יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

מגשי הקינוחים של מונייר לראש השנה ולחגים


מגשי הקינוחים של מונייר עושים את החג! לחגי תשרי ושולחן ראש השנה שישאירו את האורחים והמארחים עם הפה פעור לתת ביס בעוגות והמגדנות האישיות היפיפיות והמושכות האלו! קינוחי שף חלביים כשרים קטנים וטעימים בטירוף של שף מוריס מונייר: מאפינס תפוח בדבש, טארטלט תפוחי עץ, מקרונים רימונים ודבש ומוס צ'יזקייק ורימונים משובח! רק לצלצל ולהזמין!

ראש השנה הוא החג המרכזי שכולנו מארחים ומתארחים. אצלינו שולפים את כל כישורי הבישול, האפייה והאירוח ומרימים ארוחה לתפארת עם שולחן מעוצב, אוכל משובח ואצלי הקינוחים הם מבצע בפני עצמו! מצד שני אין ספק שזה מאמץ גדול. כשאני מארחת אני כבר נערכת שבוע שבועיים מראש ומקפיאה. כשהגיע אלי המגש של מונייר היה לי ברור שזה לוקח בכיס הקטן את כל מה שאני עושה ובגדול! וחוסך הרבה זמן הכנה. ממבטי בני הבית כשפתחתי אותו אין פה ספק שאני לא עומדת בתחרות היופי והמגוון ולו בגלל שאין לי זמן. אני יודעת שהרבה קונים קינוחים בחג מסיבה זו בדיוק. ואם כבר – אני ממליצה על המגש של מונייר כי הוא פשוט מדהים! נראה מליון דולאר וטעים כל כך! מעולה למארחים שרוצים לחסוך עבודה ולהרשים. ואני אגלה סוד, אצלינו במשפחה אוכל קנוי לא מתקבל בעין יפה אבל קינוחים קנויים משובחים מתקבלים בברכה ובצהלה במיוחד כשהם נראים כל כך טוב ואיכותיים – עשירים וטעימים! והמגש גם מושלם כמתנה למארחים רק תגידו להם מראש כדי שלא יטרחו ויזרקו את העוגה שהכינו חחחח

קולקציית ראש השנה של מונייר
הקולקצייה כוללת ארבעה קינוחים שכל אחד מהם טעים מהשני:
מאפינס תפוח בדבש – מאפין דבש עם תפוחי עץ מזוגגים ביין אדום, אגוזי מלך דבש ותמרים בעיטור קרם וניל. אתוודה שאני לא אוהבת עוגות דבש אבל המאפין הזה מושלם. ראשית המרקם שלו רך, לח ונימוח עם הפתעת אגוזי מלך והוא עשיר בטעמים והפך ישר לחביב עלי! מחיר: 15 יח – 123 ₪ , 30 יח 221 ₪.



טארטלט תפוחי עץ - בצק שקדים פריך, במילוי תפוחי עץ מקורמלים בציפוי שטרויזל. בצק פריך עם תפוחי עץ לא מתוק מדי וטעים במיוחד ועם שברי אגוזים. פריך מחיר: 15 יח – 146 ₪ / 30 יח 257 ₪.

מוס צ'יזקייק ורימונים - קונפי רימונים, מוס צ'יזקייק, קרמבל אגוזי לוז ומקרון רימונים בעיטור שברי פיסטוק. מגיע בכוסית אישית קטנה (אך מספיקה כי זה מאוד מתוק). בצבעי אדום-לבן שמקשט מאוד את המגש. המוס מאוזן עד מתוק מאוד ומשתלב עם טעמי הפרי האדום ללא חמצמצות. מחיר:  12 יח'- 152 ₪ / 30 יח 310 ₪.



מקרונים רימונים ודבש (ללא גלוטן) – מקרון קרמל ודבש ומקרון רימונים וקרם וניל. שני סוגי מקרונים – אחד בהיר בטעם קרמל ואחד אדום עוצמתי בטעם רימונים. המקרונים רכים ונמסים בפה וטעמם גן עדן! מחיר: 32 יח' 243 ₪.


אני ממליצה להזמין מגש משולב של כמה קינוחים, זו הזדמנות לחגיגת טעימות! הנה התפריט של קינוחי החג.

מידע
מונייר מגשי אירוח www.munier.co.il | 03-7207918
כשר, משלוחים לכל הארץ (חינם בגוש דן)
גילוי נאות: המגש התקבל לסיקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr