יום ראשון, 8 בספטמבר 2019

סדרת סכיני טום אביב של ארקוסטיל Arcosteel


סדרת סכיני שף טום אביב של המותג ARCOSTEEL משלבת אסתטיקה יפנית מרהיבה באיכות גבוהה. סדרה של 10 דגמי סכינים מהממים ואיכותיים במחירים נגישים במיוחד שכל אחד ירצה אותן בבית. טום אביב בעצמו אומר שמי שקונה את הסכינים האלו "מסדר את המערכת" כי הוא מקבל סכינים מטורפות במחיר משתלם במיוחד! ואני איתו, כי כשזה מגיע לאופנה במטבח אני הראשונה בתור!

לפני שאכתוב עוד על סדרת הסכינים המשגעת הזו אספר קצת על הרקע. השף טום אביב, הבעלים של שתי מסעדות מצליחות בתל אביב (ה-"קוקו במבינו" וה-"Fat Cow") הנחשב בשנים האחרונות לשף מוכשר ו'בועט' בסצנה הקולינרית בישראל. וטום מוכשר בצורה לא רגילה. בהשקת הסכינים הוא הפיק ארוחה מעלפת כזו שרואים בסרטים. בארוחה שחוץ מזה שהיא הורכבה משמונה מנות שהציגו יכולות קולינריות מרשימות ביותר, ההגשה היתה מקורית ביותר ואינטראקטיבית, וכללה גם את סכין הסנטוקו במנות עצמן!

המנה הראשונה שפתחה את הארוחה היתה סשימי שהוגש לא פחות ולא יותר על הסכין עצמה. ברק הסכין החתיכית הזו בהחלט הביא מימד אחר לפרזנטציה. בין המנות היה גם סלט עגבניות מעולם אחר ממש. ואם חשבנו שמנת הסשימי מפתיעה ציפתה לנו עוד הפתעה תירס מתוק שבושל בשמן לילה שלם והוגש עם פירורי בייקון טלה מעושנים (כשר) הוגש ולצידו הסכין לחיתוך קל שלנו של התירס כשאכלנו. זו היתה הזדמנות לנסות את הסכין כבר במקום. דילגתי על כמה מהמנות על מנת לא להלאות אבל אספר שהקינוח היה טעים ואחרי ארוחה כזו אין לי ספק שאגיע למסעדות של טום בקרוב.








אז אחרי שלא התאפקתי לספר על האוכל, הגיע תור הסכינים. טום חלם על סדרת סכינים משלו ואף קעקע סכין בעיצוב שלו על אמת ידו - בתמונה. ביום שזכה במסטר שף שארקוסטיל נותני החסות כבר הודיע להם שזה מה שהוא רוצה. לקח זמן וזה יצא לפועל.

סדרת סכיני ארקוסטיל טום אביב
מעבר לזה שהסכינים חתיכיות בעיצוב שכל שף אופנתי רוצה הן איכותיות ביותר. להב הסכינים עשוי מפלדת אל-חלד יפנית מרוקעת ובגימור מרקם דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה הטבעית של המים. בתחתית כל קת סכין (עקב הסכין) כתובה מילה יפנית שונה הלקוחה מה'אני מאמין' של השף טום אביב ומקועקעת על גופו, ביניהן: אהבה ((, חוכמה (知恵), כוח (), תקווה (希望), אמת (純正) ועוד.  

סכיני הסדרה החדשה עוברות תהליך של Ice Hardening - חישול בקרח (חישול קריוגני) - תהליך הנהוג במיטב הסכינים בעולם, שכולל השרייה של להב הסכין בחנקן נוזלי, מה שמעניק לסכינים קשיות מיטבית, ומשפר את עמידותן ואת החדות שלהן. תהליך השחזת הלהבים נעשה בעור יפני איכותי המביא לחדות גבוהה לאורך זמן. הלהב מרוקע בסגנון יפני מסורתי ובכך מסייע בהפחתת הידבקות המזון בעת החיתוך. סכיני הסדרה בעלות ידית ארגונומית מעץ  "פקה" בעל עמידות גבוהה, לאחיזה נוחה לאורך זמן ולשימוש בטוח. הסכינים נמכרות באריזת מתנה מהודרת מעוטרת בעיטורי זהב מבריקים ובעלת סגירת מגנט אלגנטית.



אני כבר משתמשת בסכין הסנטוקו 17 ס"מ ונהנית מכל יום איתה במטבח. אפילו פיניתי מקום במגירה בשביל המארז המהודר!

הסדרה כוללת: סכין שף 20 ס"מ, סכין לחם 20 ס"מ, סכין קצבים 17 ס"מ, סכין סנטוקו 17 ס"מ, סכין שף 15 ס"מ, סכין סנטוקו 14 ס"מ, סכין סנטוקו 12.5 ס"מ, סט 3 סכיני סנטוקו, סט סכיני סטייק וסט מעמד סכינים הכולל 7 חלקים.

סט 7 חלקים הכולל 6 סכינים ומעמד צילום יוסי פונס

מידע
סדרת הסכינים החדשה תשווק החל מחודש ספטמבר בחנויות הרשת Arcosteel Kitchen ברחבי הארץ.
טווח מחירים: 49.9-199 ₪ לסכינים בודדות. 319 -799 ₪ לסטים.
מבצע השקה: 20% הנחה! בתוקף עד אחרי החגים (22/10/2019)
אחריות ל-12 שנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr