יום שבת, 29 בפברואר 2020

קולקציית NINJA 2020 למטבח והנינג'ה Cold&Hot שלי

חברת שריג השיקה ארבעה מכשירים NINJA חדשים לשנת 2020: NINJA DUO, NINJA FOODI סיר בישול, NINJA GRILL ו-NINJA HOT COLD BLENDER. נבחרת מרשימה שאת כולה תרצו אם אתם חובבי בישול ואפייה כמוני! את המכשירים ראיתי בפעולה בניצוחו של השף שאול בן אדרת וטעמתי את מה שבושל "ישר מהסיר" וזה וואו – סטייקים, צ'יפס ללא טיגון, תבשילי קדרה, רטבים, מרקים, ארוחות שלמות במכשירים האלו!

NINJA FOODI COLD&HOT BLENDER
המכשיר הזול ביותר בסדרה (999 ש"ח) ולכאורה הפשוט ביותר הוא הלהיט אצלי בבית בחורף הזה. הבלנדר הזה עושה סמוזי, מרק, קוצץ, טוחן, מרסק (גם קרח) בעוצמה מדהימה ומינימום מאמץ. בכל ערב אנחנו מכינים מרק או רוטב לפסטה במינימום עבודה ולזה מצטרפים ממרחים ושתיה מתי שרוצים. הלהיט אצלינו הוא המרקים בחורף – זה לוקח 35  דקות בישול ועוד כמה דקות הכנת הירקות. הוא קוצץ ומאדה את הבצל (5 דקות), אחר כך מכניסים את המרכיבים/ירקות ומפעילים (30 דקות) והוא מבשל ואף יטחן אם בוחרים במרק חלק. הכמות של המרק לא גדולה וזה בדיוק הקטע – זה כל כך קל שאפשר להכין מרק שונה בכל ערב! והשוס הנוסף – שוטפים אותו קלות במים ומפעילים תוכנית ניקוי עצמי!

לבלנדר המוכר התווספו פונקציות רבות ומגוונות ובהן:
·        SMOOTHIE –לקבלת מרקם חלק המתאים להכנת משקאות ושייקים חלקים במיוחד
·        DRINK FROZEN – ליצירת משקאות ברד
·        CREAM ICE –להכנת גלידה  וסורבה
·        EXTRACT –אידיאלית לעבודה עם פירות קשים וסיביים, עלים וירקות הכוללים את החרצנים והגבעול
·        SAUTE –להכנת פונדו על ידי התכת שוקולד ו/או גבינות
·        SOUP HEARTY –טיגון, אידוי ובישול ירקות ליצירת מרקים בתוך 20 דקות וללא צורך בחיתוך והכנה מקדימה
·        DIP / SAUCE – להכנת רטבים ומטבלים
·        MIXER –להכנת תמציות תרכיז עם טעמים מודגשים
·        WATER – להכנת מים בטעמים
·        COCKTAIL – להכנת קוקטיילים
·        COOK – אפשרות להפעלה בשליטה ידנית למשך הבישול / הקפצה
·        BLEND – אפשרות להפעלה בשליטה ידנית למשך הערבול
·        תכנית ניקוי עצמי – תכנית ייעודית לניקוי בלחיצת כפתור אחת
לבלנדר NINJA Cold&Hot 3 מהירויות הפעלה, טיימר דיגיטלי להצגת זמן העבודה ורכיב חימום מובנה בכוס, הנשלט באמצעות חיישני חום ומגיע לרתיחה מלאה, בהתאם לצורך. להבי הבלנדר מסוג Extractor Pro (פטנט החברה) מהירים ושומרים על הערכים התזונתיים של המזון. לבלנדר מנוע עם  בסיס יציב למניעת החלקה.


בארוע ההשקה אצל שף מאיר אדוני ראיתי אותו בפעולה מכין מרקים, רטבים, טחינה, ועוד. אני הכנתי כמה מרקים שזה הלהיט אצלינו עכשיו בחורף – אחד מהם הוא מרק ירקות חלק והשני מרק ירקות חלבי. המתכונים המלאים נמצאים בכתבה על שני מרקים של חורף.
NINJA FOODI
מדובר בסיר דגם OP300 שבאמצעותו ניתן להכין ארוחה שלמה במכשיר אחד המשלב סיר לחץ וסיר טיגון באוויר חם החוסך 70% מזמן הבישול ו- 75% פחות שומן. סיר הלחץ שומר על הערכים התזונתיים ובעל 14 מנגנוני בטיחות, סיר הטיגון באוויר החם באמצעות הטכנולוגיה הייחודית ה- TenderCrisp הופך את המזון לקריספי ומאפשר להכין מזון מהמקפיא היישר לצלחת.

המכשיר החדשני בעל טכנולוגיית Tender Crisp המאפשרת לבשל במהירות את המזון תוך שמירה על עסיסיות ובגימור מושלם וקריספי באמצעות 7 תוכניות בישול שונות:
1.     סיר לחץ - בישול מהיר להשגת רכות ושמירה על עסיסיות המזון
2.     אידוי - לבישול בריא ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון
3.     בישול איטי - עד 12 שעות בישול בטמפרטורה נמוכה
4.     בישול/צריבה - הכנת תבשילים באופן רגיל כמו בבישול המסורתי
5.     אוויר חם - לטיגון מזון מופחת שמן או כלל ללא שמן
6.     אפייה/צלייה - להכנת מאפים, לחם ועוגות, צליית עופות, דגים וכדומה
7.     גריל - לצריבה מהירה של המזון
בארוע ההשקה טעמתי ממאכלים שהוכנו בו כמו תבשילי קדרה נהדרים.
תמונה: יח"צ
NINJA FOODI GRILL
מכשיר גריל ייחודי, דגם AG301, בעל מספר מצבי בישול כמו : גריל, צלייה, אפיה, טיגון באוויר חם (75% פחות שומן) וייבוש מזון ועם הספק מנוע של 1760V.
הגריל ניתן לשימוש כיחידת מנגל ביתית עם תוצאות ממש כמו מנגל המיועד לחוץ הבית, אך ללא כל העשן מסביב. בנוסף, למכשיר יכולות חימום שונות ויכולת עבודה עם דגים ובשרים ללא הפשרה.
הנינג'ה גריל פועל בטכנולוגיית האוויר החם ובאמצעות גוף החימום העוצמתי, בשילוב מאוורר חזק, מתקבל פיזור חום אחיד ומדויק המעניק למזון מרקם עסיסי ופריך.
יכולת המכשיר לפעול בהפחתה מקסימלית של העשן נובעת מעצם היות גוף החימום במכסה הגריל ובכך נמנעת זליגת שומנים עליו ונמנע ייצור עשן מוגבר. בנוסף, למכשיר רשת כפולה למניעת נתזים וקערת קיבול אליה מתנקז השומן.

תכונות הגריל:
·        צלייה, אפייה,  טיגון באוויר חם וייבוש מזון (להכנת חטיפים ופירות יבשים)
·        טווח טמפרטורה רחב של עד 265 מעלות, בהיקף של  360 מעלות
·        בקרת טמפרטורה מתקדמת לשליטה מדויקת על דרגת העשייה הרצויה
·        4 דרגות צליה המתאימות לירקות, פיצה, דגים, סטייקים, עוף, המבורגר, בשר קפוא, נקניקות מאפים ועוד.
אחד המכשירים שקסמו לי מאוד, צליית ירקות, דגים ואפילו סטייק אנטריקוט מושלם (נכנסו לתוכו 2 סטייקים שלמים ענקיים שיצאו להתלקק).
תמונה: יח"צ
NINJA INTELLI-SENSE BLENDER DUO
במעבד מזון נינג'ה טאצ' מדגם INTELLI SENSE DOU המצויד בארבעה כלי קיבול מתחלפים (שייקר, בלנדר, מעבד מזון וספירולייזר) ומערכת חכמה לזיהוי הכלי והתאמת תפריט תכניות מוגדרות מראש במסך נגיעה מתקדם. תפריט התכניות והבסיס החכם מכיילים אוטומטית את המהירות ועוצמת המכשיר על בסיס חומרי הגלם ומאפשרים הכנה מדויקת של המתכון הרצוי. מעבד המזון נינג'ה בשילוב עם בלנדר, שייקר וספירולייזר מקצועיים משמשים לעיבוד מזון ולהכנת שייקים בריאים, ממרחים ורטבים, מחיות לתינוקות ואוכל בריא לכל המשפחה.
מעבד מזון נינג'ה הוא בעל טכנולוגיה חדשנית וייחודית בשם Auto-IQ, המאפשרת בלחיצת כפתור אחת להפעיל תוכנית עיבוד חכמה של פולסים מתוזמנים, ערבול והפוגות בהתאם לכל מרכיב מזון על מנת לשמור על מקסימום מהערכים התזונתיים.  הלהבים המיוחדים מסוג Pro Extractor ו Total crushing המצויים במכשיר, פטנט רשום של חברת Ninja העולמית, הינם בעלי מבנה ייחודי המשתלבים עם עוצמה ומהירות סיבוב גבוהה ומאפשרים פירוק של פירות וירקות, קרח וזרעים וכך ממצים את רכיבי תזונה והוויטמינים. הדרך הקלה לשילוב פירות וירקות בתזונה.

בלנדר נינג'ה INTELLI SENSE DOU כולל 4 כלי קיבול לפעולות שונות:
·        נוטרי נינג'ה להכנת משקאות ושיקים בריאים
·        בלנדר גדול 2.1 ליטר עם להב בעל פטנט ל TOTAL CRUSHING
·        מעבד מזון לעיבוד, קיצץ וריסוק כל מרכיבי המזון
·        ספירולייזר אוטומטי לסלסול ירקות בצורה של ספגטי ופוטוצי'ני
בלנדר סופר חזק ואיכותי והחלקים הנוספים מאפשרים להקל על כל בישול ולשדרג פרזנטציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr