יום שלישי, 15 בינואר 2019

המוצרים החדשים והמעניינים של ינואר 2019 – חדשות קולינריה

בין אם אתם אוהבי חטיפים, ירקות או מזון אורגני, לכל אחד יש משהו חדש לפתיחת השנה: פלפלונים ללא גרעינים של Peperito, פרי הג'ק האורגני, תערובת קטניות אורגניות של תבואות למרק חם, דקים דקים של בייגל בייגל ואחים MIX חדשים של אסם. כולם מחדשים ומכולם אנחנו נהנים! רק לצאת לפיקניק ולהנות!
המוצרים החדשים והמעניינים של ינואר 2019 – חדשות קולינריה
צילום: עדן שרון

פלפלים Pepperito

זהו זן פלפל מתוק ללא גרעינים שנעלם מן השוק לפני כ-6 שנים. ועתה הצליחה חברת ברידאקס (המתמחה בטיפוח זני עילית של ירקות מיוחדים) לפתח זן (מוגן פטנט) של פלפל ללא גרעינים הגדל מזרעים! הפלפל חזר עכשיו למדפים בארץ וגם באירופה, צפון אמריקה וצפון אפריקה.
הפלפל הוא בעצם פלפלון קטן, פריך, מתוק ועסיסי כזה שאפשר לקחת גם לפיקניקים ולצד הכריך לבית הספר והוא ממש "ממתק" – אצלי אוכלים אותו ככה, וגם אני התמכרתי! הוא נמכר במארזים ממותגים של 250 גרם (9.90 ש"ח) ברשתות השיווק ואצל ירקנים מובילים.
פלפל אדום מהווה מקור מצוין לרכיבים תזונתיים שחיוניים לגופינו. בין הרכיבים התזונתיים שנמצאים בפלפל האדום ניתן לציין: קרטנואידים (פיגמנטים אורגניים חשובים) ונוגדי חמצון כגון: לוטאין ובטא קרוטן. נוסף על כך, מהווה הפלפל האדום מקור טבעי לוויטמין C. למעשה, הירק מכיל ויטמין C בכמות שגבוהה יותר מכל ירק או פרי אחר (230 מ"ג ויטמין C לפלפל בינוני).

פלפל אדום מכיל ויטמינים נוספים, ביניהם: 1B, 2B, 3B, 6B, ויטמין K,  ויטמין E וכן ברזל, אשלגן, סידן, חלבון וסיבים תזונתיים. לצד שפע הרכיבים החיוניים שקיימים בפלפל האדום, הוא מכיל 90% מים, מעט מאוד שומן  (0.3 ל-100 גרם) והוא דל בקלוריות. ב -100 גרם פלפל יש בסך הכל 31 קלוריות. מעבר לתרומתו הרבה לבריאות הגוף, הפלפל האדום עסיסי מאוד וניחן בטעם מתוק יותר משאר סוגי הפלפלים, הסיבה לכך היא שבניגוד לפלפלים בצבע ירוק וצהוב, הוא נקטף בשלב בו הוא הבשיל לגמרי. כדאי לאכול את הפלפל טרי או בבישול קל שלא עובר 200 מעלות (כי אז יאבד מערכיו התזונתיים).

דקים דקים של בייגל בייגל במתכון חדש וקראנצ'י במיוחד!


בייגל בייגל, מבית יוניליוור ישראל, מעוררת מחדש את עולם הבייגלה הדק עם סדרת "דקים דקים" במתכון חדש, קראנצ'י במיוחד, פריך ואוורירי ובצורה ריבועית ייחודית, שכל המשפחה תאהב! בייגלה "דקים דקים" מתרענן ומתחדש באריזה ובמוצר ומציע לצרכנים שלושה טעמים פופולאריים: מלח-ים, שומשום, וטעם שמנת ובצל, במרקם כיפי וקראנצ'י לנשנוש ללא הפסקה! מגיע באריזות של 300 ו-60 גרם. כשר בד"צ. קחו לפיקניק הבא!
צילום: עדן שרון

תערובת קטניות אורגנית למרק של תבואות

קאמבק חורפי של לקט הקטניות האורגני של תבואות המיל מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים בהם עדשים ירוקות, עדשים אדומות, אפונה ירוקה, גריסי פנינה, פולי אזוקי וחיטת כוסמין. התערובת מתאימה להכנת מרק, נזיד, תוספת חמה, תבשילים וסלטים.
הנטורופתית טל בן דוד, מציינת כי התערובת, המשלבת דגנים וקטניות, מספקת לגוף חלבון מלא מהצומח והיא גם עשירה בוויטמינים ובמינרלים: "בין השאר, התערובת מכילה ויטמינים מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום. הדגנים והקטניות עשירים גם בסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע ולהורדת רמות הכולסטרול והסוכר בדם". משקל 500 גרם, 18.90 ש"ח. כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז. להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il.

אני מאוד אוהבת את הלקט הזה, אפשר להכין ממנו מרק ואני מכינה ממנו גם סלט טבעוני טעים ועשיר.

פרי הג'ק אורגני במי מלח

טבעונים ואוהבי האוכל הצמחי יתאהבו בפרי הזה שטעמו משלב טעמי ארטישוק איטלקי וירושלמי ויש לו יכולת לספוח טעמים ולהשתלב בהרבה טעמים. הוא פופולרי במיוחד אצל הטבעונים כחלופת בשר או עוף שנותנת גוף לתבשיל.
לפרי הג'ק יש פרופיל תזונתי מרשים ביותר: הוא מכיל כמות מתונה של קלוריות, מגוון ויטמינים ומינרלים, כמו גם כמות נכבדה של סיבים תזונתיים. הוא מקור נהדר של ויטמין C ונוגדי חמצון, ויטמין A ומכיל גם ויטמינים A, C, E, K, B6 , ניאצין, חומצה פולית, חומצה פנטותנית, נחושת, מנגן ומגנזיום וכן סידן ואשלגן.
את שימורי פרי הג'ק ניתן להשיג ברשתות ניצת הדובדבן, רשת אניס, זמורה אורגני, קסם הטבע ובמעדניות, חנויות מזון מתמחות ובתי טבע ברחבי הארץ.  משווק בבלעדיות ע"י מרום משה בע"מ - 050-8807753. כשר פרווה בהשגחת בד"צ בריטיש קולומביה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 מהדורות MIX חטיפים של אסם

בפעם הבאה שיבואו אורחים, מה דעתכם על MIX אחים? אסם משיקהביסלי MIX אחים: חטיף המשלב בין ביסלי גריל לאח של ביסלי בטעם מעושן תחת קורת גג אחת. שני מותגי העל של ביסלי משתלבים יחד ומעניקים, כל אחד בדרכו, ריגוש וטעמים אהובים. ה-MIX החדש מצטרף לשלוש מהדורות MIX חוזרות אשר חוזרות למדפים: במבה ביסלי גריל MIX, במבה ביסלי בצל MIX וביסלי פארטי MIX- ביסלי בשילוב אפרופו ותערובת פיצוחים. כשר בד"ץ העדה החרדית. ניתן לרכישה בכל רשתות השיווק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr