יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

מג'דרה קינואה מלקט של תבואות - קל בריא טבעוני וטעים

מג'דרה קינואה הוא תבשיל מתערובת מוכנה אורגנית של תבואות המכילה קינואה לבנה, עדשים כתומות ובורגול. קל להכנה, טבעוני, אורגני, מזין ובעיקר – טעים בטירוף!  
מג'דרה קינואה מלקט של תבואות - קל בריא טבעוני וטעים
אני מאלו שמוצאות את עצמן עושות הכל מאפס. אני לא אוהבת אוכל מתועש ומעובד. בדרך כלל אמצא את עצמי מערבבת ומכינה כל מה שצריך. למרות זאת לפעמים אני מגלה מוצרים שמשלבים חומרי גלם בצורה גאונית – וזה בדיוק מה שקרה לי עם מגד'רה קינואה של תבואות! ההכנה קלה והתוצאה מעולה! השילוב של העדשים והבורגול עם הקינואה מנטרל את הטעם המודגש של הקינואה שרבים לא אוהבים ומוסיף טעמים נהדרים. אגב, אני בכלל לא אוהבת עדשים כתומות אבל כאן הן פשוט מתמזגות נהדר.
לחברת תבואות יש כמה לקטים, בעבר הכנסתי סלט קטניות עם לקט מוכן של תבואות שיצא נהדר גם כן. לקט "מג'דרה קינואה אורגנית" של תבואות מכיל קינואה, עדשים ובורגול. התערובת קצת יקרה (19.90 ש"ח) אבל קינואה הוא מזון יקר בכלל כך שזה בגדר הסביר.
לקינואה ולעדשים תכונות תזונתיות של מזון על ממש (התייחסתי למזונות על בכתבה על מזונות על שיש בכל בית) – חלבון ושפע ויטמינים (ברזל, סידן, ויטמין E, ויטמיני B, חומצה פולית וכו') והשילוב של הקטניות והדגנים מספק לגוף את כל חומצות האמינו הדרושות (מה שאנחנו קוראים חלבון מלא).
חומרים
1 כוס לקט "מג'דרה קינואה אורגנית" של תבואות
2 כוסות מים
בצל יבש קטן
מעט שמן, שום כתוש, מלח, פלפל, פפריקה מתוקה
ההכנה
אני מתחילה בלשטוף את הקינואה/הלקט. שוטפת תוך השריה של דקה במים לפחות 3-4 דקות. זה מוציא קצת מטעם הלוואי של הקינואה.
קוצצים את הבצל דק ומטגנים מעט עד שהופך שקוף.
מוסיפים את המג'דרה ומטגנים כדקה זה תורם לספיגת הטעמים ונידוף טעם הקינואה המודגש.

מוסיפים מים ותבלינים, מקטינים את האש ומכסים.
מבשלים כ-12 דקות עד שהמים נספגים לחלוטין.
מגישים חם או בטמפרטורת החדר. אני קצת התאכזבתי שבבישול הכתום של העדשים קצת דהה...זה פחות צבעוני מהקינואה שלי אבל אפילו יותר טעים.



לעוד מתכוני קינואה, מתכוני תוספות ומתכונים טבעוניים.
מידע
מג'דרה קינואה של תבואות, אורגני, כשר בהשגחת הרבנות ובד"צ בעל"ז, 500 גרם, 19.90 ש"ח. להשיג בחנויות הטבע, מידע נוסף: www.tvuot.co.il.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr