יום שני, 20 באוגוסט 2018

מחבת Smokeless של נעמן – לבישול וטיגון ללא עשן וריח

מחבת Smokeless של נעמן מאפשרת לבשל ולטגן עם הרבה פחות ריח מהרגיל! המחבת שהיא פטנט קוריאני מנטרלת את אדי ועשן הבישול דרך תעלה ששורפת אותו במרכז הלהבה. זה מתאים כרגע רק לכירת גז. בדיקה שלי מצאה - זה עובד!
מחבת Smokeless של נעמן – לבישול וטיגון ללא עשן וריח



יש דברים שאני נמנעת להכין, או חושבת פעמיים כמו דג צלוי במחבת או שימוש בצ'ילי מתוק בהום פרייז או עוף מוקפץ. הריח של זה ממלא את הבית ומציק לכולם, גם לי בעיניים. קיבלתי בחשדנות משהו את הפטנט החדש – מחבת Smokeless של נעמן והתפעלתי מהביצועים שלה.
המחבת שניסיתי היא מחבת חלקה עם שוליים גבוהים אנכיים בקוטר 28 ס"מ. היא עשויה טיטניום MEGA STONE TITANIUM וציפוי Non stick. מחבת איכותית עוד לפני הפטנט. היא מגיעה עם מכסה שיש לו שולי גומי שנתפסים בשולי המחבת לאיטום מלא. למחבת ידית ארגונומית מבודדת.
הפטנט פועל באמצעות תעלה שמובילה את האדים והעשן למרכז הלהבה בתחתית הסיר. זה שורף אותם (רואים את זה בלהבה שהופכת כתומה) ומנטרל אותם (משנה קצת את הריח שלהם ומנטרל רובו). התוצאה – הרבה פחות ריח ובלי עשן.
דגשים וחסרונות
המחבת מתאימה רק לכיריים גז.
לא ניתן לשים את המחבת בתנור.
המחבת אינה מתאימה לרחיצה במדיח כלים.
המחבת מתאימה לכל סוגי הטיגון, צלייה, אידוי אבל לא למרק.
כשמרימים את המכסה צריך להחזיק את הידית של המחבת אחרת המכסה ימשוך את המחבת עצמה (היא מחליקה חזרה אבל זה קצת מרעיש). זה בגלל שיש לה איטום. וזה גם מה שמונע מהאדים לברוח משולי המחבת למעלה. זה לא מפריע במיוחד ומתרגלים לזה מהר.
חוות דעתי
ניסיתי את המחבת בהכנת מאכל ריחני במיוחד – סלמון בדבש, לימון ושום. בכל חלק הבישול שהמחבת היתה סגורה כמעט לא הרגשתי את ריח הדג או ריח טיגון! בנוסף, המחבת מעולה, איכותית ונוחה לשימוש והפכה ברגע למחבת המועדפת על בני הבית!
אם תרצו להכין את המנה, הנה היא – סלמון בדבש, לימון ושום.
סדרת Smokeless של נעמן
הסדרה כוללת מחבת עמוקה חלקה, מחבת גריל עמוקה ומחבת גריל אובלית (אידיאלית במיוחד להכנת דגים), כולן בקוטר של 28 ס"מ. ייחודית בסדרה היא מחבת גריל כפולה בגודל 24*30 ס"מ שבמצב סגור מאפשרת גם במטבח הביתי ליהנות ממאכלים צלויים ובטעם "על האש" כמו במנגל. המחבת גם מתפרקת לשתי מחבתות רגילות - 2 במחיר 1.
נעמן סדרת מחבתות smokeless צילום דן לב תמי בר שי
לרגל ההשקה כל הכלים מסדרתSmokeless  החדשה ניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי נעמן ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.09.18 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.
גילוי נאות: המחבת ניתנה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr