יום שבת, 14 בספטמבר 2019

קולקציית חגי תשרי סתיו-חורף 2019 של נעמן


חגי תשרי מזמנים לנו בישולים ואירוחים, בנעמן כבר הכינה הפתעות לבשלנים ולאורחים. קולקציית נעמן לסתיו-חורף 2019 כוללת סדרות כלי אוכל והגשה בעיצובים מקוריים מבית סטודיו לעיצוב של נעמן גרופ וגם כלים מהודרים של המותג האוסטרלי המוביל 'מקסוול & וויליאמס' העשויים מניו בון צ'יינה פורצלן איכותי ומאופיינים בשילובים אלגנטיים ומעודנים. ואני כבר הקדמתי עם סיר בסגנון טרקוטה איטלקי וספלי מיקי מאוס מגניבים.

נעמן שממשיכה להוביל, לחדש ולהכתיב טרנדים וחידושים בתחום האירוח וכלי הבית והמטבח בישראל, משיקה לקראת ראש השנה קולקציה חדשה ומגוונת של כלי בישול, אפיה והגשה, מהארץ ומחו"ל ומגוון גאדג'טים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי בטקסטורות ובעיצובים חדשניים. בין החידושים סדרת סירים ומחבתות Terracotta במראה חמים ומודרני, סדרת כלי בישול גרניט שמפניה וגם מערכות סכו"ם אלגנטיות בעיצובי פרימיום כ"יד המלך".
הקולקציה החדשה של נעמן שופעת בעיצובים פרחוניים בגירסאות מעודנות ואופנתיות. מוטיב הפרחים בא לידי ביטוי בסדרות כלי הגשה מפורצלן איכותיBlossom  ו-Florals בגווני ורוד, סגול, צהוב עדינים ומרגיעים.
נעמן_בלוסום_צלחת_לעוגה_19_פורצלן_בון_ציינה_צילום_שירה_רז
נעמן_פלטת_הגשה_blossom_צילום_שירה_רז
וכדי להרחיב ולהעשיר את הסדרות ולהוסיף גם את הטאץ' הישראלי, מעצבי הבית בסטודיו היצירתי של 'נעמן גרופ' תכננו ויצרו מבחר פריטים חדשים התורמים לגיוון עיצוב השולחנות. וכך, לצד צלחות ההגשה המסורתיות ניתן למצוא גם מעמדי קומות יפייפיים לקינוחים, פלייסמטים, קרשי חיתוך מעוצבים ואפילו משקל מטבח דיגיטלי בעיצוב תואם ההופך לתוספת של עוד מוצר פרחוני וססגוני במטבח ובפינת האוכל. חגיגת צבעים על השולחן.
נעמן_סט_סכיני_שף_ובוצ'ר_8_חלקים_צילום_שירה_רז

בהכנות ובבישול לקראת החג צפויה הנאה מירבית ממארז סירי טומבי אופנתיים, סירי נירוסטה 18/10 אל-חלד איכותית שכבר כבשו את ליבם של הצרכנים. הסירים היפים בגדלים 16 ס"מ ו-18 ס"מ, בעלי ידיות חזקות ומכסה זכוכית חסין חום/קור, מתאימים לכל סוגי הכיריים וגם לתנור ללא הגבלת טמפרטורה והודות לעיצובם האלגנטי הם מצוינים גם להגשה ישירות לשולחן. המארז הייחודי יכול לשמש גם כמתנה נהדרת, יפיפייה ופרקטית לחג, ועכשיו הוא גם במחיר אטרקטיבי במיוחד של 99.9 ₪ בלבד.
מתנה מעולה נוספת שכל אחד ישמח לקבל לחג היא מארז סכיני שף הכולל 8 חלקים וביניהם סכיני שף איכותיות, קולפן, משחיז סכינים, בוצ'ר ועוד – וגם המארז הזה במחיר של 99.9 ₪ בלבד.
נעמן_סט_סכיני_שף_ובוצ'ר_8_חלקים_צילום_שירה_רז
בשלנים ובשלניות (במיוחד כאלה שביקרו במסעדות באיטליה) מתאהבים בכלי חרס מטרקוטה, רוכשים אותם ולא תמיד מכירים את תכונות הכלים הללו וכיצד יש לנהוג בהם בכל שלבי השימוש: לפני הבישול ולאחריו. במיוחד עבורם, לרגל החג מציעה נעמן סדרת כלי בישול Terracotta: סירים, מחבתות וסוטאז'ים בגדלים שונים - במראה טרקוטה בצבעי האדמה וב – look האיטלקי הייחודי. אין אלה כלי חרס הסופגים וסופחים נוזלים, אלא כלים הנוחים לבישול , שמתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים וגם בתנור, מצוינים להגשה ישירה לשולחן וניתנים ניקוי קל ומהיר גם במדיח. 
נעמן_סיר_מסדרת_גרניט_שמפניה_צילום_שירה_רז
זה הסיר החדש שלי לקראת החגים – בגודל 26 – 6.4 ליטר, עם ציפוי נונסטיק בגימור טרקוטה כתמתם וחגיגי.

עבור צרכנים המעוניינים לרכוש סדרות וכלים בסגנון הנהוג באירופה, אימצו בנעמן את הנוהג לייצר מערכות אוכל המיועדות ל-4 סועדים בלבד, בדומה למדינות אירופה. זאת ועוד למערכת האוכל היוקרתית דולצ'ה בשילוב של דפוס זהב ומנומר, בהשראת בתי האופנה האירופאיים, התאימו בסטודיו 'נעמן גרופ' גם סט מצעים יפיפה בעיצוב תואם מבית ורדינון, מותג האח של נעמן מקבוצת נעמן.
לרגל החג הרחיבה נעמן גם את מגוון מוצרי המותג 'מקסוול אנד וליאמס' ומציעה ללקוחות, בנוסף למבחר כלי הגשה ססגוניים וייחודיים, גם כלי בישול איכותיים במראה אלגנטי המתאימים גם להגשה ישירה לשולחן.  
נעמן_מסיבת_תה_2_כלים_מקסוול_אנד_וויליאמס_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

ולחובבי דמויות הקומיקס - לכבוד החג מיקי חוזר ולובש מראה מעודן וסופר אלגנטי בסדרת מיקי Gold לבן עם פס זהב. סדרה מגוונת ומאוד חגיגית שבהחלט יכולה להתאים לשולחן החג עם צלחות מנה ראשונה ועיקרית, בולים למרק, ספלים ומאגים, פלטות הגשה ועוד. הנה הספלים של מיקי שמבודדים ומאפשרים להחזיק אותם גם בגוף הספל בלי לקבל כוויה.

עוד בסדרות החדשות של כלי האוכל וההגשה: מערכת אוכל וכלים משלימים להגשה ולאיחסון מסדרת סילבר עם עיטורי כסף עדינים, סדרת פסטל מקורית ומיוחדת של מבחר כלי הגשה בצבעי ורוד ואפור פסטל עם מגוון משפטי השראה משעשעים.
כידוע, סכו"ם נותן את הטאץ' הנוסף ליוקרתיות של שולחן ערוך. ומי שרוצה להגיש ארוחה מלכותית יכול לבחור באחד משלוש מערכות הסכו"ם החדשות, באיכות מעולה ובעיצוב מיוחד ומלכותי: סט שלמה המלך, סט דוד המלך וסט שאול המלך. 
נעמן_מערכת_סכום_המלך_שלמה_צילום_שירה_רז
כמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות המותג מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים - רק לבוא ולרכוש ולא צריך לבזבז זמן על אריזה!
על הקולקלציה מספר דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ: "אנו מציידים את לקוחות נעמן בכלים להצליח במטבח ולהפתיע את האורחים סביב שולחן החג ובטוחים כי בזכות המבחר המתאפיין גם בחדשנות וייחודיות, חווית הקנייה אצלנו תמשיך כתמיד להיות איכותית, מרגשת ומשתלמת"

מידע

לרגל החגים מכריזה נעמן על שורה של מבצעים אטרקטיביים במיוחד. באתר האינטרנט מצאתי הנחות של שניים במחיר אחד, 60% הנחה בקניית שני פריטים ומעלה ועוד.
את מבחר פריטי הקולקציה החדשה ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וגם באתר https://www.naamanp.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr