יום שני, 7 באוגוסט 2017

הגל הירוק – סופרמרקט טבעוני

הגל הירוק הוא סופרמרקט טבעוני לחלוטין המציע מבחר ענק של מוצרים טבעוניים במחירים תחרותיים. החנות הראשונה בגודל 100 מ"ר עם 6,000 מוצרים שונים ממוקמת בשוק הכרמל. בקרוב יפתחו חנויות נוספות ברחבי הארץ.
הגל הירוק – סופרמרקט טבעוני
הגל הירוק – סופרמרקט טבעוני 

חנות הגל הירוק הטבעונית היא חנות טבעונית לחלוטין. כל המוצרים כאן טבעונים 100% והוכנסו לחנות לאחר בדיקה מדוקדקת. המבחר פה ענק.  100 המטר של החנות עמוסים בכ-6000 מוצרים טבעוניים מכל הסוגים: קמחים, פיצוחים, שמנים, פסטות, קטניות, רטבים, תחליפי גבינות, ממרחים, שמנים, חמאות טבעוניות, שלל מוצרים מקוררים כולל סייטן ודומיו, גלידות, חטיפים ותבלינים. נראה לי שיש פה הכל, כמעט כל מוצר שיש בשוק. החנות מתאימה גם לאוהבי הבריא שמחפשים מוצרים טבעיים.
הגל הירוק - מבחר גדול

הגל הירוק - תחליפי גבינה וממרחים

הגל הירוק - פסטות, ממרחים ועוד

קצת רקע על הקמת החנות. החנות הוקמה על ידי רפאל אברהם ואילון זקצר. את רפאל פגשתי בחנות והוא סיפר לי שבעקבות התעניינות של בניו המתבגרים באוכל בריא, כל המשפחה שלו הפכו טבעונים (באופן הדרגתי). הוא החל גם לעשות ספורט ועבר מהפך בו רזה 25 ק"ג בשמונה חודשים. רפאל היה מנהל ב"מזרח ומערב" ובעקבות המהפך גילה שחסרות בארץ חנויות טובות שיתנו מענה כולל ובמחירים אטרקטיביים לקהל הטבעוני. הוא התפטר ממשרתו ויחד עם אילון פתחו את החנות שעתידה להפוך לרשת – עד 2018 יפתחו עוד 5 סניפים, גדולים יותר.
החנות דוגלת במחירים הוגנים ונגישים. המוטו כאן הוא "אנחנו לא חזירים". בחנות נמכרים המוצרים במחירים זולים משמעותית מחנויות הטבע והרשתות. תחליף גבינה Vega שעולה במקומות אחרים בסביבות 25 ש"ח עולה כאן 18.90 ש"ח.
בנוסף, יש לגל הירוק מותג פרטי "פרייבט לייבל" של מוצרים מצוננים טבעוניים כמו סייטן, פסטות טריות, בורקס, ועוד. המותג הפרטי זול מהמתחרים ויתרחב בהמשך. הרשת גם פועלת ליבא עוד מוצרים מארה"ב וגרמניה על מנת להשלים את כל מגוון המוצרים הטבעוניים.
הגל הירוק - פרייבט לייבל של פסטות ותחליפי בשר טבעוניים מצוננים

הרשת נותנת מענה ללקוחות הטבעוניים לקנייה המרוכזת של ה-כ-ל, זהו one stop shop טבעוני. מקום שבו ימצאו את כל מגוון המוצרים עפ המוטו "הבית הבטוח" פה לא יהיה צורך לבדוק ולוודא את טבעוניות כל מוצר בחנות – כי פה הכל טבעוני ועבר בדיקה מדוקדקת בטרם הוכנס לחנות!
מידע
סופרמרקט הגל הירוק, הכרמל 50 תל אביב, 03-688-6997
פתוח: א-ה 9:00-18:00, ו' 9:00-16:00
גילוי נאות: הייתי אורחת החנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr