יום ראשון, 15 בינואר 2017

יאמי – אתר להזמנת אוכל מבושל ביתי

יאמי הוא אתר להזמנת אוכל מבושל ביתי. ביאמי יש מגוון בשלנים ביתיים קטנים לבחירה עם תפריטים מגוונים. לנו, האמהות העסוקות, שלפעמים אין לנו זמן לבשל, זה פתרון נהדר. ניסיתי את הבשלנים אילנית ויניב מיאמי וכל הפרטים כאן בהמשך.
יאמי – אתר להזמנת אוכל מבושל ביתי



לפני כמה ימים היתה לי תקופה מאוד עמוסה וללא זמן וכח לבשל. בדרך כלל זה מסתיים במאמא עוף או בהזמנת המבורגרים ממוזס או אוכל מוכן מצ'וקה. פלאפל הילדים שלי כבר מזמן לא מוכנים. הם אוהבים את האוכל של אמא. שובר ע"ס 200 ש"ח שהתגלגל לידי ליאמי הפך את ההחלטה לקלה – נכנסתי לאתר להזמין.
באתר יש הרבה בשלנים ביתיים. אנשים שמבשלים לפרנסתם (או כעבודה נוספת) במעין קייטרינג קטן ביתי. האמת שהמבחר מאוד גדול ויש המון בשלנים שמצאו חן בעיני. 

לבסוף בחרתי באילנית ויניב כי האוכל שלהם בסגנון הבישול שלי, אם כי יש גם מנות "מעניינות" מהסוג שאני לא מכינה בבית. כמו שרואים מטה, יש הרבה מידע על המטבח שלהם – החל מסגנון, ימי פעילות, איזורי חלוקה ועוד. ולמטה רואים את תקציר המבחר כמה מבצעים, עיקריות, ילדים, צמחוני וכו' יש אצלם. 
הוסף כיתוב
בדפדוף מטה יש פרוט מלא על כל מנה – תכולתה, גודלה, והערות. למשל, כשהזמנתי אושפלאו הכנסתי הערה שאני מבקשת בקר, כי יש אפשרות גם לטלה. במקרה אחר של העוף בחרתי מרינדה. רוב המנות מתומחרות באיזור 30-38 ש"ח וכוללות מנה ותוספת אחת או שתיים. בערך מחיר של מסעדת פועלים לאוכל שמגיע חם הביתה. 

אז מה הזמנתי? בתקציב של 200 ש"ח, כולל משלוח – 6 מנות (למרות הכתוב מטה, המנה של אושפלאו היא מנה כפולה, כלומר שתי מנות, והאמת – אפילו נשאר ממנה אחרי ששני מבוגרים אכלו). הוספתי 11 ש"ח מעל לתקציב ה-200 ש"ח. 

מיד אחרי ההזמנה קיבלתי אישור. בערב לפני המשלוח קיבלתי טלפון מיניב שתאם איתי את המשלוח. הוא גם התקשר לפני שהגיע לוודא שהכל בסדר ויש מישהו בבית לקבל את המשלוח.
האוכל הגיע כשהוא טרי ועדיין קצת חם ארוז בקופסאות פלסטיק אטומות כשעל גבי כל קופסה כתוב תוכנה והתאריך. הקופסאות שקופות כך שניתן גם לראות מה תוכנן. המנות מכובדות והכמות יפה. בנוסף, הגיעו זוג לחמניות ממולאות בשר מתנה.


אז מה היה לנו:
שיפודי פרגית ברוטב – בשר רך, מרינדה טעימה מאוד. שני המתבגרים חיסלו את המנה הזו בלי שזכינו לטעום.
כרעי עוף ברוטב – שתי כרעיים יפות וטעימות. אני והבת אכלנו אותן ביום שאחרי המשלוח.
תפוחי אדמה (הגיעו שתי קופסאות, אחת כתוספת של כרעי העוף ואחת של השיפודים) – תפוחי אדמה פרוסים כמו צ'יפס, רכים אך לא מעוכים עם מעט צ'ילי (לילדים זה היה קצת חריף אז הורדתי להם את חתיכות הצ'ילי הגדולות). אני ממש אהבתי אותם!
ירקות מבושלים – מבחר ירקות עסיסיים הכולל חציל, קישוא, פלפל, ברוקולי, כרובית. הילדים קצת נשנשו מזה ואני ובן זוגי חגגנו על זה. בחורף הכי קשה לי להתעסק עם הירקות (שטיפות, קילופים וחיתוכים ומים קרים) ולכן זה ממש כייף כשמישהו אחר מכין!
אושפלאו בקר – זה היה נסיון, כי המנה הזו לא מסוג המנות המקובלות בבית אשכנזי כמו שלי. ואכן זו המנה שהכי פחות תפסה אצלינו. אבל כייף כשיש קצת גיוון. 

2 לחמניות ממולאות בשר מתנה – אמנם תכננתי לאכול לפחות אחת, אבל הילדים התנפלו ולא השאירו פרור. 

ורגע אחרי שטרפנו את הארוחה – רצנו כולנו לכל העיסוקים שהפכו את היום למשוגע. אבל בזכות האוכל מיאמי, היה לפחות אוכל חם, ביתי וטעים. בהחלט הרבה יותר טוב מג'אנק פוד! ממליצה מאוד.
אגב, תמצאו ביאמי המון סוגי אוכל – הודי, טבעוני, צמחוני, אסיאתי, אשכנזי, איטלקי ולעדות שונות, כשר או לא. המשותף לכל – בשלנים ביתיים, אנשים מהיישוב שמתפרנסים. ונעים לדעת שאנחנו גם נהנים מאוכל חם וגם תומכים בעסקים קטנים בקהילה.
גילוי נאות: השרות ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr