יום שישי, 16 בספטמבר 2016

סוג'ו ובירה Hite – משקאות חדשים מקוריאה

סוג'ו ובירה Hite הם משקאות אלכוהוליים חדשים בארץ מקוריאה. סוג'ו הוא המשקה האלכוהולי הנמכר בעולם. בירה הייט היא בירה לאגר קלילה המתאימה לארץ. הנה מידע על המוצרים וקוקטייל של אליעד זמיר מהג'אספר.
סוג'ו ובירה Hite – משקאות חדשים מקוריאה
אתחיל מסוג'ו.  הוא משקה 100% טבעי המיוצר בקוריאה בשיטת זיקוק טבעית באמצעות פחם במבוק פעיל. הוא מבוסס על שעורה אורז בטטה וטפיוקה.  מקורו ב"ערק" אך טעמו עדין ומתוק יותר. ניתן לשתות אותו כמו שהוא ב"שוט", לשלבו בקוקטיילים ו"לחזק" איתו בירה.  הסוג'ו הוא המשקה הנמכר ביותר בעולם עם 20 מליארד בקבוקי סוג'ו (330 מ"ל) שנמכרים בשנה!
סוג'ו משווק ב-3 מוצרים שונים:
·         ג'ינרו Soju Jinro – בריכוז של 24% אלכוהול, נמכר בבקבוק של 750 מ"ל.
·         ג'ינרו צ'אמיסול קלאסיק  Chamisul Classic – בריכוז של 20.1% אלכוהול, נמכר בבקבוק של 360 מ"ל
·         ג'ינרו צ'אמיסול פרש  Chamisul Fresh – בריכוז של 17.8% אלכוהול, נמכר בבקבוק של 360 מ"ל.
מחיר לדוגמא: סוג'ו ג'ינרו (750 מ"ל) נמכר בחנות פאנקו ב-69 ש"ח.
אליעד זמיר, מבר הג'אספר ג'ונס, הכין לי קוקטייל "סוג'ו טרופיקל" המורכב מסוג׳ו ג'ינרו (24% אלכוהול), קאווה, מחית קוקוס, סויה, מיץ תפוזים ומיץ לימון. הוא מגיש את "סוג'ו טרופיקל" בכוס יין עם הרבה קרח מקושט בעלה נענע ומקל קינמון ובוזק מעט מלח גס למעלה.
אליעד זמיר, מבר הג'אספר ג'ונס, מכין סוג'ו טרופיקל
סוג'ו טרופיקל
המשקה השני החדש שיובא מקוריאה הוא בירה Hite שהיא הבירה הנמכרת ביותר בקוריאה. בירה Hite מיוצרת מאורז בריכוז אלכוהול של 4.3%. זוהי בירה לאגר בהירה קלילה ו"רכה". לבירה Hite יש צבע צהבהב בהיר, גוף דק יחסית ומעט ראש (קצף). היא עדינה מאוד וקלילה. היא מתאימה מאוד לקיץ הישראלי ולדעתי היא תמצא חן מאוד בעיני הקהל הנשי שמעדיף בירה עדינה וקלה יותר בעלת מתקתקות עדינה.
בירה Hite משווקת בבקבוק רגיל של 330 מ"ל ובבקבוק גדול של 500 מ"ל. מחיר הבירה באתר פאנקו הם 33.90 לרביעיית בקבוקים גדולים ו-34.90 לשישית בקבוקים רגילים.
וגם לבירה יש הצעת הגשה – לחיזוק הבירה ערבבו 60 מ"ל בירה Hite עם 30 מ"ל סוג'ו.
המשקאות החדשים מיובאים על ידי DrinkIt ונמכרים בחנות פאנקו.
כשרות המשקאות בד"צ בית יוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr