יום ראשון, 27 בינואר 2019

מחבת Tefal – במבצע טרייד אין ותרומה "גם לך יש מחבת פח"?

מחבת Tefal משיקה מבצע טרייד-אין שווה במיוחד בו מחזירים מחבת ישנה ומקבלים 100 ש"ח לקניית מחבת Tefal חדשה. מחבת Tefal Authentic שניסיתי במסגרת המבצע כוללת נקודת Thermo Spot במרכזה מסמנת את חום הבישול המומלץ, היא בעלת ציפוי כפול נגד הידבקות ונוחה לשימוש. זו הזדמנות להחליף מחבתות ולשפר את בטיחות הבישול. המחבתות שיאספו שמצבן תקין בבדיקת החברה יועברו לעמותות קהילתיות ברחבי הארץ. המבצע יתקיים ברחבי הארץ עד מחצית חודש פברואר.

לדברי עמאר מסלמני, מנכ"ל מסלמני גרופ, יבואנית ומשווקת כלי הבישול של TEFAL: "המחבתות החדשות של TEFAL, מותג הבישול מס'1 בעולם מצויידות בטכנולוגיות מתקדמות המבטיחות ציפוי נון סטיק עמיד פי 2 מכל מחבת אחרת של טפאל וכן את בטיחות השימוש במחבת לאורך זמן. כחברה שחרטה על דגלה את הדאגה לבריאות הציבור ולבטיחותו, אנחנו ממליצים לעבור למחבת המבטיחה שימוש בריא ובטוח ומבצע טרייד-אין זה יאפשר לרבים לעשות זאת".

מחבתות Tefal

מחבת Tefal מיוצרת בצרפת, סימן ההיכר שלה הוא ה-Thermo-Spot®  הנקודה האדומה במרכז המחבת משנה את צבעה כשהכלי מגיע לטמפרטורה האידיאלית לבישול (180 מעלות). שינוי הצבע של הטרמוספוט לאדום אחיד מורה על הטמפ' האידיאלית לבישול בריא  כך שמקסימום הויטמינים והערכים התזונתיים נשמרים בתהליך הבישול. עם הגעת המחבת לטמפ' האידיאלית ניתן להוריד את גובה הלהבה למחצית וכך גם לבשל בריא וגם לחסוך באנרגייה לבישול.
ציפוי ה   non stickהמחוזק במינרלים  -  היתרון האיכותי והבידול  של מוצרי  Tefal.ציפוי המאפשר בישול בריא ללא שמן ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון  המונע את הדבקות המזון לדפנות הכלי. עמיד בפני שריטות ושחיקה  לאורך זמן
פטנט חדשני זה של בסיס מינראלי קשיח המשלב את השימוש במינרלים קשיחים המצפים את כל שטח הבישול של הכלי ופועלים כשכבת מגן המונעת מכל פעולות הבישול פגיעה בבסיס הכלי.
תחתית הכלי - היתרון האיכותי השלישי של מוצרי TEFAL נמצא בבסיס הכלי- הסיר או המחבת. תחתיות הכלים של הסדרה מחוזקות בדיסק נירוסטה בעובי של 7 מ"מ למניעת עיוות או פיתול כתוצאה מהפרשי טמפ' ומבוססות על שכבת אלומיניום עבה  תוך ניצול אופטימאלי של יתרונות החומר להולכת חום מהירה ופיזור הומוגני של החום לבישול אחיד. 

חוות דעתי

ניסיתי את המחבת החדשה (קוטר 26) והכנתי מנה טבעונית דלעת ערמונים ממולאת ב"בשר" טחון מן הצומח טבעוני של טבעול. היא נוחה לשימוש, הנקודה האדומה במרכז מאפשרת לדעת שהמחבת חמה, האוכל לא נדבק והשוליים גבוהים כך שהתבשיל לא נופל ממנה בזמן הערבוב. בנוסף, נעים לאחוז בידית הארגונומית ומשקלה מאוד נח לטיפול. מומלץ!




הציבור מוזמן להחזיר מחבתות ישנות שברשותו (מכל סוג) ובתמורה לקבל 100 ש"ח הנחה ברכישת מחבת TEFAL חדשה מסדרת אותנטיק.המחבתות שיוחזרו וימצאו עדיין שמישות יתרמו לבתים חמים של עמותות קהילתיות איתן החברה משתפת פעולה.  המבצע יתקיים בנקודות מכירה מובחרות ברחבי הארץ.

מידע

מחירי מחבתות אותנטיק: 199-399 ש"ח בהתאם לגודל.
במבצע טרייד-אין – תמורת מחבת ישנה יוצעו המחבתות החדשות במחירים: 99-299 ש"ח בהתאם לגודל.
רשימת החנויות המשתתפות במבצע טרייד-אין של טפאל: רשת לגעת באוכל, רשת 4שף, רשת הום-סנטר, רשת קינג סטור, רשת בסט סנטר, רשת הבית הלבן – בקריית ביאליק, קריית הכרמל וקריית אתא, בחנות כהן יצחק בכפר סבא ועוד. 
הנה התקנון המלא: התקנון
גילוי נאות: המחבת ניתנה לסקירה, המבצע באחריות החברה


3 תגובות:

  1. מדובר במבצע שקרי, רשת קינג סטור איננה משתתפת במבצע ואינה מודעת אליו כלל. בבדיקה בסניף באר שבע עלה כי מדובר בהחזרת מחבת tefal ישנה ולא כל מחבת וזה ככל הנראה במטרה לחזק את המותג וקידום מכירה. חבל שמטעים אנשים

    השבמחק
    תשובות
    1. קיבלתי תשובה - התקנון אומר בפרוש שכל מחבת. החנות לא בסדר. החברה תעדכן את החנויות בהתאם. ואני ממליצה לנסות שוב. אתה יכול להנות מהמבצע.

      מחק
  2. פניתי ליחסי הציבור של החברה לבדוק מה קרה. אעדכן אותך.

    השבמחק

Subscribe

תוויות

Flickr