יום שישי, 6 בדצמבר 2019

פטנטים וגאדג'טים חדשים למטבח - חורף 2020

פטנטים חדשים למטבח שממש אהבתי – כותש שום של זיליס שניתן לכתוש בו שום ללא קילוף ויש לו פטנט מיוחד לניקוי, קופסת אוכל מודולרית שחוסכת במקום בתיק וסט מחבתות – סוטז' ומחבת גריל שיכולות לתפקד גם כסיר ומכסה. למתכון מדהים עם האביזרים - קארי טופו טבעוני.

כותש שום של זיליס השווצרי

לכתישת שום, ללא קילוף, בלחיצה קלה!

רשת DOMO מציגה כותש שום של חברת Zyliss השוויצרית המציע חווית בישול והכנה איכותית גם בפעולות הבסיסיות במטבח בזכות יכולת הכתישה ללא צורך בקילוף השום!

כותש השום Susi, בעל נפח תא גדול במיוחד המתאים גם לשיני שום גדולות ובעל ידיות אחיזה ארגונומיות לאחיזה נוחה. על גבי פאנל הדחיסה מצויים קוצים בולטים, המותאמים להיכנס בקלות לרשת החורים לניצול מקסימלי של השום.
המכשיר כולל יחידת ניקוי הממוקמת בחלקו הפנימי וניתנת לשחרור והכנסה "בקליק", לניקוי מהיר ונוח.



כותש השום מאפשר חוויות הכנה ובישול באמצעות מוצר עמיד, איכותי והכרחי בכל מטבח. פעולת כתישת שיני השום משמרת טוב יותר את הערכים התזונתיים אשר בשום, מאשר מעיכתו. השמנים הטבעיים של השום נשמרים טוב יותר אף הם וכך מתקבלים טעמים מוגברים של השום.
יש לשטוף את הכלי בשטיפה ידנית ולייבש לאחר השימוש.
יתרון - מקל על העבודה עם שום טרי ומביא חשק לטריות במטבח. חסרון - יקר.
מחיר: 170 ₪
להשיג ברשת חנויות  
DOMO וסניפי DM בחנויות טיב טעם ברחבי הארץ

קופסת אוכל לאנצ' To Go מודולרית של המותג SISTEMA

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, בבעלות חברת מילניום מרקטינג יבואנית המותג SISTEMA בישראל, מציגה מגוון קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה. מדובר במוצרים רב-פעמיים, מעוצבים וצבעוניים העשויים פלסטיק איכותי מתוצרת ניו זילנד,  ללא BPA, ידידותיים לסביבה וניתנים לשימוש במקפיא ובמדיח כלים.
הקופסה אטומה ומודולרית
קופסת האוכל החדשה והייחודית של סיסטמה בעלת שני תאי אחסון: תא בסיס לסלטים או כריכים ותא קטן, מופרד, לפירות וחטיפים. העיצוב הייחודי מאפשר אחסון של התא הקטן על ידי היפוכו לתוך התא הגדול בסיום השימוש ובכך חיסכון במקום בתיק העבודה או הלימודים או באחסון במטבח. באמצעות השימוש בקופסת האוכל To Go החדשה של סיסטמה, ניתן לקחת לבית הספר או למקום העבודה ארוחה מזינה הכוללת מרכיבים שונים, תוך שמירה על סדר וחיסכון במקום בסיום הארוחה.
הקופסה במצב קומפקטי
קופסת האוכל מסדרת To Go כוללת שני תאי אחסון המופרדים באמצעות מגש נוח וידיות לסגירה קלה.
תאי אחסון מופרדים
יתרון - אטום, נוח וקל, ומתקפל נהדר. חסרון - אין.
תכולה ומחיר:
הקופסא מגיעה ב3 גדלים שונים –
קופסא מרובעת 1.24 ליטר במחיר של 44.90 ₪
קופסת סלט 1.6 ליטר במחיר של 54.90 ₪
קופסא מלבנית 1.8 ליטר במחיר של 49.90 ₪
מוצעת למכירה בארבעה צבעים

סט שני חלקים סוטז' ומחבת גריל 30 ס"מ של ארקוסטיל אדוני

סט שני חלקים של המותג ARCOSTEEL והשף מאיר אדוני:  סוטז עם מכסה רב שימושי המשמש כפלטת גריל עצמאית. בעל שלוש שכבות ציפוי STONE עמיד ומונע הידבקות.
המותג ARCOSTEEL ממשיך להרחיב את סדרת הכלים Arcosteel Adoni בשיתוף השף מאיר אדוני ומציע לרגל החורף  סט שני חלקים: סיר סוטז בקוטר 30 ס"מ עם מכסה רב שימושי המשמש כפלטת גריל עצמאית ובכך ניתן להשתמש בסט על שתי להבות כיריים נפרדות. לסוטז 3 שכבות של ציפוי STONE עמיד ומונע הידבקות המאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר. שני חלקי הסיר שומרים על הולכת חום שווה בזמן הבישול כך שהאוכל יכול להתבשל באופן אחיד.

הסט  מוצע באריזת מתנה מהודרת, הכוללת בתוכה ספרון מתכונים של השף מאיר אדוני, עם 13 מתכונים נבחרים מתוך רשת המסעדות הכשרה שלו "דוניא".
חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג Arcosteel בישראל והיבואנית הגדולה לכלי מטבח לשוק המוסדי והפרטי, ממשיכה להתחדש ולהרחיב את סדרות הכלים הנושאות את השם: Arcosteel Adoni לבישול מקצועי במטבח הביתי. הסדרות הקיימות כוללת מגוון רחב של סירים ומחבתות, לוחות חיתוך מקצועיים, מכתש ועלי וסכיני שף מקצועיות.
הסיר ניתן לשימוש בכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) ובתנור עד 180 מעלות, קל לניקוי וניתן לשטיפה במדיח כלים.
יתרון - נוח לשימוש, קל, מונע הדבקה, נכנס לתנור ולמדיח, חסרון - הידיות מתחממות זהירות.

תכולה: 4 ליטר
קוטר: 30 ס"ממחיר: 379 ₪
25% הנחה עד ה- 29.2.2020 ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות כלי הבית המובחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr