יום ראשון, 26 בפברואר 2017

טבסקו מחדשת עם מארז זוגי, טבסקו מעושן ובלאדי מרי מיקס

טבסקו Tabasco, הרוטב החריף המפורסם, מתחדש עם מוצרים חדשים – מארז זוגי הכולל טבסקו קלאסי וטבסקו ירוק, טבסקו מעושן ומיקס מיץ עגבניות מתובל בלאדי מרי. 
טבסקו מחדשת עם מארז זוגי, טבסקו מעושן ובלאדי מרי מיקס

טבסקו  Tabasco


טבסקו הוא רוטב של חברת רטבים אמריקאית הממוקמת בלואיזיאנה וקיימת כבר 150 שנה. הרטבים שלה מיוצרים מפלפלים חריפים עם חומץ ומלח ומיושנים בחביות עץ אורן לבן. המקור הוא באמת מקסיקני, ולכן השם הזה (בא במקור מ"רוטב מקסיקני"). הפלפלים של טבסקו גדלים ברובם במרכז ודרום אמריקה, אך הייצור אמריקאי. עם השנים יוצרו המון מוצרים של טבסקו, טעמים שונים וחטיפים ומאכלים שונים בטעמי טבסקו. לטבסקו סדרה שלמה של רטבים בטעמים שונים: טבסקו אדום קלאסי, טבסקו חלפניו, טבסקו שום, טבסקו באפלו, ועכשיו גם טבסקו מעושן.

מארז זוג טבסקו "מלח ופלפל"

זהו מארז זוגי במהדורה מוגבלת לכבוד חגיגות 150 שנה למותג שכולל טבסקו אדום קלאסי וטבסקו ירוק העשוי מפלפלי חלפניו ירוקים בחריפות בינונית שמיועד לסלטים. המארז כולל את שני הרטבים בגודל של 60 מ"ל במעמד שולחני שמזכיר הגשה של מלח ופלפל – מתנה! למי שלא מכיר את הרוטב הירוק, יש לו חריפות דומה לאדום וטעם לימוני.
מחיר מומלץ לצרכן: 20-25 ₪.

טבסקו מעושן – צ'יפוטלה

עוד מוצר חדש של טבסקו שמושק עכשיו הוא טעם נוסף של טבסקו – טבסקו מעושן צ'יפוטלה בחריפות בינונית. הוא מיוצר מפלפלי חלפיניו מעושנים. הוא מתאים במיוחד לשילוב במרינדות ל"על האש" לסטייקים, עופות וירקות צלויים על המנגל. אפשר גם להוסיף לבשר או לתוספות כמו תפוחי אדמה, סלטים, קטניות לקבלת טעם פיקנטי מעושן ללא צורך בצליה.
הטבסקו הזה, יחד עם החלפניו הירוק החדש, תפסו חזק אצלינו. במשפחה הטעם המעושן מאוד פופולרי, ממלח מעושן, פפריקה מעושנת ותערובות כפיסי עץ לטעם מעושן של ה"על האש". הטבסקו המעושן לא חריף ברמה של הטבסקו הקלאסי, הוא עדין יותר ויש לו טעם מעושן חזק עם הרבה "אפטר טייסט".

מחיר מומלץ לצרכן:-10-13 ₪.
הנה כמה מהשימושים של הטבסקו, ובעיקר הטבסקו המעושן אצלינו - על האש - ארוחת בשרים משובחת. 
אפשר לשים בכל כריך או מנה.

בלאדי מרי מיקס

מוצר חדש נוסף הוא תערובת בלאדי מרי מיקס - מיץ עגבניות בתיבול מוכן וכולל את כל הרכיבים למשקה: רוטב וורצ'סטר, סויה, תמר הודי, ליים וכמובן רוטב טבסקו. רק להוסיף אלכוהול ולשתות! התערובת טעימה, פיקנטית ומשאירה טעם של עוד. אנחנו כבר מוכנים למסיבת פורים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr