יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

חידושים בכלי מטבח בנעמן לקראת חגי תשרי

ראש השנה הוא הזדמנות להתחדש ולרענן את המטבח לקראת ארוחי החגים וגם להתעדכן בחידושים בתחום כלי הבית והמטבח. עם מגמת ה"מסטר שף" תחום הבישול נוסק ועימו החידושים והפטנטים שיעשו את החיים במטבח קלים יותר ובעיקר – כייפים יותר! היום אפשר לעשות הרבה יותר במטבח הביתי. נעמן מציגה כמה חידושים בתחום כשהקוים העיקריים שלה הם: איכות, חדשנות, דו שימושיות ועיצובים.
חידושים בכלי מטבח בנעמן לקראת חגי תשרי

כלי מטבח בנעמן

איכות

נעמן מציגה איכות גבוהה בסירים, מחבתות ובסכינים הנמכרים.
סירים ומחבתות
מבחר סדרות של סירים ומחבתות מתקדמות. בכל הסדרות יש שקיפות, תוכלו למצוא את המדבקה בתוך הסיר שמסבירה מהו הציפוי, כמה שכבות ועוד. יש עד 5 שכבות של ציפוי נון סטיק!
נעמן - מידע על הציפוי מסומן 

המילה האחרונה היא סדרת ה"איירון ספריי" שלהם תחתית בייצור מיוחד בתהליך של ריסוס תחתית (בשונה מרוב הסירים בהם מדובר בהדבקה של שכבות). התוצאה היא בישול אחיד ומהיר יותר. סדרת איירון ספריי מוליכה יותר ומקצרת את זמן הבישול ב-30%. אגב, סירי השיש האופנתיים מבוססים על ציפוי במראה שיש, אין פה באמת שיש.
נעמן - סדרת איירון ספריי - קיצור זמן הבישול

סכינים
נעמן מציגה סדרה חדשה עם אסף גרניט. אלו הם סכינים עם ידיות אנטי סליפ,  מסיביים עם להב מיוחד. אל תדאגו יש גם סדרה קלה. הייחוד של הסדרה (מעבר לעיצוב) הוא איכות הפלדה. זוהי פלדה גרמנית (הייצור בטאיוון אבל הפלדה גרמנית ותמצאו את מספר הזיהוי של הפלדה על גבי הסכין), היא לא מתקהה בקלות וקלה להשחזה.
אל תשכחו לטפל היטב בסכין שלכם. לשטוף בסבון אחרי השימוש על מנת להסיר שאריות חומציות שמעכלת את הסכין. לייבש היטב כדי להסיר שאריות מים.  יש לנעמן מספר סדרות, כולל סדרה קלה יותר.
נעמן - סדרת סכינים

חדשנות

כחלק מהחדשנות (מעבר לסירים והסכינים שפרטתי לעיל), יש כמה חידושים נוספים כמו סיר מחולק. ניתן לחלק את המנה ולתבל באופן שונה (חריף למבוגרים, לא חריף לילדים או לבן לילדים ומתובל למבוגרים). מגניב!
נעמן - סיר מחולק

דו שימושיות

אם יש לכם בעיה של מקום במטבח מרוב כלים ייעודיים, מחבת הפנקייק הכפולה שמקלה על הפיכת פנקייק או חביתה מתפרקת לשתי מחבתות רגילות. דו שימושי!
סדרת מיני
אם חלמתם על הגשה אישית "כמו במסעדה" יש כלי מיני לבישול והגשה, למשל של שקשוקה אישית. - ישר מהגז לשולחן תוכלו למצוא בנעמן סדרה שלמה של כלים כאלו. אידיאלי לבישול בכמות קטנה כשאחד מבני הבית אוכל, לרווקים, ולארוח מגניב!
הגשה במחבת אישית

הגשה בתבנית אישית

כלי מטבח מקופלים

כאן כבר עברנו לתחום הכללי של המטבח. סדרה שלמה של מתקפלים "מקופלים" מסיליקון. חוסך מקום במטבח ונוח לשימוש. המתקפלים עשויים שילובי חומרים כשההתקפלות נעשית באמצעות סיליקון איכותי. יש כאן שימושיות מעניינת וצבעוניות נהדרת. תמצאו בסדרה קערות, דלי, סירים, מסננות, קופסאות אחסון ועוד. מאוד שימושי במיוחד התלהבתי מקופסאות האחסון.
נעמן - מקופלים

מסננת מתקפלת מסיליקון - נעמן

כלי הגשה בנעמן

בעיצובים יש כלים ממגוון דגמים ועיצובים, רבים בלעדיים לנעמן, מגוון דגמים וחומרים כולל כלי זכוכית וכלים רומנטיים, מרובעים ועגולים.


כלי הגשה - עיצוב לבבות בלעדי

כלי הגשה - זכוכית צבעונית מודרנית


כלי הגשה - רומנטי

כמובן שיש גם כלים ייעודיים לראש השנה ולחגים, כמו כלי הגשה מעוצב לדבש שמתאים מאוד גם למתנות.


כלי לדבש - בצבעי הדבש

עוד תמצאו בנעמן תבניות וסיליקונים, כלי אחסון, הגשה ובישול. כל מה שצריך למטבח.

נעמן - מבחר כלים

אז שיהיה לכם חג שמח ושנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr