יום ראשון, 10 ביוני 2018

יין תוסס מתוק Sparkling Buzz של כרמל ומתכוני קוקטיילים


סדרת יינות מתוקים ומוגזים של יקבי כרמל Sparkling Buzz מתאימים במיוחד לימי הקיץ החמים – יינות קלילים עם אחוז אלכוהול נמוך במתיקות מעודנת, מוגזים ומרעננים שמוגשים קר ומתאימים במיוחד לטעם הישראלי ובמחיר נגיש! מתאימים לפיקניק, לארוח או לליווי צפיה במונדיאל. ויש גם קוקטיילים מומלצים שניתן להכין מהיינות!

סדרת Sparkling Buzz של כרמל כוללת 3 טעמים: מוסקטו, קריניאנו ופירות יער. היינות מוגזים ומכילים 5.5-6.5% אלכוהול בלבד. כולם קלילים ונעימים וטעמם מתקתק. הסדרה זכתה בחירת הצרכנים של מוצר השנה.
הסדרה מגיעה בבקבוקים בנפח 750 מ"ל במחיר של כ-25 ש"ח לבקבוק כשהמוסקט נמכר גם בפחית אישית של 250 מ"ל במחיר של כ-9.90 ש"ח. כך שאפשר להגיש בקבוק לחבורה או פחית לזוג/אישי בלי לפתוח בקבוק שלם. מתאים במיוחד לפיקניקים, לפייבאוקלוק או ארוע בלתי פורמלי. זוהי אופציה נהדרת גם לאלו שפחות אוהבות בירה כמוני אבל רוצות משקה אלכוהולי כייפי ולא חזק מדי!

על סדרת היינות "Sparkling Buzz" של יקבי כרמל
עיצוב הסדרה חדשני, בולט וצעיר וניתן להשיגה  בבקבוק עם פקק הברגה או בפחית. קל לפתיחה ולמזיגה ולסגירה חוזרת. היינות מתאימים למגוון ארועים והזדמנויות ואינם רשמייםהסדרה כוללת:
·         Sparkling Buzz  מוסקטו 5.5% היין מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. יתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע לבן.
·         Sparkling Buzz קריניאנו 5.5%, היין מיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות, ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע מזנים אדומים/רוזה.
·         Sparkling Buzz פירות יער 6.5%, מיוצר מענבי מוסקטו, בתוספת נגיעות של פירות יער, בעל מתיקות קלה. פותח ביקב בעקבות טרנד עולמי גדל וצומח של יינות מבעבעים בטעמים.  
·         SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית של 250 מ"ל. יין לבן מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי , קליל ומוגז קלות, בעל מתיקות נעימה ומאוזנת. 

מומלץ לשתות את היינות צוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות. 
בנוסף, יש לכרמל שלוש הצעות הגשה של קוקטיילים המבוססים על היינות האלו.

קוקטיילים עם Sparkling Buzz

Apple Buzz 

מכיל באז מוסקטו

Buzz Bellini

מכיל באז קריניאן

Red Buzz

מכל באז קריניאן


מידע

יינות מסדרת  Sparkling Buzzנמכרים ברשתות השיווק השונות בטווח המחירים שבין 9.90 (לפחית) ועד 25 ₪ לבקבוק).
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr