יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

סירי איירון ספריי Iron Spray של נעמן – חסכון בזמן הבישול

סירי איירון ספריי Iron Spray של נעמן מיוצרים בטכנולוגיה חדישה לפיזור חום אחיד ומוליכות גבוהה התורמת לקיצור זמן הבישול! סירי איירון ספריי יציבים ועמידים, בעלי הולכת חום שווה ומקצרים את זמן הבישול ובעיקר – נוחים ונעימים לשימוש והאוכל לא נדבק לתחתית.
סירי איירון ספריי Iron Spray של נעמן – חסכון של 30% בזמן הבישול


המאפיינים העיקריים של הסירים
·         מכסה זכוכית מחוסמת
·         ידיות חזקות ונוחות לשימוש
·         לא כבדים
·         רחיצים במדיח כלים
·         מתאימים לכל סוגי הכיריים (גז, קרמיות, הלוגן, אינדוקציה)
·         ניתנים לשימוש בתנור (עד לחום של 200 מעלות).
ניסיתי את סיר 22 ס"מ 4.6 ליטר מסדרת איירון ספריי. הוא שחור יפה ובעל מכסה שקוף עם חור לשחרור לחץ. הוא קטן יחסית וגבוה כך שאינו תופס הרבה מקום על הכיריים ולא מפריע בארוח להניח עוד סירים מסביב ועם זאת יש לו קיבולת יפה.

הכנתי איתו קינואה עם פטריות וברוקולי – מנה בריאה ויפה שמתאימה גם לארוח. הסיר ממש נח. כשהסיר ממוקם במרכז על הלהבה הבינונית הידיות לא מתחממות למרות שאין להן ציפוי. הוא חלק והאוכל לא נדבק בזמן האידוי של הבצל והירקות בתחילת ההכנה גם כשלא משתמשים בהרבה שמן. היתה לי הרגשה שהכל הוכן מהר יותר אם כי לא מדדתי זמנים. לדעתי ככל שהכמות בסיר גדולה יותר ההפרש יהיה גדול יותר. בכל אופן, המנה יצאה סוף הדרך והעבודה עם הסיר היתה מצויינת. אני כבר חולמת על עוד סיר מהסדרה...

הטכנולוגיה בסדרת איירון ספריי מורכבת ומתוחכמת. בשונה מהמקובל בתעשיית הסירים בה מדביקים את שכבות הסירים, באיירון ספריי Iron Spray הייצור הוא בהרכבת השכבות בהתזה. השכבות בסיר הן:
·         תחתית Full Induction
·         שכבת ברזל Iron Spray שתפקידה להגביר מוליכות
·         שכבת אלומיניום ב Spray של אבקה שנועד למנוע חלודה ולהקניית יציבות
·         שכבת צבע שמתאימה לשימוש גם בתנור עד 200 מעלות
סימון איכות הציפוי בסיר מסדרת איירון ספריי

בסדרת איירון ספריי Iron Spray יש מגוון של 15 סירים ומחבתות. סירים מקוטר 18 ס"מ (2.3 ליטר) ועד 28 ס"מ 7.5 ליטר, סוטאז' בשני גדלים (30-32), קלחת ומחבתות 24-28 ס"מ (כולל מחבת גריל).
סדרת איירון ספריי - צילום שירה רז
מידע
הסדרה ניתנת לרכישה ברשת נעמן
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr