יום שלישי, 3 בינואר 2017

טחינה פלוס (טחינה+) של סבא חביב – טחינה עם תוספות בריאות


טחינה פלוס (טחינה+) של סבא חביב מכילה גם טחינה אתיופית משובחת וגם תוספת תזונתית – זרעי פשתן, זרעי צ'יה, זרעי קצח, או זרעי דלעת. לטחינה טעם מלא רגיל והיא עשירה במיוחד במינרלים ומזונות על.
טחינה+ • צילום- אנטולי מיכאלו

כשמשתמשים בטחינה עדיף להשתמש בטחינה מלאה איכותית. ואם כבר – אז למה לא להוסיף לזה עוד יתרונות בריאותיים? טחינה פלוס היא טחינה אתיופית איכותית שנוספו לה זרעים טחונים בארבעה טעמים בריאותיים. בנוסף, שיטת ההפקה של סבא חביב מפחיתה את אחוזי השומן בטחינה מה שמקנה לה יתרון נוסף על פני טחינות אחרות.
הטחינות מסדרת טחינה+ עשירות בסידן, ברזל, מגנזיום, אומגה 3 ואומגה 6. הנה ארבעת הטעמים ויתרונותיהם:
·        טחינה+עם גרעיני דלעת – עשירה במגנזיום ובברזל.
·        טחינה+עם זרעי קצח עשירה בסידן.
·        טחינה+ עם זרעי פשתן עשירה באומגה 3 ולאומגה 6.
·        טחינה + עם זרעי צ'יה עשירה באומגה 3, במגנזיום ובאשלגן.
·         
אם אתם מתמצאים קצת בנושא בריאות, בטח אתם יודעים שטחינה מלאה 100% שומשום הכי מומלצת, וזרעי פשתן וצ'יה הם מזון על שכדאי לצרוך ממנו על בסיס יומי. אני טוחנת זרעי פשתן ומוסיפה לאוכל, לדייסת קוואקר, לסלט, ולאוכל שאני אוכלת. זה מעולה שאפשר לשלב וזה כבר בתוך האוכל.
טחינה פלוס מופחתת קלוריות ובהשוואה לטחינה מלאה רגילה (700 קלוריות) יש בה בין 600-650 קלוריות (תלוי בטעם). לא הבדל כל כך גדול באחוזים, אבל תמיד טוב!
הטחינה בצבע כהה רגיל של טחינה מלאה.



הכנתי את הטחינה לפי המתכון הכי פשוט וטעים – טחינה גולמית, לימון, שום, מלח ומים. הטחינה יצאה טעימה ולא מרגישים את טעם הזרעים.

טחינה פלוס היא עוד מוצר מבית סבא חביב, בעבר כתבתי על שמן הזית של סבא חביב. סבא חביב קיים כבר משנת 1913 ואחד הראשונים בענף הזית בארץ. זהו עסק משפחתי שמייצר ומוכר שמן זית, טחינה, חלבה, דבש, תבלינים ומוצרי היגיינה כמו סבון משמן זית.
קצת מידע פרקטי:
טחינה+, סבא חביב, 400 גרם, 15 ש"ח.
להשיג ברשתות – עדן טבע מרקט, טיב טעם, ועוד, וגם בחנות המפעל (יש משלוחים): אתר סבא חביב.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr