יום שישי, 7 ביולי 2017

מטבח סינרגיה מסדרת Regba-Mix של רגבה

מטבח סינרגיה משלב סגנונות עיצוב שונים כמו כפרי, מודרני ואפור ליצירת מטבח מותאם לבית. הוא כולל שילוב חדשני של פורמייקה יצוקה בגווני עץ וגווני מט חלקים שמאפשרים לשלב עיצובים שונים ליצירת מראה עדכני, ידיות ייחודיות ומדפי מתכת שמביאים את הסלון למטבח לשמירת רצף עיצובי. מטבח סינרגיה של רגבה מצטרף לסדרת Regba-Mix עם שילוב חומרים ועיצובים חדשים שחלקם בבלעדיות ברגבה.
מטבח סינרגיה מסדרת Regba-Mix של רגבה
מטבח סינרגיה מסדרת Regba-Mix של רגבה - לא צריך לבחור סגנון אחד
אם הבחירה בין סגנונות המטבח השונים קשה לכם, או שבני הבית אינם מסכימים על העיצוב, מטבח סינרגיה הוא בשבילכם. באמצעותו תוכלו לשלב כמה סגנונות וכמה צבעים באופן אינטגרטיבי. סינרגיה הוא שילוב כמה גורמים שנותנים תוצאה חזקה יותר מאשר כל אחד בנפרד, וזה בדיוק מה שקורה במטבחי סינרגיה - העיצוב הסופי עוצמתי יותר מכל חלקיו.

מה מיוחד במטבח סינרגיה?
ראשית, המשטחים. חומר הגלם למטבח סינרגיה נקרא לוחות אגר ומיוצר על ידי חברת אגר האוסטרית שמשתלב כיום בעיצוב כל הבית. זוהי פורמייקה יצוקה עמיד לסריטות, איכותית ולא יקרה. היא מגיעה בגווני עץ אותנטיים בגימור טבעי בטכנולוגיית "סינכרונייז" שמדמה מרקם וטקסטורה של עץ. זהו חומר נגיש, עמיד ופונקציונלי.

שנית, הגוונים. המשטח מגיע דמוי עץ, מתכת ובטון. כרגע מוצעים 10 גוונים שונים: 5 גווני אפור עד שחור פחם ו-5 גווני עץ, מהם 2 גוונים בבלעדיות לרגבה. זה מאפשר שילוב וערבוב גוונים ליצירת ניגוד והשלמה בעיצוב בהתאם למגמות העיצוב העכשיוויות תוך שמירה על אחידות בסוג החומר.
סינרגיה - משטחים בשילוב צבעים
שלישית, יש שני סוגי ידיות חדשים: ידית אינטגרלית שחורה אופקית וידית אנכית עגולה בלעדית שמחברת אנכית בין המגירות והארונות ביצירת קו אמצע.
סינרגיה - ידית אנכית
בנוסף, יש מדפי מתכת שחורים 4 מ"מ משלימים. אלו הם מדפים שחורים דקים ומעודנים במיוחד עם חיבור תליה נסתר שמשתלבים בעיצוב המטבח כמדפים משלימים. מדפים אלו מתאימים גם להתקנה בסלון או בחללים אחרים כרהיט אורבני ליצירת רצף עיצובי ולהכניס את הסלון למטבח. התאמה זו הופכת חשובה יותר ויותר בעולם המטבח הפתוח שגולש לבית ומוביל את סגנון העיצוב.
 
סינרגיה - מדפי מתכת 4 מ"מ
חברת רגבה
המטבח החדש של רגבה "סינרגיה" מצטרף לדגמים האחרים של החברה. הוא עונה על הצורך בעיצובים וחומרים חדשים לעיצוב המודרני תוך שמירה על רמת מחירים נוחה לכל כיס ועמידה במגבלות תקציב.
רגבה קיימת כבר 70 שנה והיא אחת החברות הותיקות בארץ. לחברה 11 סניפים ברחבי הארץ.
צילום: יח"צ רגבה
מידע
אתר רגבה: www.regba.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr