יום רביעי, 19 במאי 2021

שבועות ורוד עם MIXSTAR ואסם

שבועות הוא החג האהוב עלי מבחינה קולינרית – פסטות, קישים, סלטים, גבינות משובחות וקינוחים קצפתיים הופכים אותו למתוק במיוחד. זה גם חג שדורש מיקסר טוב. להפתעתי, לא חובה להשקיע הרבה, זו ההזדמנות שלי לספר לכם על המיקסר הקומפקטי MIXSTAR של מורפי ריצ'ארדס שמחירו כמה מאות שקלים בלבד והוא לא תופס הרבה מקום במטבח. ויש לי גם קופון הנחה בשבילכם.

שבועות ורוד - מימין למעלה עוגת פתי בר, משמאל למעלה - מיקסר MIXSTAR, למטה קינוחי כוסות עם נגיעה ורודה

אבל אתחיל בזה ששבועות השנה אצלי ורוד. את הקינוחים עשיתי בסימן ורוד כששילבתי בהם פתי בר ורוד חדש של אסם – מתאים כבסיס לעוגות גבינה, לפירורים ורודים בקינוחי צנצנות ולאלו שלא רוצים להסתבך – בעוגת פתי בר עם נגיעת ורוד. ואם אינכם רוצים להתאמץ, יש גם עוגת גבינה פתי בר ורודה של רולדין שאפשר פשוט לקנות.

עוגת פתי בר ורוד 

לשכבת הפתי בר: פתי בר ורוד אסם, פתי בר רגיל

לטבילה: אספרסו או נסקפה עם חלב

לקרם: 1 כוס חלב, 1 שמנת מתוקה, 1 אינסטנט פודינג וניל

המצרכים לעוגה נמוכה ברינג 20X20.

להקציף את רכיבי הקרם הקצפה קצרה עד שקצת מתייצב. לטבול פתי בר בתערובת הקפה והחלב. לסדר בתבנית שכבה. למרוח שכבת קרם ושוב פתי בר טבול וקרם... לסיים עם שכבה דקה של קרם וקישוט כלשהי (אפשר תלתלי שוקולד או ממרח מחומם, או קישוטים אחרים). לקרר לפחות שעה לפני ההגשה. לסרטון ההכנה (כולל המלצות לשבועות) באינסטגרם.


קינוחי כוסות גבינה

לרסק פתי בר ורוד או רגיל.

להקציף שמנת מתוקה עם 4 כפות סוכר עד לקצף קשה, לערבב 250 גרם גבינה לבנה.

לסדר פירורים, קרם ומעל ריבה או ממרח כלשהו.


מיקסר MIXSTAR

מה שמיוחד במיקסר הזה שהוא קומפקטי באחסון – האביזרים נכנסים לתוך הקערה! עם זאת מדובר במוצר חזק ועוצמתי מבית המותג הבריטי המוביל מורפי ריצ'רדס והאביזרים גם נכנסים למדיח הכלים!


יש לו מנוע עוצמתי W650 עם הנעה ישירה מהחלק התחתון של המכשיר עם שש (6) מהירויות הפעלה וטיימר דיגיטלי. קערת מיקסר רחבה בנפח 4 ליטר - מתאים להכנת 700 גרם קמח (1.2 ק"ג בצק). מגוון אביזרים בטכנולוגיית פעולה כפולה לתוצאות מהירות פי 2: זוג מקצפים, זוג ווי לישה, זוג מערבלים (לבלילות עוגה). אחד הדברים המגניבים הוא המגב המובנה בחלקים שמנגב את הדפנות תוך כדי ההקצפה והלישה כך שהתערובת לא נתקעת על שולי המיקסר.

כל החלקים שצריך


מקצפים עם מגב

כרטיסיות הדרכה


מחירו כרגע 700 ש"ח לפני הנחת קופון. הקלידו קוד קופון TALY לקבל 14.5% הנחה – כלומר מחיר נטו של 600 ש"ח. שימו לב שהמחיר עלול להשתנות. ברכישה בחנות מחסני חשמל: https://www.payngo.co.il/267101.html

גילוי נאות: זהו שיתוף פעולה עם אסם ומורפי ריצ'רדס והמיקסר, העוגה והפתי בר ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr