יום שלישי, 12 בפברואר 2019

ספייסז – מוצרי בישול ואפייה ורעיונות לארוחת ולנטיין דיי קלה


אני חובבת חנויות מתמחות לבישול ואפייה. בספייסז יש מאות מטרים מרובעים של חוויה קולינארית של טעמים, ריחות ומוצרים, חומרי גלם לאפייה ובישול, כלים מקצועיים למטבח הביתי ועוד. כייף להסתובב בין מדפי הדליקטסים ולבחור מטעמים לפנק את בני הבית ובני הזוג. במיוחד כשיש סיבה למסיבה" כמו ולנטיין דיי! אז קפצתי לספייסז ויצאתי עם רעיונות לארוחה קלה אך משובחת, כזו שאפשר להכין כשחוזרים מהעבודה.
ספייסז – מוצרי בישול ואפייה ורעיונות לארוחת ולנטיין דיי קלה

ייחודיות רשת ספייסז באה לידי ביטוי בשני אופנים, הראשון הוא היותה רשת המציעה מבחר עצום של מותגים ומוצרים בינלאומיים ומקומיים, שלעיתים קרובות אנו פוגשים בחנויות ובשווקים בחו"ל וכעת ניתן להשיגם בארץ. הייחוד השני הוא שכל העובדים ברשת הם בעלי ידע ותשוקה לעולם הבישול והאפייה. כך שאפשר להיעזר בהם בבחירת המוצרים, תוך קבלת הסבר מקצועי על מהותם, למה מיועד כל מוצר, מה ניתן להכין בעזרתו, עם מה מומלץ לשלב אותו – ועד קבלת מתכון עם הנחייה לחומרי הגלם הנדרשים, איתם אםשר להכין בבית מאכלים ומאפים כמו שפים אמיתיים.
חומרי גלם במבצע 4+1
הגעתי לספייסז לקראת וולנטיינס כשהמטרה לקנות כמה דליקטסים לארוחה רומנטית וגם לקבל השראה לארוחה שרצוי להכין אותה מהר, כי לא מדובר ביום חג ועובדים בו עד הערב. יש עכשיו מבצעים של 4+1 ועוד אז כדאי לנצל. בנוסף, יש פה את כל חומרי הגלם כמו חרדל צרפתי משובח, חומץ מכל הסוגים (גם מצומצם), ואפילו יין לארוחה. ההשראה שלי היא ארוחה איטלקית-צרפתית, אסייתית, ותוכלו גם להשלים למקסיקנית או כיוון אחר בקלות (ביקור בספייסז יתן לכם הרבה רעיונות).

מנה ראשונה

למנה הראשונה אצלי תמיד יש תמיד סלט. הכי קל לשדרג ולהוסיף גבינה טובה, ממרח ו/או זיתים מתובלים. אפשר לעשות "ברוסקטה" לקלות לחם כפרי פרוס ולמרוח עליו ממרח משובח. אם קונים פסטו בתור הממרח, אפשר גם בהמשך לשלב אותו ברוטב לפסטה. 
גבינות

ממרחים

אפשר גם ללכת על הקו המכסיקני כמו שהזכרתי עם שפע ממרחים וחומרי גלם מוכנים.
מקסיקני
 אם רוצים משהו חם למנה ראשונה אפשר לקנות מיני קיש מוכן קפוא ולתנור. או ספרינג רול אם הארוחה אסייתית.

קישים ומאפים מוכנים קפואים - מימין רטבים לפסטה

מנה עיקרית

המנה האידיאלית לארוחה מהירה שתמיד טעימה היא איטלקית. יש פה פסטות משובחות בצורות מיוחדות כמו שבלולים, פסטה יבשה עם תרד ולמי שרוצה להשקיע ממש יש בפריזר רביולי או ניוקי בטעמים שזורקים למים ומתבשל יותר מהר מפסטה. גם בגזרת הרטבים אפשר לקנות רוטב מוכן (יש פה במקפיא גם) או דליקטסים כמו ממרח או שמן כמהין שמשדרג לטעם של מסעדה בשניה עבודה! וכמובן לא לשכוח פרמזן!
פסטה יבשה
פסטה קפואה


כיוון אחר הוא האסייתי. יש פה במקפיא לחמניות באו, ספרינג רול וגיוזה מוכנים לבישול בלי טיפת עבודה. אגב, אם אתם מהחוטאים, ניתן לקנות פה מאכלי ים קפואים.
אסייתי

קינוח

יש פה הכל להכנת קינוחי שף – שוקולדים איכותיים בלגיים בכל הצבעים, ממרחים ועוד ושלל תבניות וכלים שאפשר לפתוח איתם פטיסרי בייתי (אם בא לכם לפתוח סניף של רולדין בבית). אבל כמו שאמרנו אם עסוקים אפשר להכין אותו מראש, להשתמש בתערובת מוכנה (יש פה בשפע) או לקנות משהו מתוק כמו  עוגיות – יש פה מכל הסוגים - גם בריאותיות וטבעוניות או נטולות גלוטן. וגם תה משובח מפנק.
עוגיות ומיני מתיקה

תערובות להכנת עוגה, ממרחים וחומרי גלם לאפייה

תה משובה
  
תה ואביזרים

אם תרצו להכין קינוח מהמם לולנטיין לבבות שוקולד-קוקוס, תוכלו למצוא פה תבנית לבבות מתאימה (בתמונה תחת כלים ומתנה למטה). זה ממש לא קשה ויוצא מהמם.
רעיון לקינוח - לבבות שוקוקוקוס

כלים ומתנה


יש פה את כל מה שדרוש להצטייד להכנת הארוחה – למשל סיר לפסטה וכלי הגשה, סלסילות אידוי לאוכל אסייתי, מחבתות, סירים, תבניות (למשל סיליקון בצורות כמו לבבות) ועוד.  כך שאם חסר איזה כלי בבית, או שסתם רוצים להתחדש יש פה הכל.
כלי בישול ואפייה
  
תבניות מיוחדות

ומה עם מתנה? לא חייבים לצאת מגדרכם ולחפש חנויות שונות - אפשר לקנות משהו פרקטי, כזה שמשתמשים בו תמיד כמו צלחת, סיר, מחבת, כלי הגשה או סכין שף – תמיד כייף לקבל את זה, במיוחד לחובבי בישול ואפייה.
סכיני שף

מידע

רשת חנויות Spices מונה 9 סניפים בפריסה ארצית, 5 סניפים בקניונים (איילון, רננים, עזריאלי גבעתיים, עזריאלי הוד השרון והחל מפברואר – מרכז חורב), 3 סניפי אאוטלט (ביל"ו סנטר, מרכז הקניות החדש 'מבנה' חולון וסניף אאוטלט חדש במתחם חוצות המפרץ, חיפה) וסניף ספייסז עודפים באשדוד.
המחלקות השונות בחנויות מציעות מבחר מרהיב של מוצרי מזון, חומרי גלם, כלי בישול ואפייה, שנבחרו בקפידה כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של הרשת.
לפרטים נוספים ורשימת הסניפים באתר spicesonline או בדף הפייסבוק

גילוי נאות: כתבה בשיתוף פעולה עם רשת ספייסז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr