יום רביעי, 10 ביוני 2020

נספרסו און אייס – איך לשדרג את הקפה


כשחם בחוץ זה הזמן להחליף לקפה קר "אייסקפה" ובהזדמנות זו לשדרג אותו. השדרוג הפעם כולל שני חלקים: תערובות קפה לקיץ Barista Creations for Ice וסירופים בטעמים של Monin בטעמי קרמל מלוח, אפרסק לבן ודומדמניות שחורות. 


הטמפרטורות בחוץ עולות וזה הזמן להעביר את מכונת הקפה למתכונת קיץ עם השקת סדרת תערובות קפה קר של Nespresso. הסדרה כוללת ארבע תערובות קפה חדשות שנוצרו בהשראת מיטב הבריסטות בעולם. שתיים מהתערובות מיועדות למכונות ה-ORIGINAL של החברה ושתיים עבור מכונות ה-VERTUO.

נספרסו הינה חברת הקפה הראשונה שהבינה שכדי להכין קפה קר כהלכתו, פרופיל הטעם של תערובת הקפה צריך להיות מותאם לשילוב עם קרח ולתוספת החלב הקר או המים. למעלה מחמש שנים השקיעה החברה בפיתוח תערובות להכנת הקפה הקר האולטימטיבי. לצורך כך ניסו מומחי הקפה של נספרסו שילובים של סגנונות קלייה שונים אל מול מתכונים אייקוניים לקפה קר מסביב לעולם, עד שהגיעו לפיצוח עם השקת הסדרה החדשה.

Barista Creations For Ice

Nespresso פיתחה את סדרת Barista Creations for Ice כך שהקפה יגיע למלוא הפוטנציאל שלו כשהוא נמזג על הקרח, כך נוצר המשקה הקיצי המושלם. בין אם אתם לוגמים את המשקה במרפסת  או מארחים חברים בבית, מתכוני ה-Barista Creations for Ice יהיו שלמות של טעם וקרירות לקיץ.

תערובות הקפה הקר עבור מכונות ה- ORIGINAL

פרדו דליקטו Freddo Delicato

התערובת המושלמת לריענון כל בילוי קיצי. התווים הפירותיים מהקפה הקנייתי בתערובת זו, יתרמו לתחושת הקרירות, בין אם אתם תחת השמש הלוהטת או בבית. הקפה עבר תהליך של קלייה קלה ונוצר במיוחד כדי לספק לחיך תווים עדינים של טעם.

פרדו אינטנסו Freddo Intenso

לקבלת קפה קר מפנק יותר. תערובת של ערביקה דרום אמריקאית עם פולי ערביקה אינדונזית. בשילוב עם קרח, הקפה מקבל טעם עז וגוף מלא, הליווי המושלם לשעות אחר צהריים קיציות.

תערובות הקפה הקר עבור מכונות ה- VERTUO

אייס לג'ארו Ice Leggero

Ice Leggero שופע תווים פירותיים ודגניים.  במזיגה על קרח, התערובת הזו, בה פולי הקפה נקלו בקלייה עדינה וטחינה מיוחדת, מספקת תחושת קירור של משב רוח קל.

·        אייס פורטה  Ice Forte

תערובת של פולי ערביקה דרום אמריקאית עם ערביקה אינדונזית, המציעה חוויה ארומטית מפנקת. הקפה עבר קליה עמוקה וטחינה מיוחדת המותאמת לייצר חוויה של טעם בשימוש על קרח.

סירופי טעם של Monin

Nespresso משתפת פעולה עם Monin - מותג הגורמה לסירופים בטעמים ומציעה מהדורה מוגבלת של מיני סירופים (50 מ"ל) בטעמים של: קרמל מלוח, אפרסק לבן ודומדמניות שחורות – אותם ניתן להוסיף בקלות לכל אחת מהתערובות. שימו לב שהסירופים ממותקים ויכולים להחליף סוכר בקפה, תלוי כמה תמזגו מהם.


הנוסחה לקפה הקר המושלם

מלאו את כוס הקייצית של נספרסו בקוביות קרח (הכוס ותבנית לקוביות הקרח נמכרות בנספרסו). הכינו את אחת התערובות לקיץ ישירות לכוס עם הקרח. הוסיפו תמציות טעם, אם תרצו חלב או שמנת מתוקה, אם אתם אוהבים – הוסיפו גלידה, קצפת או פינוק אחר.
ערבבו עם הקשית הייחודית (נמכרת בנספרסו). והרי לכם הקפה המושלם לקיץ!

הקפה, כל המצרכים והאקססוריז להכנת הקפה המושלם לקיץ נמכרים בבוטיקי נספרסו ואונליין.
ברצוני לציין שנספרסו עובדת עם חקלאי קפה לשיטות עבודה בנות קיימא ומסייעת בשיפור היבולים ואף פועלת בתחום המיחזור. תוכלו לקבל שקית מיחזור בחינם.
למידע נוסף:  www.nestle-nespresso.com
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr