יום ראשון, 21 באפריל 2019

סכיני Damashiro וסכיני ילדים Mini Chef של ארקוסטיל

סדרת סכינים מהודרת Damashiro חדות ועמידות במיוחד במרקם פלדת הדמסקוס בעיצוב יפני מסורתי בהשראת חרבות הסמוראי הצטרפה למותג ארקוסטיל. עוד חידוש הוא סכינים מעוצבות במיוחד לילדים לעידוד המעורבות במטבח ולבילוי איכותי עם ההורים או הסבים!
סכיני Damashiro וסכיני ילדים Mini Chef בארקוסטיל
סכיני Damashiro וסכיני ילדים Mini Chef בארקוסטיל


סדרת סכיני Damashiro

סכיני ארקוסטיל דמאשירו מיוצרות מפלדה יפנית איכותית אל חלד, מעוצבות במרקם פלדת דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה הטבעית של המים, בהשראת מסורת בעלי המלאכה היפניים אשר עיצבו את חרבות הסמוראים.
הסכינים עוברות תהליך של Ice Hardening - חישול בקרח (חישול קריוגני) - תהליך הנהוג במיטב הסכינים בעולם, שכולל השרייה של להב הסכין בחנקן נוזלי, מה שמעניק לסכינים קשיות מיטבית, ומשפר את עמידותם  ואת החדות שלהם.
הסכין מגיעה במארז אלגנטי ויוקרתי ולכן מתאימה גם כמתנה.  


אני התנסיתי בסכין סנטוקו 17 ס"מ. סכין רב שימושית עם להב מחורץ למניעת הדבקות המזון שמתאימה לקיצוץ, חיתוך ופריסה של ירקות, נתחי בשר ודגים.הידית מעוצבת בעיצוב יפני מסורתי ובעלת מבנה מיוצב עם משקל קל ומאוזן כך שהיד תשמור הרחק מהלהב ולנוחות באחיזה ובשימוש בעבודה ממושכת.
סדרת הסכינים כוללת: סכין שף 20 ס"מ, סכין סנטוקו 17 ס"מ, סכין שף 15 ס"מ, סכין סנטוקו 14 ס"מ, סכין סנטוקו 12.5 ס"מ, סט 3 סכיני סנטוקו, סט סכין ולוח חיתוך וסט מעמד סכינים הכולל 7 חלקים. הסכינים נמכרות באריזות מתנה מהודרות מעוטרת בעיטורי זהב מבריקים ובעלות סגירת מגנט אלגנטית. לסכין 12 שנות אחריות!
סכיני DAMASHIRO צילום: יוסי פונס
סכין לילדים Mini Chef
סכין חדשה בעלת להב נירוסטה איכותית ובטיחותית לילדים, חדה מספיק לטובת חיתוך פירות וירקות רכים, אך לא חדה מידי כך שאין סכנת חיתוך לידיים העדינות של הילדים לשימוש מגיל 3. ידית הסכין ארגונומית, נוחה לאחיזה ונעימה למגע. הסכין, שמעוצבת באופן משעשע בצורת תנין, מוצעת באריזת מתנה, ומגיעה בארבעה צבעים לבחירה: אדום, ירוק, כתום וכחול.



ילדים אוהבים להתנסות בחוויות שונות, בייחוד אם מדובר בזמן איכות עם ההורים. ובעידן בו תכניות הריאליטי בתחום הבישול פורחות בכל ערוץ, כולל בערוצי הילדים השונים, נחשפים הילדים לעולם הקולינריה ונמשכים אל המרקמים, הריחות והטעמים. אם בעבר כל התנסותם של הילדים בכלי מטבח הייתה במשחק בערכות מטבח קטנות מפלסטיק, הרי שהיום הם עומדים מול השיש (על כיסא!) ולוקחים חלק במלאכת הבישול ממש כמו מבוגרים.
הילדים של היום, כבר יודעים להכין סביצ'ה וקרפצ'יו ומתמצאים בפרקטיקה הקולינרית. ובדיוק כמו שטובי השפים זקוקים לסכינים הכי איכותיים בכדי ליצור את מיטב המאכלים, כך גם עולה הצורך במגרש הילדים. בנוסף זוהי הזדמנות לשיפור הכישורים המוטוריים של הילדים בסביבת המטבח המסקרנת, ויכולה לתרום לחיזוק הקשר בין ההורים לילדים, וגם כמובן עם סבא וסבתא.
סכיני MINI CHEF צילום: יוסי פונס
מה להכין?
כבר הספקתי להתלהב ולהכין סלט קולסלאו ואנטיפסטי תפוצ'יפס ירקות. הסנטוקו מתאים במיוחד לקיצוץ דק של הכרוב ולפריסת הירקות.


מידע
סכיני Damashiro, 49.90 –  129.9 ₪ (עכשיו במבצע- 20% הנחה עד ה-1.5.19)
סכין לילדים, 29.90 ₪  
להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן Arcosteel Kitchen ברחבי הארץ ובחנויות הנבחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr