יום שישי, 6 בדצמבר 2019

גרילים ומעשנות יוקרתיים everdure מבית השף הסטון בלומנטל


הגרילים והמעשנות האיכותיים האוסטרליים everdure מבית השף הסטון בלומנטל הגיעו לארץ. מגוון המוצרים בסדרה כולל גרילי גז בעלי 2 ו-3 מבערים עם מכסים במגוון צבעים אופנתיים, גרילי פחמים עם פטנט הצתה חשמלית ושיפוד רוטיסרי נשלף, מעשנת פחם עם טכנולוגיה ייחודית ועיצוב מודרני, גריל פחמים נייד לצלייה הרחק מהבית, יחידת מטבח ניידת ומגוון אביזרים משלימים.

אין כמו חגיגת ברביקיו, אצלינו זה הרבה יותר פופולרי מאשר בחגים וארועים. אנחנו משקיעים בבשר איכותי וחומרי גלם טובים הכוללים תוספות גורמה, ולכל אלו, הביצוע ישתפר עם טכניקת הכנה נכונה על גריל איכותי.  וכאן השם הסטון בלומנטל רומז למה שמחכה בסדרה. הסטון בלומנטל מחזיק בשלושה כוכבי מישלן במסעדתו The Fat Duck ובתואר אבירות ממלכת אנגליה על תרומתו לגסטרונומיה האנגלית. וכל חובב בישול מכיר את הייחודיות שלו במטבח בכלל ובבישול המולקולרי בכלל. השף רז רהב מ-OCD המתמחה גם הוא בטכניקות אלו, הדגים טכניקות בישול בארוע שנערך בבית שגריר אוסטרליה (המותג אוסטרלי) שהראו את הביצועים של הגרילים המיוחדים האלו. הגרילים מיובאים ארצה ומשווקים על ידי חברת ניין מוצרי צריכה.

גרילי גז everdure

הסטון בלומנטל יצר את הגרילים והמעשנות מהבנתו של הצורך בשילוב בין חווית הצלייה לבין קולינריה, לכן יצר גריל עוצמתי עם יכולת בקרת חום מיטבית. גרילי הגז החדשים בעלי מבערי נירוסטה עוצמתיים המגיעים לדרגת חום של כ-300 מעלות בתוך 10 דק' מזמן ההפעלה, רשתות ברזל יצוק בציפוי פורצלן ומשטחים המצופים אמייל לניקוי קל ונוח וחיבור מושלם של תיבה ומכסה העשויים מיציקת אלומיניום למניעת חלודה.

גרילי הגז משלבים בין עוצמה לעיצוב אלגנטי. הם בעלי רגליים משופעות לטובת יציבות, הניתנות להסרה ומאפשרות להפוך את הגריל לנייד. בנוסף, כפתורים איכותיים דקים בעלי עיצוב ארגונומי עם הצתה פיזיו-אלקטרית עוצמתית שנשמרת לאורך שנים.
גרילי הגז זמינים בשני דגמים: גריל Force בעל 2 מבערים, זמין ב-5 צבעים אופנתיים, הספק חום 27,000 BTU ושטח בישול 41.5*59 ס"מ וגריל Furnace בעל 3 מבערים, זמין ב-4 צבעים אופנתיים, הספק חום 33,000 BTU ושטח בישול 41.5*73 ס"מ.
מחירים מומלצים לצרכן: Force – 3990 ₪, Furnace – 4990 ₪

גרילי פחמים everdure

שילוב חדשני בין פחמים וחשמל, הנסמך על יתרונות הצלייה על פחמים עם פטנט ההצתה המהירה והנוחה של גוף חימום חשמלי. גרילי הפחם זמינים בשני דגמים שונים: Hub ו- Fusion


גריל הפחמים החשמלי דגם  Hubגדול במיוחד ובעל מערכת הצתה חשמלית Fast Flame. לגריל מספר  פטנטים ייחודיים:
·        הבערת פחמים הנעשית באמצעות לחיצה על כפתור הצתה בלבד, ללא צורך בחומרי בעירה. גוף החימום נדלק ל-7 דקות ונכבה אוטומטית, כך שאין חשש שיישאר דלוק.
·        בנוסף לצליית בשר על רשתות הנירוסטה, ישנה אופציה לשליפת מוטות רוטיסרי עם גובה מתכוונן להתאמה אישית (3 גבהים שונים)
·        שיפוד רוטיסרי בעל מנוע מובנה בטכנולוגיית Rotiscope ועם הספק של שלושה סיבובים מלאים בדקה.
הגריל כולל רשתות העשויות מנירוסטה איכותית עם ידית מרוחקת המאפשרת את סידור הפחמים בקלות ובנוחות, שיפוד רוטיסרי מובנה ו-4 מזלגות עם נעילת קליפ, תא בערה מפורצלן אמייל עם מגש פחמים וארון נסגר עם מדף ודלתות כפולות לאחסון. ארון האחסון, המצוי תחת תיבת הפחמים, מאפשר גם שמירת מזון חם לאחר הבישול. כמו כן, הגריל כולל מכסה המשמש גם כמגן רוח ומנוע רוטיסרי חבוי בתוך מעמד השיפוד כך שאין קופסאות או כבלים שנלווים למוצר. שטח בישול: 39*77 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן: 8900 ₪
גריל הפחמים החשמלי דגם Fusion הינו בגודל קומפקטי ומתפרק גם לגריל נייד. הגריל, שקיבל את שמו בזכות השילוב (פיוז'ן) החדשני בין פחמים וחשמל, נסמך על היתרונות של שתי השיטות ליצירת חוויית צלייה ייחודית.
כמו ב-Hub, גם דגם זה כולל שיפוד רוטיסרי מובנה חבוי בתוך המעמד עם התאמת גובה ל-3 שלבים שונים. השיפוד מגיע עם 2 מזלגות נעילת קליפ ומבצע 3 סיבובים מלאים בדקה.
הגריל הקומפקטי כולל רשתות מנירוסטה על צירים לסידור נוח של פחמים ומערכת הצתה מהירה Fast Flame כך שהפחמים מוכנים לצלייה בתוך כ-10 דקות.
הגריל כולל כבל חשמל נשלף מובנה (122 ס"מ), מכסה המשמש גם כמגן רוח, תא בערה מפורצלן אמייל ומגש פחמים.
שטח בישול: 33*47 ס"מ
מחיר מומלץ לצרכן: 5900 ₪
שף רז רהב הדגים צליית אננס וצלעות טלה על גריל הפחמים, וגם צליית מרשמלו!
מעשנת פחם דגם K4 של המותג everdure
מעשנת פחמים חדשנית המשלבת טכנולוגיה מדויקת ועיצוב מודרני. המעשנה בעלת מערכת הצתה מהירה עם בקרת מגע Flame Ignition System, מסך LED דיגיטלי עם אפשרויות קוצב זמן וספירה לאחור של ההצתה ושליטה בעוצמת האש. למעשנת פתח צידי לטעינת פחמים (מבלי להוריד את הטמפ' הפנימית), היא מצוידת בחיישני טמפרטורה משולבים למזון מ'בטן' המעשנה (דרך חיבור  Bluetooth למערכות ios ואנדרואיד) ומאפשרת שליטה היישר לנייד או הטאבלט, כולל תזמון הצתה, אפשרויות עישון, מידת לחות ועוד. למעשנה מכסה גבוה המאפשר עישון, צלייה ואפייה של כמות מזון גדולה בו זמנית.
בנוסף היא כוללת אבן פיצה עם מעמד ייעודי בגב המעשנה, מגירה תחתונה לאחסון ופתחי אוורור למעלה ולמטה.
המעשנה עשויה גוף אלומיניום חיצוני יצוק בגימור צבע עמיד לחום ולקרני UV. זמינה ב-5 צבעים מודרניים: כתום, אפור, מנטה, בורדו ולבן.

קוטר שטח בישול: 41 ס"מ
מחיר מומלץ לצרכן: 12,900 ₪ 
הנה המעשנה בפעולה.

שולחן עבודהPreparation Kitchen  של המותג everdure
יחידה עבודה ניידת המאפשרת מהלך עבודה רציף, ללא צורך בגישה למטבח הבייתי. היחידה המעוצבת מכילה מגוון מרכיבים ותאים נפרדים המאפשרים ארגון חכם ויעיל של כל תהליך הבישול, מבלי לעזוב לרגע את הגריל.
היחידה כוללת משטח חיתוך מזון מעץ שיטה, שני פחי אשפה נשלפים להפרדת פסולת (הפחים ממוקמים ישירות מתחת לקרשי החיתוך לנוחות מרבית), ארון אחסון, ווי תלייה, 4 גלגלים הניתנים לנעילה, מגירה נשלפת וידיות מפלדת אל חלד. בנוסף, כיסוי פרימיום הניתן לרכישה בנפרד.
מחיר: 5900 ₪  
מידע
אתר החברה: www.everdurebyheston.co.il
רשימת נקודות המכירה ברחבי הארץ: https://www.everdurebyheston.co.il/authorised-resellers/
אינסטגרם: @everdureil

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr