יום רביעי, 17 ביוני 2020

שואב אבק אלחוטי שארק Zero-M עם אפס תחזוקה

שואב חדש אלחוטי שארק מבית שארק נינג'ה האמריקאית מציג טכנולוגיה חדשה עם אפס תחזוקה. לשואב העוצמתי במיוחד פטנט בלעדי Zero-M למניעת הסתבכות השיער במברשת המתאימה לכל סוגי המשטחים, מוט גמיש לשאיבה מתחת לספות ושולחנות והמון אקססוריז שיעשו את מלאכת הניקיון קלה ויעילה במיוחד! ויש גם קופון שווה בשבילכם בסוף הכתבה!

אנחנו נמצאים המון בבית ומאוד פדנטים כשזה מגיע לתחזוקת הבית והנקיון. שואב אבק אצלינו הוא כמו מטאטא ומשתמשים בו כל יום לעבור על השטיח בסלון ולשאוב כמה פינות שהתאסף בהם לכלוך. עם שתי בנות בעלות שיער ארוך, זה בהחלט עבודה רבה. את השארק החדש גיליתי ממש עכשיו והוא הפך אצלינו להיט. שואב אבק אלחוטי זה ממש נוח. שולפים מתי שצריך אפילו לרגע בלי להסתבך עם חוטים וזהו! העוצמה החזקה שלו, נוחות השימוש ואפס התחזוקה (קל לרוקן, לא נתפסות שיערות במברשת) הפכו אותו לחביב הבית במהרה. כל הפרטים כאן. 


אבל קודם, למי שמעדיף, הנה סרטון הדגמה שלו:

עוצמתי ושקט

השארק שואב את השטיח בעוצמה שלא נתקלתי בה כמעט. אחרי השאיבה שמנקה היטב שערותיו של השטיח פשוט סומרות והוא שב ליוקרתו ונפחו המקורי. הוא מנקה ביסודיות ובעוצמת יניקה ושאיבה מעולה, מנוע חסכוני והוא שקט ונעים לשימוש – אטום לחלוטין וכולל פילטר כך שפולט חזרה אויר נקי (מסנן 99.9% מחלקיקי הלכלוך והרכיבים האלרגנים).
שואב עוצמתי את השטיחים
מוט גמיש ונוחות שימוש
בלחיצת כפתור קלה הוא מתגמש ומאפשר להגיע בנוחות למקומות נמוכים כמו מתחת לשולחנות, למיטה, לשידות ועוד. בנוסף, יש לו גמישות ותאורת לד מובנית כך שאפשר לראות מה שואבים גם כשמגיעים לאיזור חשוך או מתחת לרהיטים. גם כשהוא לא בפעולה, הוא מתקפל ולא תופס הרבה מקום.
מוט גמיש להגעה מתחת לרהיטים


תאורת לד

קומפקטי באחסון 

אפס תחזוקה Zero-M

המברשת של השארק מיוחדת במינה. יש לה מנגנון ניקוי עצמי שחותך ומסלק שיער ואבק כך שלא צריך לטרוח ולנקות אותה. יש בה חלקים מסתובבים, מברשת להברשה וקצת מסיליקון למניעת סריטות. המברשת הכפולה מאפשרת ניקוי כל סוגי המשטחים וכל סוגי הלכלוך. ריקון השואב גם הוא קליל – שולפים את המנוע (החלק העליון), מחזיקים אותו מעל לפח ולוחצים על כפתור שפותח ומרוקן את המיכל ישר לפח.
מברשת כפולה למניעת הסתבכות שיער

ריקון מיכל בקלות בלחיצת כפתור

אקססוריז

האביזרים שהגיעו עם השואב כוללים מברשת גדולה וקטנה (שתיהן עם פטנט אפס תחזוקה), מוט שאיבה ארוך, מברשת קטנה לספות ומברשת מתאימה במיוחד לרכב ולמקומות קטנים.
שארק אקססוריז 

שארק אביזר לפינות
שארק - מגיע לפינות

אחד האביזרים החשובים ביותר לד
עתי הוא בטריה נוספת, הדגם המשוכלל מגיע עם מטען נפרד ו-2 בטריות, כך שניתן לשאוב עד 80 דקות ואף יותר. ברגע שנגמרת הבטריה פשוט מחליפים אותה וממשיכים לשאוב. וכשיש חתולה, מבטיחה לכם שהיא תתעניין בו עד שתפעילו, אבל היא סיבה מוצלחת לקנות אותו.

שואב מבית טוב

שארק מגיע מבית שארק-נינג'ה האמריקאית. למי שלא יודע במה מדובר, החברה משווקת גם את מותגי נינג'ה המפורסמים – בלנדרים, מעבדי מזון ומכשירי בישול מגניבים!

חסרונות?

האמת שמצאתי רק אחד שקיים בכל השואבים האלחוטיים, הוא מעט כבד ביד אחרי כמה זמן של שימוש.

מידע

הדגם שכתבתי עליו הוא המשוכלל והיקר ביותר (IZ251 DOUBLE PRO), וכולל יותר אקססוריז (מבחר חלקים לשאיבה, מטען ובטריה נוספת), אבל יש שלושה דגמים שכולם כוללים את השאיבה האלחוטית העוצמתית, ידית גמישה ואת הפטנט של אפס תחזוקה Zero-M. מחירם נע בין 1000-2000 ש"ח ויש לי בשבילכם קופון הנחה של 10% ברכישה הכניסו קוד קופון: TALI. בתוקף עד סוף נובמבר 2020.
קופון ל-10% הנחה עד 30/112020: TALI או Tali או tali
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr