יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

ראש השנה - הרעיונות והמתנות שיעשו לכם את החג

לקראת ראש השנה כולנו מחפשים את החידושים לחג. מה יהפוך את שולחן החג למיוחד יותר. מה לתת לאורחים או למארחים במתנה. הכלים שיעשו את הבישול מוצלח או ספרי הבישול החדשים שיעזרו לנו לחדש בארוח. הנה כמה רעיונות.
ראש השנה - הרעיונות והמתנות שיעשו לכם את החג

הסוכריות של Papabubble

הסוכריות בעבודת יד של Papabubble מתאימות לקישוט השולחן בצבעוניות מקסימה בסמלי החג – רימון, תפוח, דבורה, שנה טובה וסתם סוכריות צבעוניות מהממות. אפשר לפזר על השולחן, לשים לכל סועד בחג סוכריה או לקנות מתנה לאורחים (או למארחים) צנצנות. הסוכריות מגיעות בצבעוניות מקסימה בעיצובים שונים ובטעמים ומרקמים החל מפירות ועד תפוח קינמון קפה ושוקולד. מחירם נע בין 24-45 ש"ח למארז בגודל 70-190 גרם. להשיג ב- Papabubble, דיזנגוף 179 תל אביב 073-7856947.


קופסה לעוגה ותפוח מעוצב מ"זול סטוק"

לא חייבים להוציא הרבה כסף על קישוט השולחן ועל מתנות. ניתן להשיג בחנויות המוזלות כמו "זול סטוק" קישוטים לשולחן החג ומתנות. הנה כמה רעיונות.
קופסה לעוגת דבש – קופסה קלה ואלגנטית בצבעי זהב ולבן עם חלון למעלה. 25 ש"ח.
תפוח מעוצב בעיטורי ראש השנה בזהב ולבן – 5.90 ש"ח.
תמצאו שם גם כלי לדבש, מעמד לנר ושפע מתנות מכלי מטבח ועד אביזרי נוי. לזול סטוק סניפים ברחבי הארץ: www.zolstock.co.il   

מכונת קפה   Dolce Gusto

לחובבי הקפה (מי לא חובב קפה?) תמצאו מכונת קפה חדשה ופטנטית דולצ'ה גוסטו במספר דגמים שמכינה את הקפה עם החלב המוקצף ישירות מקפסולות בלחיצת כפתור ובטעמים. מעכשיו אפשר להכין אספרסו, לאטה, קפוצ'ינו ובטעמי וניל וקרמל בבית ברמה של בית קפה ובלי להוציא חלב מהמקרר. במבצע עד ה-23.9 בקניית מכונת קפה של דולצ'ה גוסטה (299-599 ש"ח) מקבלים 100 ש"ח מתנה לקניית קפסולות. https://www.dolce-gusto.co.il

סיר או מחבת Bio Rock פלוס של Arcosteel

ארקוסטיל מציגה סדרה של סירים ומחבתות Bio Rock פלוס. הציפוי החדשני של הסדרה כולל גימור גס שמפחית את שטח המגע של האוכל עם הכלי ומצמצם את הידבקות האוכל לסיר.מחבת שף חדשה בסדרה בגודל 28 ס"מ עם שוליים גבוהים בנפח של 4 ליטר עם מכסה זכוכית מתאימה לטיגון והקפצה עם שוליים שמגנים על האוכל שלא יפול מהמחבת ולא ישפריץ ומשמש גם כסיר בגודל טוב לבישול כללי. מתאים לכל סירי הכיריים כולל אינדוקציה ולמדיח כלים. מחירים 199-429 ש"ח ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

ספרי בישול ואפייה

לקראת החג יש שני ספרי בישול מעניינים.  אפרת ליבפרוינד מגישה שוקולד – מגוון מתכוני שוקולד לאוהבי הקינוחים השוקולדיים במיוחד של השפית-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד. ספר שכולל שפע סוגי עוגות שוקולד וקינוחים ברמות שונות (לדעתי בינונית עד קשה יותר) אבל עם הסברים מפורטים ומדוייקים גם למי שקצת פחות מתמצא בתחום. רק התמונות יגרמו לכם להזיל ריר ולרוץ למטבח להכין! 144 עמודים בכריכה קשה, 138 ש"ח.

פשוט טעים לשבת – אביגייל מייזליק – ספר הבישול לשבת של השפית אביגייל מייזליק. הספר כולל מספר גיוונים מעניינים עם טוויסט בריאותי והרבה ירקות כמו חלה מקמח כוסמין וממחמצת אבל לא רק. יש בספר מתכונים כשרים שיעזרו לגוון את מאכלי השבת כמו חומוס עם טחינה ופול, גווקמולי, סלט זיתים, עוף ירוק ופאי קרם חלבה ושוקולד בציפוי מרנג קוקוס שיעשו את הבישול לשבת מעניין וכייפי יותר. 145 עמודים בכריכה קשה, 108 ש"ח.

לרעיונות נוספים למתנות בכתבה מתנות לחגי תשרי.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr