יום שבת, 7 בדצמבר 2019

חנוכה קולינרי - טאג'ין ומארזי מתנה של ארקוסטיל וקרפצ'יו קל הכנה

חנוכה ומזג האויר החורפי מזמין מאכלי קדרה. ואם כבר, אז אפשר לעשות את זה בצורה שתהיה מסורתית ומרשימה. טאג'ין חדש של ארקוסטיל שמתאים לכיריים גז ולתנור הוא הכלי שיקפיץ את השולחן ויפתיע את האורחים, וכמובן להנאת בני הבית מחמין או תבשיל מרוקאי מקורי. מנה נוספת היא קרפצ'יו להכנה מהירה של בלאדי. ותוכלו להוסיף לזה מארזי חנוכה לילדים למען ילדי בית איזי שפירא.

טאג'ין מסורתי המתאים לכיריים גז ולתנור של המותג ARCOSTEEL


רשת Arcosteel Kitchen מציעה לרגל עונת החורף את הטאג'ין המהודר של המותג ARCOSTEEL המשמש להכנת מאכלי קדירה ומאכלים מסורתיים תוך כדי שמירה על טעמים אותנטיים.
הטאג'ין, מסדרת Multi Cook של המותג ARCOSTEEL, עשוי משילוב ייחודי של פורצלן עמיד וחסין אש וטרה קוטה, המאפשר העברת חום באופן אחיד והינו עמיד בפני טמפרטורות חום קיצוניות.  
ניתן לשימוש בכיריים (גז וחשמל) ובתנור (עד 220 מעלות), קל לניקוי וניתן לשטיפה במדיח כלים. בשל מראהו המרשים - ניתן להשתמש בו להגשה דקורטיבית: היישר מן התנור אל השולחן.
זמין בצבע שחור ובצבע לבן וטרה קוטה טבעית. גודל 1.5 ליטר, 35*29*21.5 ס"מ .
הטאג'ין מגיע בשני צבעים. שלי שחור וקצת פחות קלאסי אבל יפה ומבריק. הטאג'ין מרהיב וההגשה שלו לשולחן מרשימה במיוחד. מכיוון שהוא מאכל קדרה שבדרך כלל מכיל כבר את כל המנה בכלי אחד הוא משמש מרכז לשולחן. מגישים אותו למרכז השולחן ובפעולה מרשימה מסירים את ה"כובע" ואז מתגלה התבשיל. אין ספק שהוא גימיק יפה ומרשים לאירוח, ומי לא אוהב גימיקים במטבח?!

מה אפשר לעשות בו? למארז של הטאג'ין מצורפות הוראות הכנה המתאימות לנפח הכלי. ראשית, כל מאכלי הקדרה גם האשכנזיים – כמו חמין. שנית, את המאכלים המרוקאיים הקלאסיים כקדרות עוף, ירק, וכו'. וכמו כן ירקות.

יש לשים לב להוראות השימוש כי בגלל שהוא עשוי מחרס הוא רגיש ויש להתאים את צורת הבישול לחומר. כמו כן, הוא כבד יחסית בגלל ה"כובע" שלו. הפתרון שלי כמו בהכנת חמין ענק לאירוח – לקרוא לחזקים שבבית שיכניסו/יוציאו מהתנור.
להשיג ברשת Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן) ברחבי הארץ
אחריות ל- 3 שנים
מחיר: 199 ₪

קרפצ'יו עגל מהיר הכנה של בלדי

מוצר חדש של בלדי הוא קרפצ'יו עגל מוכן – נתח בקר דרום אמריקאי פרוס דק באריזה של 3 מנות של 70 גרם המוכן להגשה. הופכים אותו על צלחת הגשה, מוסיפים מלח גס, שמן זית, בלסמי או בלסמי מצומצם או לימון, רוקט, צלפים, פרמזן, אנטיפסטי או מה שרוצים ומגישים!
בהמשך להצלחתה של "סדרת הדקים" של חברת "בלדי", שכללה מינוט סטייק, שווארמה פרגית ושניצל ומאפשרת פתרון חכם לארוחה מהירה ומזינה, בימים אלה משיקה "בלדי" יחד עם שף הבית קוקי אבוטבול מוצר חדש- Carpaccio Premiumקרפצ'יו עגל מנתח בקר דרום אמריקאי פרוס דק. 
את המוצר החדש משיקה "בלדי" בקליפ בכיכובם של ליאור נרקיס וילדיו, עם ביצוע חדשני לשיר האהוב "שיר ישן" של אתניקס בו המילים "רק דקה..כן עוד דקה.." מתייחסות להכנת קרפצ'יו דק כמו במסעדה, תוך דקה אחת בלבד.

הקרפצ'יו החדש הינו מבשר עגל דרום אמריקאי איכותי שנפרס ללא הפשרה ומציע מוצר אחיד ומדויק, תוך שימוש בטכנולוגיית חיתוך חדשנית וללא מגע יד אדם. משקל המוצר הינו 210 גרם, והוא מחולק לשלוש מנות. מחיר המוצר הינו 39.90 ש"ח. הקרפצ'יו מגיע פרוס על דפי הפרדה בקוטר 30 ס"מ, מופרד מנה-מנה, כך שכל שנותר להעביר לצלחת, לתבל ולהגיש.
חברת "בלדי" הינה אחת מחברות המזון הגדולות והמובילות בשוק הישראלי. בסיס הקבוצה ממוקם בא.ת באר-טוביה בסמוך לקריית מלאכי וכולל בתוכו את המרכז הלוגיסטי ומשרדי החברה. פעילות הייצור של החברה מתבצעת במפעל בא.ת שחק שבעמק יזרעאל. חברת בלדי עוסקת בייבוא, יצור ושיווק מוצרי מזון איכותיים ומגוונים מכל העולם המשווקים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת.

תמיר דהבני, מנהל הקמפיין: "אנחנו ב"בלדי" שמחים להביא בפעם הראשונה גרסה להכנה ביתית ומהירה של אחד המאכלים האהובים על הישראלים - קרפצ'יו עגל, ולהמשיך ולהעניק לחובבי הבשר את חווית המסעדה גם בבית."

מארזי חג במסגרת המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא"

לרגל חג החנוכה, מציע המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" בשיתוף מילניום מרקטינג יבואנית Arcosteel בישראל מארזי חג מתוקים בעלי ערך מוסף לילדים ומבוגרים.
המיזם מאפשר לרכוש מארזי שי בכל אחד מסניפי רשת ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ, בהם ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של כלי מטבח והגשה של המותג
ARCOSTEEL, תיקים שונים וחנוכיות ובנוסף גם מגוון עשיר של חטיפים, ממתקים שונים, שוקולדים איכותיים, סביבונים ונרות לחנוכייה.
המארזים מגיעים בטווח מחירים  גמיש- 12-150 ₪
חברת "מילניום מרקטינג" פועלת בתחום התרומה לקהילה בשיתוף עם עמותת בית איזי שפירא במסגרת פעילות "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא", כמיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית, במטרה לגייס כספים לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות.
את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן
או בטלפון 1-700-707-127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr