יום שבת, 2 ביולי 2016

מלח מתובל במטחנה של מלח הארץ

סדרה חדשה של מלח מתובל במטחנה של מלח הארץ עושה למלח מה שקרה לקפה בארץ – איכות גבוהה עם שפע של טעמים שיהפכו כל בישול ביתי פשוט לגורמה. בסדרה מלח טבעי, מלח הימלאיה ורוד, מלח איטלקי, מלח עשבי תיבול ומלח גריל.
מלח מתובל במטחנה של מלח הארץ
מלח טבעי – מלח ים גולמי עשיר במינרלים מהים. מלח טבעי בריא יותר מכיל מינרלים חיוניים כגון: מגנזיום,  סידן ואשלגן.
מלח הימלאיה – סלעי מלח ורוד גרוסים מהרי ההימלאיה. מלח מההימלאיה הוא מלח טבעי המכיל מינרלים  טבעיים. הוא אינו חשוף לזיהום (כמו מלח מהים) כי הוא מגיע מהאדמה ומכיל הרבה ברזל (זה המקור לצבע הורוד).
מלח איטלקי – תערובת מלח ים ותבלינים בסגנון איטלקי. מכיל: מלח ים גס, פפריקה מתוקה, פפריקה גרוסה,  פלפל אדום, פפריקה מעושנת, תה ירוק, שטה, קליפות הדרים, בזיליקום, סלרי, שום, רוזמרין, אורגנו, מרווה.
מלח עשבי תיבול – תערובת מלח ים תבלינים ועשבי תיבול. מכיל: מלח ים גס, נענע, עלי וזרעי כוסברה,  טימין, טרגון, קצח תמצית לימון.
מלח גריל – תערובת מלח ים ותבלינים לגריל. מכיל: מלח ים גס, סוכר חום, פלפל אדום, בצל, זעתר, כורכום,  גזר, טימין, רוזמרין, פפריקה, פלפל אנגלי, פלפל שחור, שום, מוסקט, קינמון וכמון.
כל אחד מהמלחים מגיע במארז פלסטיק שקוף גדול מעוצב של 250 גרם מלח עם ראש מטחנה רחב ונח להפעלה. בעוד שהמגרסות נוחות במיוחד לכל סוגי המלחים התוכן מיוחד. המלח הטבעי וההימלאיה מספקים לנו מלח טעים ובריא יותר, המלח בטעמים – איטלקי, עשבי תיבול וגריל מקפיץ את המלח לרמות אחרות לחלוטין ומאפשר הכנה קלה של אוכל מעניין ומתובל בתערובות עשירות ומאוזנות של מלח גרוס ותבלינים.
מלח מתובל מתאים לשימוש בכל המנות. ושתי המנות שהוגשו בדיוק כשהמלח הגיע היו תפוחי אדמה מבושלים במיקרוגל בקליפתם, שקיבלו כיסוי אדמדם של המלח האיטלקי.
גם הצ'יפס קיבל מלח מתובל איטלקי. במלח האיטלקי יש מעט צ'ילי, מה שהקפיץ את הצ'יפס לרמות אחרות לחלוטין עם מעט פיקנטיות. ממליצה מאוד כשמכינים צ'יפס לא להסתפק במלח רגיל וקטשופ, במקום זה – נסו את אחת מהתערובות המלח האיטלקי או מלח עשבי התיבול. ביוון אוכלים את הצ'יפס מעורבב באורגנו, מלח עשבי התיבול הזכיר לי את זה. באוסטריה עם פפריקה – המלח האיטלקי דומה לזה, אך עשיר ומעניין יותר. הצ'יפס גם נראה מענין יותר וגם הפך טעים יותר. אגב, לא חייבים לטגן את הצ'יפס, אפשר גם לאפות בתנור, או להכין באקטיפריי – מכשיר אדים מיוחד ש"מטגן" עם טיפה שמן.
עוד מאכל שאפשר להכין עם המלח הוא מתאבן פוטטו צ'יפס בטטה
לסיכום, מדובר במוצר מצויין, שכייף להשתמש בו – כל המשפחה נהנית מהרגשת החגיגיות של הפעלת המטחנות והרעש שהן עושות כשהן טוחנות את המלח. המלח על טעמיו מגוון ומשבח כל ארוחה, וזה במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו. וזה גם מקשט את המטבח…הנחתי את הסדרה על קולט האדים.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr