  סמ"ק, 910 סמ"ק, 1200 סמ"ק, ו-1600 סמ"ק. למעשה יש שני גדלים של קופסאות, בעומקים שונים. המכסים של הקטנות זהים זה זו לזו, וכך גם בגדולות, וניתן גם לערום אותן אם כי כל קופסה מוסיפה לגובה ולא נערמת באופן צמוד.

קופסאות מתוקתקת נסגרות הרמטית ב-4 סוגרי "תיק תק" שמצדיקים את השם "מתוקתקת" (בסביל מה שנקרא פאסיבי) גם מבחינת קול הסגירה והפתיחה שמשמיע "תיק תק" חביב. בנוסף לסגירה ההרמטית, יש לקופסאות של מתוקתקת יתרונות רבים:
  • ·   שקיפות לקופסאות יש שקיפות יפהפיה – קל לראות מה יש בתוך הקופסאות מבלי לפתוח אותן
  • ·   בטיחות – הקופסאות אינן מכילות ביספינול (למרות שקיפותן) ולכן ניתן לאחסן בהן אוכל לתינוקות ולכל המשפחה
  • ·   רב שימושיות – ניתן להשתמש בקופסאות במדיח, במיקרוגל ובמקפיא. עם זאת, שימו לב שהקופסא שבירה כשהיא קופאת ובשימוש  במיקרוגל לפתוח חריץ ולא לחמם אותה כשהיא סגורה הרמטית.


קופסאות מתוקתקת מגיעות בכמה צבעים – שקוף, תכלת ואדום. לצבעים יש יתרון שכן קל יותר להבדיל בין הקופסאות השונות אבל אני הכי אוהבת את השקופות. ניתן לראות דרכן תון הקופסה בקלות יתרה. במקרה הזה יש בהן וופלים ועוגיות וזה ממש מסוכן לשים אותן על השיש עם התכולה שמסתכלת עלי דרך הקופסה השקופה!

קופסאות מתוקתקת מתאימות לבית, לעבודה או לבית הספר, לטיול, ולכל מטרה.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr